Toekomst Casualwerelden

Reactiescore
1.094
Helaas zijn we genoodzaakt de Casual wereld te starten zonder enige van de eerder aangegeven wijzigingen. Helaas stond InnoGames niet open voor de ideeën hieromtrent.

Met vriendelijke groeten,
Duckje

Wow dat is..... bitter....
 

DeletedUser79332

Guest
Waarom zou inno ook luisteren naar zijn community.. :rolleyes::rolleyes:Zou wel heel raar zijn als ze dat doen:confused:
 
Reactiescore
1.019
Voor mensen die willen starten, het is niet slim direct te starten maar even een weekje of 2 te wachten, graag grdaam
 

DeletedUser80547

Guest
Vind het wel jammer dat er niks met de feedback van de community word gedaan. Ik bedoel, mijn ideeën waren misschien wat radicaal, maar volgens mij was zo'n beetje iedereen het wel met elkaar eens voor, -meer BB's, -geen/minder inventaris, -ridder lvl gereset. Jammer..

P.S. Is dat trouwens altijd dat er zonder een aankondiging zomaar random een nieuwe Casual word geopend? (Casual 8) Heb nu geen 10K dorp klaar staan :eek::rolleyes:
 
Reactiescore
723
In dit topic is er nog maar weinig gezegd de laatste tijd.

Maar laten we eerlijk zijn dat cas8 er een heel klein beetje is op vooruitgegaan.
Casual spelers kunnen niet meer van de ene casual naar de andere, waardoor hun inventarissen verdwijnen.
Net zoals velen had ik een inventaris opgebouwd, helaas kan ik deze niet meer meenemen en kan ik hem perfect delen hier. Je ziet de afbeelding niet volledig, maar deze had ik in whatsapp gedeeld.
Bekijk bijlage 14600
38*10% gs. Daar kom je een heel eind mee.

2 maand geleden had ik al eens gerekend naar hoeveel gs pakketten ik had. Helaas heb ik het niet meer geüpdate, want ik dacht er te laat aan, maar je kan al snel zien hoeveel iemand kan opsparen.
Bekijk bijlage 14599

Aangezien het zonde is om alles te laten staan heb ik even muntjes gemept met -10% muntkost en vlaggjes. Ik had bijna het dubbele aan edels omdat ik al maanden stil lig, maar heb alsnog 117 edels bij kunnen meppen. Dus nu kan ik bijna 3 edels per dorp maken.
Bekijk bijlage 14601
Net gerekend en ik bekom vandaag op +/- 350 munten per dorp.
Wie doet er beter? ;)
Bekijk bijlage 14602

Al die edels gaan we nu gebruiken om vlaggen te farmen :)

De vraag is: Welke inpact zou dit hebben gehad op cas8 moesten +/- 50 spelers zo een inventaris hebben en een beetje minder, want ja hoor. Waarschijnlijk zijn er VEEL die met een inventaris sleuren. :eek:

PS: mensen op normale werelden w63 tot w66 kunnen ook redelijk grote inventarissen hebben.
 
Bovenaan