Top & Flop stammen

Reactiescore
1.075
Je zou het naïviteit kunnen noemen, maar het was lange tijd toch het stukje vertrouwen tussen de leiding van Modus en Qua. De samenwerking was best nauw tussen beide stammen, dus al zeiden ze dat er tussen Qua en Nova niks aan de hand was werd dit helaas achteraf geblikt te snel voor waar genomen. Ik moet ook wel zeggen dat Modus niet veel anders kon, binnen de stam wilden we de vierstrijd zolang mogelijk actief houden en hiernaast hadden geen of nagenoeg geen front met Qua .. dus het opzeggen van de GAP zou geen vergaande gevolgen hebben.

Beetje tegenstrijdig overigens, jij zet eerst in je post dat banden tussen Pony en QQEEZZ niet uit konden blijven, maar later benoem je toch dat Qua door Nova is gebroken. Ik denk dat jij ook goed weet dat Modus op Nova terrein wist had(republic), maar toen verschillende VV's van Nova spelers in de handen van Mark(Pony) waren beland en deze eenvoudig door Qua werden weggespeeld... verviel een groot stuk front voor Nova. Dit is gebruikt om Modus af te remmen bij Nova en succesvol. Konden wij bij Modus verwachten dat de nr. 1 stam samen zou gaan werken ongeacht de GAP met de nr 2/3 stam ... nee ik denk het niet.. ik denk ook niet dat wij er veel aan konden doen. Qua verkoos ondanks de overmacht om een samenwerking aan te gaan met de nummer 2/3 stam tegen Modus waardoor ze eenvoudig 50% groter dan ons zouden kunnen worden, onbegrijpelijk. Misschien nog wel onbegrijpelijker zijn de geluiden die nu opdoen om dit alles in de doofpot te stoppen op een TW wereld nemen stammen nu eenmaal de gemaakte keuzen mee als bagage gedurende de wereld. Kan er nu geen leuke eindstrijd komen? Nee natuurlijk niet, maar toch moet je blijven onthouden en benoemen hoe hij tot stand gekomen is.

tsja, ik wist vanaf het moment dat ik hier startte dat QQ en riding samen zouden komen, ik weet ook uit persoonlijke bron, meerdere ex cos van me die ik wel vertrouw, dat accs als IHA gewoon effectief gebroken zijn, en dat de samenwerking achteraf pas kwam, maar we weten beiden wel dat dit tot de plannen van Mark behoorde , wachten tot zn huidige stam weggewerkt word en dan bij Qua gaan. Ik noem het gewoon heel passief en naief van Modus, zeker wetende dat er zoveel info gelekt werd/word richting Qua steeds.

dat we niet mogen vergeten hoe Qua het heeft gedaan is een feit en zal ook niet gebeuren maar je kan het niet als excuus blijven inroepen.
 
Reactiescore
1.478
ik denk dat bijna iedereen op w64 wist wat de banden tussen pony en QQEEZZ waren en dat beide accounts op termijn sowieso bij elkaar zouden belanden.
dat men er een blind oog voor had in Modus is gewoon dom.
Dit is dus waar de 100% zekerheid vandaan komt dat men wist dat pony naar qua ging, waardoor de fusie tussen revoc en modus plaatsvond.
 

DeletedUser80696

Guest
Jupp illegaal en dan de reden geven 'Ja, omdat Qua dit doet doen wij dat' en dan komt Modus constant hier de moraalridder uithangen.
 

DeletedUser47575

Guest
Waar heb jij het over? Welke illegale CF is gepakt?

rdlh52vea8mz.jpg

thtgxmjbf3t4.jpg

jq3wvq3c.jpg
 

DeletedUser77704

Guest


Kinderachtig inderdaad die namen.

Maar die speler waarvan is geedeld (liep namelijk op speler op moment van verzenden, was op delete gegaan terwijl de edels liepen) was de MB/DU van Panda die bij jullie hoort. Is dus gewoon van vijand geedeld, dus legaal.
 

DeletedUser47575

Guest
Kinderachtig inderdaad die namen.

Maar die speler waarvan is geedeld (liep namelijk op speler op moment van verzenden, was op delete gegaan terwijl de edels liepen) was de MB/DU van Panda die bij jullie hoort. Is dus gewoon van vijand geedeld, dus legaal.

Ik weet niet waar je dat op baseert? Ik kan zijn profiel niet inzien, maar die stam was niet van Panda. Die hadden een andere naam. Zelfs als het zo is, wordt de aanval gestuurd op een barbarendorp en niet op een speler. Dus wat mij betreft altijd illegaal, tenzij het om een ban gaat.
 

DeletedUser77704

Guest
Ik weet niet waar je dat op baseert? Ik kan zijn profiel niet inzien, maar die stam was niet van Panda. Die hadden een andere naam. Zelfs als het zo is, wordt de aanval gestuurd op een barbarendorp en niet op een speler. Dus wat mij betreft altijd illegaal, tenzij het om een ban gaat.

Lezen aardig moeilijk, als aanval niet verstuurd was op bb maar op de speler qua verzendtijd. Of je moet kunnen bewijzen dat dit niet zo is?
 
Reactiescore
967
Ik weet niet waar je dat op baseert? Ik kan zijn profiel niet inzien, maar die stam was niet van Panda. Die hadden een andere naam. Zelfs als het zo is, wordt de aanval gestuurd op een barbarendorp en niet op een speler. Dus wat mij betreft altijd illegaal, tenzij het om een ban gaat.

