[Stam] Faceless 150 - 300PP

DeletedUser79193

Guest
Ferox en Victorious, ik wil graag allebei jullie plaatjes. Waar kan de pp naartoe en hoeveel willen jullie ervoor hebben?
 

DeletedUser70435

Guest
Mag naar "Virtues of my Supremacy"
Hoeveel mag je zelf bepalen, ergens tussen 150 en 300 zoals aangegeven :)

Maak ik hem vanavond in stamformaat.
 
Reactiescore
464
vUbTR2C.png


Iemand die hier blij gemaakt mee kan worden?
 

DeletedUser80603

Guest
Ferox en Victorious, ik wil graag allebei jullie plaatjes. Waar kan de pp naartoe en hoeveel willen jullie ervoor hebben?

PP mag naar .Ferox (hoeveel is mij om het even, tussen de 150-300 zoals je zelf stelt, kies maar ;) ) - ik heb nog nooit met gifs gewerkt, dus ga een beetje kijken hoe dat zit, en dan stuur ik je die later door. Voor nu stuur ik je dan de versie zonder animatie :)


vUbTR2C.png


Iemand die hier blij gemaakt mee kan worden?

Mag ik je ps bestand hier eens van zien?
 

DeletedUser79193

Guest
Pp is naar beide overgemaakt, bedankt voor de moeite :)

@Ferox: zou je de .F in de hoek weg willen halen?
 

DeletedUser80603

Guest
Faceless_2_Signature_Less.png

Jij ook bedankt! Ik werk aan die gif zodra ik tijd en zin heb. :p

Edit: hoe komt het dat alles in photoshop er veel crispier uitzit? Komt op het forum vaak minder mooi uit, of ik het nu via imgur of een andere uploadmanier doe, of directly van mijn pc... Iemand die me hiermee kan helpen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
139
ezgif-5-7075b338eaf9.gif



Ik heb het bestand voor je gecomprimeerd. Bij het comprimeren van een bestand is er altijd kwaliteitsverlies. Ik denk niet dat het bestand beter gecomprimeerd kan worden zonder groot verlies van kwaliteit. Een andere optie is om de GIF te desatureren, omdat het de kleuren zijn die de bestandsgrootte zo groot maken.

Google translate.
 

DeletedUser70435

Guest
Beste wat ik kan doen is de gif weghalen en dan krijg je dus dit:

ke7veq.png


Wil je hem dan nog, of zal ik de pp terugstorten?
 

DeletedUser80603

Guest
Faceless_2_GIF.gif

Zoiets, of had je graag iets anders? Kan alleen maar de basis van de basis van gifs atm :p
 
Bovenaan