Top & Flop stammen

Reactiescore
972
Kan je ook een keer met inhoud inkomen?

Als je een discussie wil voeren en alleen maar met lucht komt gaat het lastig worden. Ik hoop dat je met wat leuks komt:)

Gevalletje pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Ik stel een vraag aan je, krijg ik geen antwoord op. Ik wil best een discussie voeren, maar met een loze verwijzing naar een of andere stam kan ik niks.

Zou je mij een Pm ingame kunnen sturen? Wat duidelijker alvast bedankt!

Waarvoor? Het staat hier toch duidelijk op het AF?
 

DeletedUser73646

Guest
Jammer dat je geen discussie kan voeren dan, veel succes nog op w67
 

DeletedUser73646

Guest
Je hebt nog geen duidelijke vraag aan mij gesteld.

Ik geef aan dat 404 een sterke leiding heeft. Hierbij geef ik nog als reden dat 404 eerste staat in totaal aanval / verdediging.

En dan zeg je nu voor de 'derde' keer of ik je vraag kan beandwoorden.

Wat wil je nu bereiken gast....

Ik zit nog steeds te wachten op de lijst met 20 sterkste leiders die jij niet kan geven, met je smoes dat ik nog niet lang genoeg zou spelen. Echter speel ik ook pas sinds wereld 1 mee. Dus ben benieuwd hoelang ik moet spelen om wel die leiders van jou te kennen.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Denk dat 90% van mensen op het af wel makkelijk betere leiding kan opnoemen hoor :p
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
En die andere 10% is nog nooit in een stam geweest
 
Reactiescore
972
Je hebt nog geen duidelijke vraag aan mij gesteld.

Ik geef aan dat 404 een sterke leiding heeft. Hierbij geef ik nog als reden dat 404 eerste staat in totaal aanval / verdediging.

En dan zeg je nu voor de 'derde' keer of ik je vraag kan beandwoorden.

Wat wil je nu bereiken gast....

Ik zit nog steeds te wachten op de lijst met 20 sterkste leiders die jij niet kan geven, met je smoes dat ik nog niet lang genoeg zou spelen. Echter speel ik ook pas sinds wereld 1 mee. Dus ben benieuwd hoelang ik moet spelen om wel die leiders van jou te kennen.

Haha, ik kan hier wel om lachen. Dat het "totaal aanval/verdediging", zoals jij het mooi noemt, de enige onderbouwing is van of een leiding dan wel sterk dan wel zwak is, zegt al genoeg over jouw spelinzicht. Dan ga ik de moeite niet eens nemen om een lijstje met betere leiders te noemen, waarvan een aantal hier al heeft erkend dat er 20 betere zijn, om jou van mijn standpunt te overtuigen. Dat jij vanaf wereld 1 speelt, zegt daarbij niks over het inzicht dat jij denkt te bezitten (en overduidelijk niet bezit) dat je zou moeten hebben om een betrouwbare beoordeling van de leiders van 404 te geven. De leiders van 404 hebben in de tussentijd nog steeds niks bewezen en totdat jij ons van het tegendeel kan overtuigen, zal iedereen hier hetzelfde over denken. Nogmaals, daar komt nog wel wat meer bij kijken dan wat OD-rang.
 

DeletedUser73646

Guest
Dat is pas de eerste reden die ik geef. Hierop reageer jij met een losse flodder dat jij 20 leiders kent die beter zijn. Naja dat is jouw mening dat die leiders beter zijn. En het od rang van 404 is een feit.

En dan begin je nu al dat je niet eens de tijd erin wil steken om een discussie te voeren
 
Reactiescore
385
Dat is pas de eerste reden die ik geef. Hierop reageer jij met een losse flodder dat jij 20 leiders kent die beter zijn. Naja dat is jouw mening dat die leiders beter zijn. En het od rang van 404 is een feit.

En dan begin je nu al dat je niet eens de tijd erin wil steken om een discussie te voeren

Het is gewoon debiel om met zo'n lijst te komen zwaaien. Verder kan ik je ook nog melden dat od echt totaal niets zegt. Met mensen die boven hun norm zweven hoef je zoals @.MortuaMemoria al aangaf niet te discussiëren.
 

DeletedUser73162

Guest
Gast, 404 heeft nog niks bewezen, daarentegen hebben velen andere stammen (en leiders) op vorige werelden dit wel gedaan. Houd gewoon je mond en spreek pas zodra jullie iets bereikt hebben.
 
Reactiescore
972
Dat is pas de eerste reden die ik geef. Hierop reageer jij met een losse flodder dat jij 20 leiders kent die beter zijn. Naja dat is jouw mening dat die leiders beter zijn. En het od rang van 404 is een feit.

En dan begin je nu al dat je niet eens de tijd erin wil steken om een discussie te voeren

Jij stelt het alsof dat je enige reden is. Dan moet je dat op een andere manier stellen. Ik kan er weinig aan doen dat ik wél begrijpend kan lezen.

Goed, we kunnen blijven zagen over die 20 leiders, maar feit blijft dat jij begint met een stelling (dat 404 de beste leiders heeft van de afgelopen jaren), die gewoon feitelijk onjuist is en laat het nou net zo zijn dat meerdere mensen het roerend met me eens zijn. Wie begint er dan met een 'losse flodder'?