Lees Justin's bericht nog eens en post daarna opnieuw. Want de helft wat je zegt wordt alvorens al ontkracht.

Speler was een du/mb van Panda, die intern is gegaan voor jullie(zelfs nu op een Qua. account speelt). Spijtig genoeg werd hij bb toen edels al liepen waardoor het technisch gezien een illegale cf lijkt.
 

DeletedUser47575

Guest
Lees Justin's bericht nog eens en post daarna opnieuw. Want de helft wat je zegt wordt alvorens al ontkracht.

Speler was een du/mb van Panda, die intern is gegaan voor jullie(zelfs nu op een Qua. account speelt). Spijtig genoeg werd hij bb toen edels al liepen waardoor het technisch gezien een illegale cf lijkt.

Dat lijkt me een stukje op de blauwe ogen geloven. Dorp is 14 uur barbaar geweest, dus edels hebben dan lang gelopen. Daarnaast betwijfel ik of dit een moraalbreker is geweest van panda, maar dat zal ik navragen bij Robin.

Ik ben nog steeds kwaad op het feit dat er een NAP is gebroken door een Modus speler, maar er niets meer gebeurd.
 

DeletedUser77704

Guest
Dat lijkt me een stukje op de blauwe ogen geloven. Dorp is 14 uur barbaar geweest, dus edels hebben dan lang gelopen. Daarnaast betwijfel ik of dit een moraalbreker is geweest van panda, maar dat zal ik navragen bij Robin.

Ik ben nog steeds kwaad op het feit dat er een NAP is gebroken door een Modus speler, maar er niets meer gebeurd.

Je springt wel van de hak op de tak hé? Als ff enkel kijkt naar ligging op kaart van Emirica en dan de moeite neem dit in TWStats in te vullen bij looptijden checker, zie je dat altijd langer dan 14 uur moet hebben gelopen.

Als je Sir-John bedoeld heb je de compensatie al gehad, account was verteld en verzekerd dat NAP ook voor MB gold. Hierdoor stopte account met aanvallen op de MB midden in je cluster terwijl die voor oprapen lag. Hierdoor kon je erger voorkomen. Nadat je dus dorpen van de MB van Sir-John pakte in zijn cluster heeft hij 1 dorp gerecapped omdat dacht dat NAP gebroken werd door jullie. Nadat werd gezegd dat niet mocht gelijk gestopt met recappen waardoor je mooie een tiental CF heb kunnen leggen zonder weerstand. Compensatie genoeg lijkt me zo, en zelf geen extra CF door miscommunictie leiding Modus en nadien geen verdere weerstand meer. Dus zal maar iets minder kwaad worden en voortaan je feiten checken voor je hier zomaar op AF sensatie komt zoeken.
 

DeletedUser77704

Guest
Nja illegaal of legaal je gaat daar geen CF plaatsen.

Waarom niet als legaal is als ik vragen mag? Want dan mogen jullie ook niet meer achter de 1e linie edels sturen, want dan kans op een legale CF die niet mag o_O
 

DeletedUser80696

Guest
Waarom niet als legaal is als ik vragen mag? Want dan mogen jullie ook niet meer achter de 1e linie edels sturen, want dan kans op een legale CF die niet mag o_O

Dit is weer een reactie die totaal irrelevant is. Als je een dorp pakt tijdens een massa of een mini massa van een account zijnde prima, maar om zo te gaan spelen is naar mijn mening kansloos en zielig.
 

DeletedUser77704

Guest
Dit is weer een reactie die totaal irrelevant is. Als je een dorp pakt tijdens een massa of een mini massa van een account zijnde prima, maar om zo te gaan spelen is naar mijn mening kansloos en zielig.

Lezen moeilijk dus? Weet je wel wat woord legaal betekend? Toegestaan kan je als betekenis gebruiken in dit geval, als dus de CF is toegestaan. Waarom mag deze dan niet?
 
Reactiescore
967
Dit is weer een reactie die totaal irrelevant is. Als je een dorp pakt tijdens een massa of een mini massa van een account zijnde prima, maar om zo te gaan spelen is naar mijn mening kansloos en zielig.

Hoe is dit anders dan een Pony die een cf legt bij Emerica d.m.v. een mb? Daar was ook niemand van Nova of Qua over te horen. Maar nu de rollen zijn omgedraaid wordt het ineens als mening kansloos en zielig ervaren.
 
Reactiescore
28
Lees Justin's bericht nog eens en post daarna opnieuw. Want de helft wat je zegt wordt alvorens al ontkracht.

Speler was een du/mb van Panda, die intern is gegaan voor jullie(zelfs nu op een Qua. account speelt). Spijtig genoeg werd hij bb toen edels al liepen waardoor het technisch gezien een illegale cf lijkt.

Bandiet1 van wie dit dorp was zat in de stam T.E.M. waarvan de overige spelers in die stam samen spelen met Emerica, Cpt Broek heeft ervoor gezorgd dat Emerica deze CF kon behouden door het sturen van OS een paar dagen geleden. Ik betwijfel ook of Bandiet1 MB/DU was aangezien van Panda aangezien Panda/NitS een MB/DU stam had, namelijk Panda in the Sun.
 
Bovenaan