Top & Flop stammen

DeletedUser73162

Guest
Was je niet gestopt? :O
Of komt iedereen nu onder ''een steen'' vandaan als kakaka ontstaat; waar de naam en foto al een keer van aangepast zijn? :p
Was ook niet voorspelbaar ofzo xD.

Boeit het of ik gestopt was of niet? Dat spelers die anti islamitisch zijn ons gaan aangeven voor totaal onrelevante redenen en de mods daarin meegaan ligt daarnaast niet aan ons.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Ja stop maar terug doei
 
Reactiescore
1.363
Boeit het of ik gestopt was of niet? Dat spelers die anti islamitisch zijn ons gaan aangeven voor totaal onrelevante redenen en de mods daarin meegaan ligt daarnaast niet aan ons.

Nee, viel mij op man :p.
Mwa, ik kan het wel snappen though. Het komt een beetje terroristisch over toch?
Misschien zijn mensen daarvan aangeslagen, idk.
Ik vind het wel pieping geniaal xd.
Maatjes stam kreeg toen ook waarschuwingen in w65 toen, omdat het ''circumsized dicktionairy'' heette.
Ook bs, maar dat moest toen ook aangepast worden..
 

DeletedUser73162

Guest
Nee, viel mij op man :p.
Mwa, ik kan het wel snappen though. Het komt een beetje terroristisch over toch?
Misschien zijn mensen daarvan aangeslagen, idk.
Ik vind het wel pieping geniaal xd.
Maatjes stam kreeg toen ook waarschuwingen in w65 toen, omdat het ''circumsized dicktionairy'' heette.
Ook bs, maar dat moest toen ook aangepast worden..

Woorden als Allah mogen niet, maar God dan weer wel. Het is gewoon het TW team dat heel krom doet tegen de islam en ik zal er voor zorgen dat hier tegenin gegaan wordt.

Edit: zoek 'kalifaat' maar eens op, dan zie je dat het woord totaal geen terroristische achtergrond heeft.
 
Reactiescore
1.363
Woorden als Allah mogen niet, maar God dan weer wel. Het is gewoon het TW team dat heel krom doet tegen de islam en ik zal er voor zorgen dat hier tegenin gegaan wordt.

Mwa, als je het zo zegt idd..
En je mag irl wel God belachelijk maken en allah niet :p. (als je dat bij islam lui doet flippen ze de pan uit)
Terwijl het in beide gevallen idd God betekend..
Das ook weer krom ofc..
Dus snap jouw punt goed man :).

Maarja, ff on topic, veel plezier kakaka, jullie hebben al +punten voor de bazen plaatjes en foto's als het aan mij ligt :D.
 
Reactiescore
2.444
Woorden als Allah mogen niet, maar God dan weer wel. Het is gewoon het TW team dat heel krom doet tegen de islam en ik zal er voor zorgen dat hier tegenin gegaan wordt.

Edit: zoek 'kalifaat' maar eens op, dan zie je dat het woord totaal geen terroristische achtergrond heeft.

Het woord 'kalifaat' wordt natuurlijk al snel geassocieerd met het 'kalifaat' dat ISIS een aantal jaren geleden heeft opgericht. Terwijl het Ottomaanse rijk ook een kalifaat was... En gezien het TW team niet kan oordelen welke bedoeling jullie ermee hebben is het enigszins raar dat er zomaar een verbanning voor komt.
 

DeletedUser73162

Guest
Het woord 'kalifaat' wordt natuurlijk al snel geassocieerd met het 'kalifaat' dat ISIS een aantal jaren geleden heeft opgericht. Terwijl het Ottomaanse rijk ook een kalifaat was... En gezien het TW team niet kan oordelen welke bedoeling jullie ermee hebben is het enigszins raar dat er zomaar een verbanning voor komt.

Raar is nogal makkelijk uitgedrukt. Er zijn heel veel andere namen die op deze manier van denken ook verboden moeten worden terwijl dit niet gebeurd. Is gewoon triest handelen vanuit het TW team.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Wat verwacht je van een incapabel tw team? Dat ze kunnen redeneren?
Tw team flop stam
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Jij snapt em!
Maar even on topic, 404 kan niet nog flopper worden. Dacht dat ze na Noct recruit al diep zaten in de r2w , maar toen kwam smashingone! Hoe wilt 404 precies winnen?
 
Reactiescore
1.363
Jij snapt em!
Maar even on topic, 404 kan niet nog flopper worden. Dacht dat ze na Noct recruit al diep zaten in de r2w , maar toen kwam smashingone! Hoe wilt 404 precies winnen?

Tja, hoe wilt kakaka precies winnen?
Voor het 404 gebeuren voor ons een vraag en voor hun een weet.
En voor kakaka, voor ons een vraag en voor kakaka een weet toch? xd
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Was retorisch, ze willen winnen door r2w
 
Reactiescore
1.363
Noem je dit serieus een r2w? xD
Ookal bedoel je het sarcastisch ofc :p.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Hoezo sarcastisch? Kijk waar die ligt tov 404. Dit is gewoon "hey wij zijn een stam, en we zijn nog niet met 15 kom er maar bij, gr"
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.483
Ik zie vaak Twteam voorbij komen dus jullie dwalen af
 
Bovenaan