Top & Flop stammen

DeletedUser77689

Guest
Wtf is dit nou weer. Ben jij het niveau van 404? Even kansloos hier dan ingame

Wauw, wauw en nog eens fucking wauw!
Jij hebt zojuist laten zien dat mensen zoals JIJ het AF kapot maken. Maakt niet uit wat er gezegd word, als je tegenstander het zegt dan moet er een negatief antwoord op? Waar slaat dat op? Je geloofwaardigheid in alles wat je nog gaat zeggen is wat mij betreft weg! zielepiet.

Maar even ter verduidelijking. Martijn was stamleider van Valentijn, Caspar, Steven en ik op w55
Steven, Caspar en ik waren gestopt na die wereld en doen deze weer voor t eerste mee zou kunnen dat hij na lezen van dit bericht pas weet dat we allemaal weer een ronde meedoen, zo niet waren wij kennelijk niet zo belangrijk voor hem als hij voor ons:(
Ik zei hoi tegen hem zoals ik toen hoi tegen hem gezegd zou kunnen hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Top, als men geloofwaardigheid dan toch al weg is kan ik nog harder flamebaiten. Hoe is het nog met de r2w situatie? Bevalt 404 je wat, of toch niet echt wat je verwachtte van deze stam vol schone schijn?
 

DeletedUser77689

Guest
Top, als men geloofwaardigheid dan toch al weg is kan ik nog harder flamebaiten. Hoe is het nog met de r2w situatie? Bevalt 404 je wat, of toch niet echt wat je verwachtte van deze stam vol schone schijn?
Verwachte fijner dan lost. met bg met INNI. Dat is het.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Heeft 404 een bg met INNI dan? Gekte
 
Reactiescore
7.918
Vriendelijke vriend. Ik zit hier nu zo’n 10-15 minuten en ga er nu ook maar weer vandoor. Jij zit waarschijnlijk gemiddeld zo’n 3 uur op het forum te praten? ;)

Ja man, al die posten hier van één zin die hier staan kosten inderdaad 3 uur per dag.
 
Reactiescore
236
404 bg met inni dude heb je je pilletjes genomen en is het niet bedtijd voor kleine jongetjes zoals jij ...
 

DeletedUser77689

Guest
Lol pot verwijt de ketel. Hij post 2.10 jij 6.26 eerlijk gezegd vind ik 6.26 “levenlozer” dan 2.10. Hij post eind van zn dag, jij pakt direct tw erbij als je wakker bent.
 

DeletedUser80601

Guest
Lol pot verwijt de ketel. Hij post 2.10 jij 6.26 eerlijk gezegd vind ik 6.26 “levenlozer” dan 2.10. Hij post eind van zn dag, jij pakt direct tw erbij als je wakker bent.
Gelukkig weet jij niet hoelaat ik wakker was :p Het slaat dus ook nergens op wat je zegt.
 
Reactiescore
1.278
Gelukkig weet jij niet hoelaat ik wakker was :p Het slaat dus ook nergens op wat je zegt.

Als ik zo kijk heb je binnen 10 uur al vijf keer op het AF gekeken. Ga zo door misschien binnen een jaartje of vier snap jij het ook! Maar doe ons dan wel aub het plezier om het bij kijken te laten. :confused:
 
Reactiescore
7.918
Het feit dat je hier om 02:10 nog op reageert zegt genoeg.

Voel je je nu ook stoer met dit standaard zinnetje? Had je ook zo'n dikke smile op je gezicht toen je dit vanochtend zat te typen? 'Haha ik ga dit lekker tegen hem zeggen, nu vind vast iedereen mij cool!'

Ik hoop dat je erna je bammetjes met veel zelfvoldoening hebt gesmeerd om vervolgens naar die kutbaan van je te fietsen. Dikke doei.
 

DeletedUser80601

Guest
Voel je je nu ook stoer met dit standaard zinnetje? Had je ook zo'n dikke smile op je gezicht toen je dit vanochtend zat te typen? 'Haha ik ga dit lekker tegen hem zeggen, nu vind vast iedereen mij cool!'

Ik hoop dat je erna je bammetjes met veel zelfvoldoening hebt gesmeerd om vervolgens naar die kutbaan van je te fietsen. Dikke doei.
Lekker hoor zo'n bammetje, Misschien moet je ook eens aan het werk zou je goed doen. Je bent waarschijnlijk een vent van 30 die een uitkering heeft omdat je sociaal ongeschikt bent.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
404 bg met inni dude heb je je pilletjes genomen en is het niet bedtijd voor kleine jongetjes zoals jij ...
Ben jij echt zo debiel dan je je voordoet?

edit: die vraag was retorisch
 
Reactiescore
7.918
Lekker hoor zo'n bammetje, Misschien moet je ook eens aan het werk zou je goed doen. Je bent waarschijnlijk een vent van 30 die een uitkering heeft omdat je sociaal ongeschikt bent.

Ja. Als fulltime student heb ik inderdaad een uitkering nodig. Je poeppauze is voorbij, ga maar weer werken.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Maar even voor mijn eigen nieuwgierigheid, jullie zitten in 404 he toch? killprobo en icedking?
 

DeletedUser69389

Guest
Lekker hoor zo'n bammetje, Misschien moet je ook eens aan het werk zou je goed doen. Je bent waarschijnlijk een vent van 30 die een uitkering heeft omdat je sociaal ongeschikt bent.
Dan zou ik niet willen weten hoe jong je bent met je kinderlijke gebral. Nog iemand om op de negeerlijst te zetten, want wat een hoop stront zeg.
 

DeletedUser77689

Guest
Verwachte fijner dan lost. met bg met INNI. Dat is het.

404 bg met inni dude heb je je pilletjes genomen en is het niet bedtijd voor kleine jongetjes zoals jij ...

Leer lezen. In de naam Lost. staat een punt achter.
Dus oftewel: ik verwachte fijner dan Lost. dat een bg heeft met INNI. Dus het is wat ik ervan verwacht had.

Zielig dat je hier meteen een geestesziekte bij moet betrekken. Zet jezelf beetje voor schut.
In eerste instantie insinueer je dat ik een psychisch mankement heb(kan je anders meteen een diagnose stellen?). En dat vervolg je met een kleinerende opmerking?

Denk je echt dat jouw reacties gewaardeerd worden als je ze op deze manier moet brengen?
 
Bovenaan