Top & Flop stammen

DeletedUser73646

Guest
Vinden jullie niet gek dat meeste mensen 404 flop vinden en zo reageren? Kijk keer naar jullie zelf voordat je reageert. Leiding loopt er zelf al bij weg en heeft zogezegd geen tijd meer :rolleyes:

Maar gelukkig heeft de leiding ook geen tijd minder eh;)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Wouter flop. Doei 404 kwaliteit
 
Reactiescore
236
Alle clears waren zowat al aangekomen schat. Waar nog op liep was al op gelopen. Good job weeral.

Tjah zo merk je waar de brains niet zitten. Deze team is nog slechter dan op w56. Daar gaat de al de niets zeggende reputatie van 404 xd

Maar gelukkig heeft de leiding ook geen tijd minder eh;)

Ohnee ? Mulgrut is toch weg door tijdsgebrek is dit dan een leugen? Liegen jullie nog harder dan vroeger foei ! In de hoek
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487958296

Guest
Was jij niet die guy die aan het begin van de wereld mij een pm stuurde "Lol ik heb je vet hard weggespeeld op ..." en dat dat een 400p account was?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Daar ga je
 

DeletedUser76315

Guest
Was jij niet die guy die aan het begin van de wereld mij een pm stuurde "Lol ik heb je vet hard weggespeeld op ..." en dat dat een 400p account was?
Ik? Denk dat je een ander voor je hebt lol heb ook geen flauw idee wie je bent, welke wereld, welk account?
 

DeletedUser69389

Guest
W49 zat jij echt niet op Holsappel?
Woutertje toch :p

https://forum.tribalwars.nl/index.p...kt-account-liefst-om-solo-te-bemannen.199781/

Hoeveel af accounts heb je wel niet 4/5?

DAM heeft die ook niet veel noemenswaardige zaken ondernomen.


haiii lieverd, heb er twee ben WW alleen vergeten van Lion, na W61 weer effe me pauze gehad & zoals je ziet ben ik nog even asociaal mensen happen er op los :$

En wat zeg jij ik en steven hebben ze de moeder gekocht een van de beste comebacks!

In welke periode dan? Want dat staat mij ook niet bij dat je toen (actief) speelde op Holsappel.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ach zal wel alleen groot praten dan
 

DeletedUser77689

Guest
1 ding dat ik derict merk is dat 404 gewoon een bende samengeraapte noobs die r2w wil doen. Leiding die weggaat van stam door tijdgebrek? Lieg verder aub gewoon door join noct.


Dat ze überhaupt zo speler in stam willen zegt veel over hun skills.

Gast heel dag reageren op forum wordt je niet beetje moe niets te doen op tw hahaha


Verdedig 404 nog beetje mag je misschien keer bij hun spelen
Is idd weinig te doen als je overal napjes hebt,
Beetje tegenstrijdige posts hierboven of niet?
Verder als het zoveel over hun skills zegt. Wat zegt het dan over de skills van INNI aangezien hun de sollicitatie ook goedgekeurd hadden?

Ohnee ? Mulgrut is toch weg door tijdsgebrek is dit dan een leugen? Liegen jullie nog harder dan vroeger foei ! In de hoek
Als ik het niet meer/minder grapje aan je uit moet leggen moet je me even pm-en, oke?


Tot slot: Misschien idee speciaal topic aan te maken voor discussie met Wouter?
 

DeletedUser76315

Guest
DAM heeft die ook niet veel noemenswaardige zaken ondernomen.




In welke periode dan? Want dat staat mij ook niet bij dat je toen (actief) speelde op Holsappel.
Snap dat je hier zoals altijd interessant wilt doen Martijn, altijd het zelfde AF clubje die overal een mening over heeft of op wilt inhaken beetje het virus van TW maar je weet heel goed wie ik ben en waar ik voor sta. Vaker met je gestaan, zelfs achter je gestaan wanneer anderen dat niet perse deden.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.788
Ja goed maar welke periode speelde je dan?
 

DeletedUser76315

Guest
Als je daar achter staat zegt dat genoeg over jou als speler
Kan maar dan heb je geen flauw idee wat er speelde en ben je dus wederom interessant aan het doen zonder enige voorkennis over de toedracht want het is zeer zeker discutabel.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Kan maar dan heb je geen flauw idee wat er speelde en ben je dus wederom interessant aan het doen zonder enige voorkennis over de toedracht want het is zeer zeker discutabel.

Hij weet prima wat er speelde... Wat jij deed was gewoon ronduit belachelijk en je had er niks mee te maken. Dat was namelijk uberhaupt de eerste keer ooit dat je gelogt bent op Whale volgends mij.
 
Bovenaan