De Heilige Oorlog

DeletedUser78605

Guest
Ja, dus een account aan de andere kant van de wereld geloof ik? Nadat dat account ook een check eerder deed ;)
 
Reactiescore
73
Ja, dus een account aan de andere kant van de wereld geloof ik? Nadat dat account ook een check eerder deed ;)
Als het echt zo is dat er door mij voor de check van 28april nog een check werd gedaan, dan bied ik bij deze mijn excuses aan.
 

DeletedUser80835

Guest
Alleen nog maar front????? Kom op nou jeff.

njaaa ik overdrijf graag he :p maar zoooveel overdreven is het ook weer niet ;) bertje ligt gwn in mijn cluster (of beter misschien ik in het zijne hehe ) en als buce weg is, dan liggen erich zann en rattem ook langs de deur, jand en tears doen er maar een dagje over, dusja op wereldgebied gekeken vind ik dat ernaast ;p tenzij ik naar de rim moet groeien, maar dat is saai hahaha
 
Reactiescore
30
Als het echt zo is dat er door mij voor de check van 28april nog een check werd gedaan, dan bied ik bij deze mijn excuses aan.

Uhu. En het vervolgens weer doen? Maar nogmaals, wanneer wordt Heroes en CBT toegevoegd aan jullie oorlog? Ben wel benieuwd wat hymne dan doet.
 

DeletedUser78605

Guest
Het zelfde als dat we nu doen vrees ik.. Winsten boeken :p
 
Reactiescore
73
Uhu. En het vervolgens weer doen? Maar nogmaals, wanneer wordt Heroes en CBT toegevoegd aan jullie oorlog? Ben wel benieuwd wat hymne dan doet.
Ik probeer altijd om mijn fouten niet te herhalen, mocht dat gebeuren dan zal ik me opnieuw verontschuldigen. We werken niet samen met heel heroes, enkel met 1 speler.
 

DeletedUser79332

Guest
Ik probeer altijd om mijn fouten niet te herhalen, mocht dat gebeuren dan zal ik me opnieuw verontschuldigen. We werken niet samen met heel heroes, enkel met 1 speler.

Maar cbt word ook niet toegevoegd... Welke smoes heb je daarvoor?
 

DeletedUser78605

Guest
Ik probeer altijd om mijn fouten niet te herhalen, mocht dat gebeuren dan zal ik me opnieuw verontschuldigen. We werken niet samen met heel heroes, enkel met 1 speler.
Nee, de rest internen jullie enkel. En niets herhalen. Je maakt nu de laatste 2 casuals al de zelfde fouten :p
 
Reactiescore
33
Na een tijdje afwezigheid hier al die onzin ook maar weer eens gaan lezen.
Ten eerste mooie verklaring hoor puik werk!

KOH presenteert 'De Heilige Oorlog' :



1 april 2019
De legers van Hymne en Famke besloten na wekenlang onderhandelingen om zich samen te voegen om het machtige leger van KOH een halt toe te roepen.​
Ze besloten om een kruistocht(lees: offensief) te organiseren met doel om dorpen van Asteek 2 te pakken.
Het veldslag was bloederig, maar dankzij de tactieken van generaal Thomas wist KOH maar 3 dorpen te verliezen.
Zo mislukte de kruistocht en kon Hymne 3 dorpen pakken die strategisch van belang kunnen zijn(lees: Cyprus).

10 april
KOH en C.B.T deden een snelle aanval op de dorpen van Early, thegreatwar en op The Music of Erich Zann, waarbij men vooral bij Early heel wat dorpen kon pakken.
De counters van Early om de verloren dorpen terug te pakken, resulteerden deels in een mislukking.
Bij Thegreatwar liep niet alles zoals KOH dacht, bovendien was er een ervaren generaal aanwezig om de steden van thegreatwar te verdedigen en mislukte de aanval resulteerde.
Maar toch leed Hymne op deze dag verliezen, zowel troepen als dorpen.

19 april
Na wat rusten en herorganiseren organiseerde KOH weer een aanval, deze keer op jand.
Omdat de verdediging in de steden van jand niet goed stonden, leed Hymne grote verliezen en kon KOH makkelijk dorpen pakken.
Counters van Phuture slaagden deels maar hiernaast resulteerde de aanval alsnog op een succes.

27 april
De legers van KOH kwamen bijeen om te beslissen hoe de volgende aanval gepland zou worden.
Na uren overleg vertrokken de legers om het volk in de dorpen en steden van Hymne te bevrijden en hen een rustig, vreedzaam leven te geven.
Enkel op deze manier was het mogelijk hen te redden van de erbarmelijke omstandigheden waaronder het volk moest lijden.

29 april, 00:26
De tijd is aangebroken, de legers zouden elk moment kunnen aankomen.
Men kon de Mehter al van ver horen, wat betekende dat ze naderden. Een van de leiders die een leger leidde riep: ‘Het is zover mijn vrienden.
Laten we het volk bevrijden van deze gruwelijke leiders!’

Gebaseerd op een heiglige missie. |-We create our own heaven-|



We hopen op een leuke en propere strijd. Mogen de beste winnen.

Mooi hoor! Maar ehmm hoe zagen jullie het precies voor je? Je kent me al langer dan vandaag toch? Samen opgegroeid en altijd ga je door je eigen gedrag weer die afgrond in... Dacht dat je me al wat beter kende na al die tijd.. En nee na een stop van een jaar ben je het spelletje niet verleerd. En oké moet toegeven dat een uitstekende vv eventjes tijdens mijn plaspauze mijn vv heeft gedaan.

reee waar is mijn invite

Leer eerst je handtekening eens bij te werken joh!

Laat KoH eens met rusten, nu moeten ze hele tijd smoesjes verzinnen. Hebben ze geen tijd om te stacken!:mad:

Alles staat toch allang gestacked? Of heb ik dat verkeerd gezien? Ahh nee alleen op de plekken waar nu toch bijna nooit edels langskomen. Anders zouden ze nooit zoveel verliezen..
 
Reactiescore
53
Ik probeer altijd om mijn fouten niet te herhalen, mocht dat gebeuren dan zal ik me opnieuw verontschuldigen. We werken niet samen met heel heroes, enkel met 1 speler.

Erny niet toevallig? Rens? Wiebelding? Kan me herinneren dat deze alle 3 hebben toegegeven samen te werken. Of naja, iig Def leveren.
 

DeletedUser79785

Guest
giphy.gif
 
Reactiescore
64
Ik dacht dat iedereen het met jullie beslissingen eens was? Of was het toch gedwongen? Wie zal het zeggen..

Doe skozc de groetjes!
 
Bovenaan