Top & Flop stammen

Reactiescore
972
Jongens ga terug naar school..

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Spionage

Dat wij een PM door gestuurd krijgen betekent niet dat wij spioneren.

in dit geval vind ik het al heelemaal idiot aangezien iemand verzoekt naar nieuwe spelers, natuurlijk gaat dat naar buiten..

Misschien moeten jullie je meer richten op het spel in plaats van chaos zaaien ol het AF. Misschien worden jullie dan niet alleen serieus genomen maar komt er ook nog iets van jullie terecht.

En hierbij verlaat in het AF weer.. zielige mensen.

Het gaat helemaal niet om de feitelijke uitvoering van wat voorgevallen is. Iedereen weet precies wie dat verlinkt heeft en vermoedelijk andere zaken ook aan 404 heeft doorgespeeld. Het gaat hier om de uitermate zwakke verschijning van 404 door dit niet te veroordelen, oftewel, dit zelfs goed te keuren. Zolang jullie geen afstand doen van dit soort achterbakse praktijken, zal heel de stam hierop aangekeken worden en daar is de leiding verantwoordelijk voor, hoe je het ook wend of keert.

Jammer dat je je zo makkelijk laat kennen, ik spreek je inhoudelijk aan op deze kwestie en probeer een discussie te voeren. Dat je je zo aan de kant laat zetten zegt meer over 404 dan de mensen die op dit AF rondlopen, die zul je maar voor lief moeten nemen.
 

DeletedUser73646

Guest
Pff beetje aan de negatieve kant dat. Ik vind dat de leiding van 404 het goed doet. Denk dat weinig stammen de laatste jaren op TW zo'n sterke leiding heeft gehad als 404.

Laten we niet vergeten dat jullie maar 10 tot 15 leden in de gate moet houden en 404 wel 404.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Wat zie je als weinig stammen? 4 per wereld? Dan klopt die gedachte wel van je
 
Reactiescore
972
Pff beetje aan de negatieve kant dat. Ik vind dat de leiding van 404 het goed doet. Denk dat weinig stammen de laatste jaren op TW zo'n sterke leiding heeft gehad als 404.

Laten we niet vergeten dat jullie maar 10 tot 15 leden in de gate moet houden en 404 wel 404.

De laatste jaren? Maak je een grap? Ik kan wel 20 betere leiders noemen dan de leiders die nu 404 leiden, die bovendien nog niks bewezen hebben op deze wereld. Dit is echt onzin.
 

DeletedUser73646

Guest
De laatste jaren? Maak je een grap? Ik kan wel 20 betere leiders noemen dan de leiders die nu 404 leiden, die bovendien nog niks bewezen hebben op deze wereld. Dit is echt onzin.


Wel een hoop tekst maar geen inhoud.

- Wie zijn deze 20 sterkere leiders dan?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
In het land der blinden is 1 oog koning - 20 sterkere leiders
 
Reactiescore
1.075
Jongens ga terug naar school..

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Spionage

Dat wij een PM door gestuurd krijgen betekent niet dat wij spioneren.

in dit geval vind ik het al heelemaal idiot aangezien iemand verzoekt naar nieuwe spelers, natuurlijk gaat dat naar buiten..

Misschien moeten jullie je meer richten op het spel in plaats van chaos zaaien ol het AF. Misschien worden jullie dan niet alleen serieus genomen maar komt er ook nog iets van jullie terecht.

En hierbij verlaat in het AF weer.. zielige mensen.

Er word gesproken over "mijn bron" wat dus wel wijst op spionage.
Verder wil ik best wel weten hoe je de kata situatie aanpakt nudat de speler al een dorp kwijt is en tal van dorpen kapot gekataed is.
 

DeletedUser69569

Guest
Er word gesproken over "mijn bron" wat dus wel wijst op spionage.
Verder wil ik best wel weten hoe je de kata situatie aanpakt nudat de speler al een dorp kwijt is en tal van dorpen kapot gekataed is.

Is toch ook een bron? Bron is geen spion..

Met dat kata gebeuren gaan we uiteraard bezig, volgende keer graag een Pm in plaats van het AF kunnen we daar sneller werk van maken :)
 
Reactiescore
972
Mwah, grote kans dat ik ze wel ken hoor:)

Verslagen tegenstanders (Stammen)
Als aanvaller Als verdediger Totaal
Rang Stamnaam Verslagen
1 Perfection. 17,32 Mil.

Maar speciaal voor jullie dan.

En wat wil je hier precies mee zeggen, een of andere random stam uit het verleden?

Is toch ook een bron? Bron is geen spion..

Met dat kata gebeuren gaan we uiteraard bezig, volgende keer graag een Pm in plaats van het AF kunnen we daar sneller werk van maken :)

Aangezien je niet meer op mij reageert, ga ik ervan uit dat je het kan vinden in mijn standpunt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487958296

Guest
Hoezo is hier een discussie over, dacht dat jullie kakaka luitjes graag met kata's gooiden
 

DeletedUser73646

Guest
En wat wil je hier precies mee zeggen, een of andere random stam uit het verleden?

Kan je ook een keer met inhoud inkomen?

Als je een discussie wil voeren en alleen maar met lucht komt gaat het lastig worden. Ik hoop dat je met wat leuks komt:)
 
Bovenaan