Feedbacktopic Instellingen

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ja nu is de wereld al wat interessanter. Ik vind die bolwerken nog steeds niks tho maar ach. Innovatie is iets van de 21e eeuw.
 
Reactiescore
524
Liever een wereld met farm en zonder toren maar dat ik mijn mening:)

In ieder geval een positieve aanpassing
 

Deleted User - 487776907

Guest
Bedankt voor de verandering @Duckje. Toont toch enigszins een luisterend oor richting de community.

Ik ga deze wereld maar weer eens starten.
 
Reactiescore
2.489
Laat ik nog even expliciet vermelden dat wegens de aanwezigheid van limited haul rooftochten niet actief is.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ga ik fronten met Inge dan? Ik weet van niks.

Waar speelt zij zelfs :p
 
Reactiescore
524
Het farmlimiet is 2x zo hoog als vooraf aangekondigd. Eigenlijk kun je nu gewoon vrij farmen omdat het limiet toch nooit bereikt wordt.

Gaat dit limiet nog worden terug gezet of blijft het zo (met een maximum van 5mln/dag)?
 
Reactiescore
58
Het farmlimiet is 2x zo hoog als vooraf aangekondigd. Eigenlijk kun je nu gewoon vrij farmen omdat het limiet toch nooit bereikt wordt.

Gaat dit limiet nog worden terug gezet of blijft het zo (met een maximum van 5mln/dag)?

Echt precies dit, Leek mij een erg leuke wereld alleen met de verdubbeling van het farm limiet niet.
 
Reactiescore
2.489
Het farmlimiet is 2x zo hoog als vooraf aangekondigd. Eigenlijk kun je nu gewoon vrij farmen omdat het limiet toch nooit bereikt wordt.

Gaat dit limiet nog worden terug gezet of blijft het zo (met een maximum van 5mln/dag)?

Ik denk dat dat probleem nu eveneens opgelost is.

Het blijkt dat de wereldsnelheid deze instelling dus wel beïnvloedt.

Bedankt voor de melding.
 
Bovenaan