De Heilige Oorlog

DeletedUser77953

Guest
nu zijn we terug bij het eerste bericht dat ik hierover getyped had ;) rain is het overblijfsel van famke na de overstap naar hymne. Dat buce inactief was kan goed zijn, weet ik niet veel van, maar wist hij van die voorwaarden? Heeft hij een kans gekregen om zich te herstellen en aan die voorwaarden te voldoen? Ik denk het niet eigenlijk.. Ik zeg helemaal niet dat hij niets fout doet, en die nap is inderdaad afgesproken en nageleefd, maar dat was, zoals ik al eerder zei, eerder voor de show, want veel betekende dat niet meer.. hij was misschien minder actief dan de rest, maar laten we er misschien maar vanuit gaan dat een van de voorwaarden was dat buce gewoon edelvoer moest worden voor jullie ;)

Bucep gestabbed? Je spreekt hier alsof je iets wist van de situatie terwijl je alleen zijn kant van het verhaal hebt gehoord. Bucep heeft twee keer meegedaan met een massa waarbij hij niet eens al zn clears doneerde en heeft altijd zijn deff voor zichzelf gehouden ondanks zijn volledige safe ligging. Er is 100 keer vanuit de stam tegen hem gezeurd hierover, maar er was geen verandering.

Hij heeft genoeg kansen gehad en heeft ze allemaal keer op keer verprutst. Ik zou er alles aan gedaan hebben om bucep te behouden puur omdat hij voor extra safe zorgde, maar hij had 0.0 toegevoegde waarde. Dan houdt het op. Het spreekt ook weer boekdelen dat CBT (en koh) direct hem in de stam nemen. Het is namelijk niet zo dat jullie al veel groter zijn :rolleyes:.

Ik zou het waarderen als je voortaan niet met beschuldigingen komt terwijl je maar één kant van het verhaal kent.
 

DeletedUser78605

Guest
Bekijk bijlage 14434
Ik heb zonet een c-snipe gefaild :( (ondertussen al even geleden)

Als ik eerlijk mag zijn was ik zaterdag ochtend verrast toen ik incs. kreeg van Mea Vota.
Ik had gezien dat er al scouts geweest waren en al een verovering.
Dag kerk helaas :(
Veel blocken kon er niet gebeuren of het moest duur gebeuren.
Gedaan wat ik op die moment kon en vv afgegeven aan @Asteek 2 (thx man! ;)) om nog een snipe uit te voeren. Ik heb ook een privé leven :p
en dan komen we bij zondag en tja, weet ik op voorhand dat ik privé problemen ga hebben. Sommigen kennen die meer in detail dan anderen (voornamelijk mensen van cas7 aangezien ik die wereld iets meer prio geef)
Maar goed, ook die dag heeft mijn acc vooral onder vv gestaan.

Spijtig, maar goed, vandaag zagen we weer incommings en het eerste dat er gebeurd is een gefaalde c-snipe.
Hieronder het rapportje van het verloren defje van de gefaalde c-snipe
Bekijk bijlage 14435

Tof gespeeld, MIJN kerk er snachts uithalen ;)

Een c snipe kan niet falen, of je weet niet hoe het moet ;)
Overigens, de actie op mea vanuit jullie kamp, slim en netjes gedaan ;)
 

DeletedUser80835

Guest
Bucep gestabbed? Je spreekt hier alsof je iets wist van de situatie terwijl je alleen zijn kant van het verhaal hebt gehoord. Bucep heeft twee keer meegedaan met een massa waarbij hij niet eens al zn clears doneerde en heeft altijd zijn deff voor zichzelf gehouden ondanks zijn volledige safe ligging. Er is 100 keer vanuit de stam tegen hem gezeurd hierover, maar er was geen verandering.

Hij heeft genoeg kansen gehad en heeft ze allemaal keer op keer verprutst. Ik zou er alles aan gedaan hebben om bucep te behouden puur omdat hij voor extra safe zorgde, maar hij had 0.0 toegevoegde waarde. Dan houdt het op. Het spreekt ook weer boekdelen dat CBT (en koh) direct hem in de stam nemen. Het is namelijk niet zo dat jullie al veel groter zijn :rolleyes:.

Ik zou het waarderen als je voortaan niet met beschuldigingen komt terwijl je maar één kant van het verhaal kent.

wat is er mis met het feit dat hij bij ons in de stam komt? een vijand van onze vijand is een vriend ;) heb al wat def van hem gehad die ervoor gezorgd hebben dat wat dorpjes in cbt bleven. Begrijp dat jullie hem kicken als hij zo inactief was, maar ja, ieder zijn manier van 'opvoeden' he ;)
 
Reactiescore
64
wat is er mis met het feit dat hij bij ons in de stam komt? een vijand van onze vijand is een vriend ;) heb al wat def van hem gehad die ervoor gezorgd hebben dat wat dorpjes in cbt bleven. Begrijp dat jullie hem kicken als hij zo inactief was, maar ja, ieder zijn manier van 'opvoeden' he ;)

Als die alleen actief kan zijn wanneer die beledigd is, zou ik niet te aardig tegen hem doen dan. Valt die weer in slaap...
 

DeletedUser80835

Guest
Als die alleen actief kan zijn wanneer die beledigd is, zou ik niet te aardig tegen hem doen dan. Valt die weer in slaap...

wij zien het meer als, ofwel hebben we niets extra ofwel hebben we buce gewoon extra.. kan toch nooit kwaad?
 

Deleted User - 2167192

Guest
Blijven zoeken!
Hoe ging het trouwens met bucep z'n def aanvraag? Heeft ie het nog kunnen ordenen?

Wel leuk dat niemand weet wie je bent. Je weet wel overal wat van dat maakt de zoektocht naar je account er niet makkelijker op :p
 

DeletedUser78605

Guest
Fout in jouw rekenen of gewoon te laat gereageerd?
Tip, c-snipe nooit met al je troepen en zorg dat je meerdere opties hebt lopen ;)
 

DeletedUser78605

Guest
Staat hier ergens op het forum een uitleg. Geloof van Robskeexp (kan het verkeerd schrijven) Zou die even zoeken en doorlezen, staat het vrij duidelijk beschreven!
 
Bovenaan