De Heilige Oorlog

Reactiescore
389
Even een snel vraagje, vind iedereen het gwn oké om snachts lekker online checks te doen? En vanuit meerdere accounts, is dat ook goed?

Lijkt me enigszins kansloos, maar misschien zijn de meningen hierover verdeeld
 
Reactiescore
53
Even een snel vraagje, vind iedereen het gwn oké om snachts lekker online checks te doen? En vanuit meerdere accounts, is dat ook goed?

Lijkt me enigszins kansloos, maar misschien zijn de meningen hierover verdeeld


Mogen ze best doen. Ik open de volgende keer gewoon geen berichten meer of ik block ze gewoon voor de nacht. Simpel
 
Reactiescore
323
Even een snel vraagje, vind iedereen het gwn oké om snachts lekker online checks te doen? En vanuit meerdere accounts, is dat ook goed?

Lijkt me enigszins kansloos, maar misschien zijn de meningen hierover verdeeld
Kan je bij mij prima doen hoor, maar ik vind het idd een beetje kansloos :D
 
Reactiescore
46
gewoon nooit pms meer openen, bgs of niet
kunnen ze ook geen online checks meer doen
 
Reactiescore
389
Ik vind het eerlijk gezegd gewoon kansloos.
Wat geeft het voor voldoening om dorpen van iemand te edelen, terwijl je weet dat hij er niet is doordat je een online check hebt gedaan? Als je het nou weet door aan te vallen en hij dodged niet, dat is al knapper, maar een pm check? Alsjeblieft zeg.
 

DeletedUser47003

Guest
Ik vind het eerlijk gezegd gewoon kansloos.
Wat geeft het voor voldoening om dorpen van iemand te edelen, terwijl je weet dat hij er niet is doordat je een online check hebt gedaan? Als je het nou weet door aan te vallen en hij dodged niet, dat is al knapper, maar een pm check? Alsjeblieft zeg.

Van waar eigenlijk de vraag? Heb ik precies nergens voorbij zien komen en is me zelf ook nooit overkomen op deze wereld?
 
Reactiescore
389
@Master Roshi. stuurt eerst een pm vanaf zijn eigen account om 2u snachts om ons te checken, daarop reageren en blocken we hem. Een uur later stuurt hij vanaf een ander account nogmaals een pm, dat we niet geblockt hadden natuurlijk. Echt kansloos.
 

DeletedUser78605

Guest
Gewoonweg triest, als je dat al nodig hebt. Maar bon, alle vijanden staan gewoon lekker op blok. Ja, die heilige oorlog blijft gezellig zo ;)
 
Reactiescore
73
@Master Roshi. stuurt eerst een pm vanaf zijn eigen account om 2u snachts om ons te checken, daarop reageren en blocken we hem. Een uur later stuurt hij vanaf een ander account nogmaals een pm, dat we niet geblockt hadden natuurlijk. Echt kansloos.
Graag niet vergeten om te melden dat jullie eerst zijn begonnen met een online check op 28 april, wij vonden dat ook niet leuk hoor, zijn dan niet gelijk begonnen met zagen op Af maar goed. Zie het als een vergelding.
Dat vanuit een 2e acc heb je aan jezelf te danken, even een pm terugsturen en dan blokkeren. Voordat ik iets anders kon vragen over totaal iets anders werd ik al geblokkeerd.
 

DeletedUser78605

Guest
Dat was ik, die een pm stuurde naar iemand aan de andere kant van de wereld. En ooit een grapje op Lazy. Well done.
En als je het over de mededelingen hebt met Asteek, daar hadden we gewoon een tijd lang normale gesprekken mee en vv's open die pm niet ;)
Dus je lult weer lekker veel onzin, maar dat jij laag was wisten we al. Toevallig al spy's in Hymne geprobeerd te stoppen?
 
Reactiescore
73
Dat was ik, die een pm stuurde naar iemand aan de andere kant van de wereld. En ooit een grapje op Lazy. Well done.
En als je het over de mededelingen hebt met Asteek, daar hadden we gewoon een tijd lang normale gesprekken mee en vv's open die pm niet ;)
Dus je lult weer lekker veel onzin, maar dat jij laag was wisten we al. Toevallig al spy's in Hymne geprobeerd te stoppen?
Feit is dat je ermee bent begonnen, of dat een grap was of niet. Als je dat niet had gedaan kwam er van mij ook geen pm.
En nee ik heb het niet over asteek.
 
Bovenaan