De Heilige Oorlog

Reactiescore
142
Gewoonweg triest, als je dat al nodig hebt. Maar bon, alle vijanden staan gewoon lekker op blok. Ja, die heilige oorlog blijft gezellig zo ;)

Mea vota doet dat ook. Al stond ze toen onder VV van Hymne. Triest indeed
 

DeletedUser70435

Guest
Zijde 1:
Stammen: Hymne, Siris
Spelers: cleonito
Zijde 2:
Stammen: KOH, C.B.T, SBTB

Timeframe: 29/04/2019 00:00:00tot03/05/2019 20:25:06

Totale overnames:

Kant 1: 651
Kant 2: 405
Verschil: 246

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 413
Kant 2: 180
Verschil: 233

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 6,029,879
Kant 2: 3,862,972
Verschil: 2,166,907

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,825,367
Kant 2: 1,700,479
Verschil: 2,124,888

chart
 
Reactiescore
323
Wel deels vertekend omdat CBT zo vriendelijk was om Buce op te nemen he :D Maar zonder Buce stond Hymne ook voor.
Maar als je de stats van Famke erbij zou zetten zou het weer compleet andersom zijn. Maar ik denk wel dat we kunnen concluderen dat Hymne de afgelopen 2 week goed bezig is. Massa op PN afslaan, zonder massa wel dorpen pakken van Nos/Asteek en weer wat safezone erbij door Buce weg te spelen.
 

DeletedUser78605

Guest
Wel deels vertekend omdat CBT zo vriendelijk was om Buce op te nemen he :D Maar zonder Buce stond Hymne ook voor.
Maar als je de stats van Famke erbij zou zetten zou het weer compleet andersom zijn. Maar ik denk wel dat we kunnen concluderen dat Hymne de afgelopen 2 week goed bezig is. Massa op PN afslaan, zonder massa wel dorpen pakken van Nos/Asteek en weer wat safezone erbij door Buce weg te spelen.
Hymne is daarom ook geen Famke :p Zijn 2 totaal andere stammen met enkel de zelfde spelers
 

DeletedUser78605

Guest
Mea vota doet dat ook. Al stond ze toen onder VV van Hymne. Triest indeed
Vraag even aan rens wanneer hij zijn eerste online checks deed, graag gedaan

Btw, durf je weer zelf te deffen of vind je een week er tussenuit wel lekker?
 

DeletedUser79332

Guest
Hoe zit het eigenlijk met CF/Kata afspraken in de heilige oorlog?
Zijn die gemaakt en worden die nageleefd of mag iedereen doen wat hij wil?
 

DeletedUser79785

Guest
Hoe zit het eigenlijk met CF/Kata afspraken in de heilige oorlog?
Zijn die gemaakt en worden die nageleefd of mag iedereen doen wat hij wil?

Deze zijn inderdaad gemaakt. Helaas blijkt dat ze nog niet helemaal goed zijn door gecommuniceerd binnen KOH, of dat ze er gewoon laks mee omgaan..
 

DeletedUser79332

Guest
Komt vast wel een excuus en/of compensatie. KOH wilt tenslotte ook zoveel mogelijk eerlijk spelen neem ik aan..
 

DeletedUser79332

Guest
Dat ving ik ook op, in combinatie met barbarendorpen

Dan hebben we dezelfde bron denk ik.
Ik heb ook gehoord dat dit gister rond dit tijdstip is gemeld bij de leiding van KOH. Nog schrijnender is het dus dat er tot op heden nog geen reactie vanuit hun is gekomen.
Kennelijk kunnen dus de gemaakte afspraken de prullenbak in en kunnen we dus gaan CFen en kata's gaan gooien aangezien KOH ze toch niet serieus neemt of naleefd. En er niks mee doet als het wel gebeurt.

Goed spel weer KOH. Ga vooral verder met laag spel. Staat jullie goed!
 
Reactiescore
73
Dan hebben we dezelfde bron denk ik.
Ik heb ook gehoord dat dit gister rond dit tijdstip is gemeld bij de leiding van KOH. Nog schrijnender is het dus dat er tot op heden nog geen reactie vanuit hun is gekomen.
Kennelijk kunnen dus de gemaakte afspraken de prullenbak in en kunnen we dus gaan CFen en kata's gaan gooien aangezien KOH ze toch niet serieus neemt of naleefd. En er niks mee doet als het wel gebeurt.

Goed spel weer KOH. Ga vooral verder met laag spel. Staat jullie goed!
Misschien moet je even opnieuw vragen of er een reactie kwam of niet, want gisterenavond hebben we gereageerd op een berichtje van Willem. Dat er geen reactie kwam vanuit Koh klopt dus niet:)
 

DeletedUser79332

Guest
Excuus is er nooit geweest naar het getroffen account.
En als er idd een berichtje naar Willem is geweest neem ik dat terug.

Feit blijft dat je het heel niet had mogen doen. De regels/afspraken waren bekend. En toch proberen om CF te pakken. Is gewoon laag spel en de regels aan je laars lappen. Maar dat staat koh bekend om toch?

Zelfde als met het spionnen gebruik.
En ja, dit keer is er wel bewijs! @tears of a beauty. is hiervan ook op de hoogte. Bewijs kan je dus bij 1 van ons ophalen.

KOH om te kotsen!! Zeker als je dat dan ook allemaal ondersteund!
 
Bovenaan