Verder is het OD-rang van 404 inderdaad een feit, goed gezien, maar dat betekent nog niet dat het een degelijke onderbouwing is :p

Als jij eens begint met een toereikende onderbouwing van je stelling, kunnen we daarover discussiëren. Iets wat je 5 posts geleden al had kunnen doen, toen ik je impliciet vroeg naar deze onderbouwing. Maar goed, aangezien ik geen enkele toereikende onderbouwing kan bedenken, neem ik maar aan dat je me gewoon gelijk geeft, al dan niet stilzwijgend.
 
Reactiescore
853
Ik geef aan dat 404 een sterke leiding heeft. Hierbij geef ik nog als reden dat 404 eerste staat in totaal aanval / verdediging.
Ik geloof je meteen! 404 heeft vast een teltopic en regelmatige forumchecks om het forum in ieder geval actief te houden. Ben verder wel benieuwd hoe het verder qua rollenverdeling zit? Wie zijn de oprichter, mede-leider, diplomaat, recruiter en forummod? Dit om zo goed mogelijk jullie kracht als stam in te schatten!!
 

DeletedUser73646

Guest
Gast, 404 heeft nog niks bewezen, daarentegen hebben velen andere stammen (en leiders) op vorige werelden dit wel gedaan. Houd gewoon je mond en spreek pas zodra jullie iets bereikt hebben.
Ik speel niet eens op w67 maar ik vind het nergens op slaan dat een grote groep op deze stam gaat zitten zeiken

Jij stelt het alsof dat je enige reden is. Dan moet je dat op een andere manier stellen. Ik kan er weinig aan doen dat ik wél begrijpend kan lezen.

Goed, we kunnen blijven zagen over die 20 leiders, maar feit blijft dat jij begint met een stelling (dat 404 de beste leiders heeft van de afgelopen jaren), die gewoon feitelijk onjuist is en laat het nou net zo zijn dat meerdere mensen het roerend met me eens zijn. Wie begint er dan met een 'losse flodder'?

Verder is het OD-rang van 404 inderdaad een feit, goed gezien, maar dat betekent nog niet dat het een degelijke onderbouwing is :p

Als jij eens begint met een toereikende onderbouwing van je stelling, kunnen we daarover discussiëren. Iets wat je 5 posts geleden al had kunnen doen, toen ik je impliciet vroeg naar deze onderbouwing. Maar goed, aangezien ik geen enkele toereikende onderbouwing kan bedenken, neem ik maar aan dat je me gewoon gelijk geeft, al dan niet stilzwijgend.

Dan ben ik wel benieuwd waarom je 404 een flop vind. Tot nu toe heb ik een post gezien over kata gebruik en nog maar 1 bericht hiervan dat er kata's gegooid zijn. En jouw andere reactie over de inzet van def. Dit is na mijn mening nog geen reden dat een stam flop is
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
972
Dan ben ik wel benieuwd waarom je 404 een flop vind. Tot nu toe heb ik een post gezien over kata gebruik en nog maar 1 bericht hiervan dat er kata's gegooid zijn. En jouw andere reactie over de inzet van def. Dit is na mijn mening nog geen reden dat een stam flop is

Kan jij wel lezen? Ik heb nergens gezegd dat 404 een flop is, ik heb alleen gezegd dat ik het niet met je stelling eens ben dat 404 de beste leiding heeft van de afgelopen jaren. Dit heeft niets met de stam 404 te maken...

Jij deponeert hier een stelling, namelijk dat 404 de beste leiders heeft van de afgelopen jaren, met slechte onderbouwing. Er wordt je gevraagd om meer onderbouwing, omdat JIJ een stelling deponeert. Ik kan geen standpunten ontkrachten, omdat ik geen argumentatie van je heb. Dat is het hele punt van een discussie, maar dat zou je moeten weten als iemand die vanaf wereld 1 (en dus ouder zou moeten zijn dan 18 en dus een middelbaar diploma zou moeten hebben) speelt.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Kan jij wel lezen? Ik heb nergens gezegd dat 404 een flop is, ik heb alleen gezegd dat ik het niet met je stelling eens ben dat 404 de beste leiding heeft van de afgelopen jaren. Dit heeft niets met de stam 404 te maken...

Jij deponeert hier een stelling, namelijk dat 404 de beste leiders heeft van de afgelopen jaren, met slechte onderbouwing. Er wordt je gevraagd om meer onderbouwing, omdat JIJ een stelling deponeert. Ik kan geen standpunten ontkrachten, omdat ik geen argumentatie van je heb. Dat is het hele punt van een discussie, maar dat zou je moeten weten als iemand die vanaf wereld 1 (en dus ouder zou moeten zijn dan 18 en dus een middelbaar diploma zou moeten hebben) speelt.

Onzin
 

DeletedUser73646

Guest
Ik ga niet meer reageren tot je met jouw redenen komt die geen losse flodders zijn. Zie ze opnieuw graag verschrijven
 

DeletedUser73162

Guest
W62 was een betere leiding, w61 ook, w60 ook, w59 ook, ervoor kan k niet nadenke want jeb gezopen
 
Bovenaan