Feedbacktopic Wereld 67 / Bolwerken

DeletedUser74597

Guest
hoe ondek je wie je baron is ? hoe werkt t bolwerken opzetten?
 

DeletedUser80427

Guest
hoeveel gs heb je nodig voor een bolwerk ?
ik kan hier nergens iets over vinden
 

DeletedUser80427

Guest
als ik het goed heb moet je voor het eerste lvl van je bolwerk ongeveen 150k gs van elk leveren als stam zijnde binnen 48 uur ongeveer . klopt dit ?
zo nee graag even wat meer uitleg want ik ben een noob in dit soort zaken
 

DeletedUser80603

Guest
Hm... nee perfect hoor !
Je moet het gewoon als een soort van bootcamp bekijken waar je je soldaten opleid :)

hm, heb inderdaad niet genoeg/geen research gedaan over het bolwerk gedoe so i had better not said anything haha, oeps
 

DeletedUser78288

Guest
Of net zoals boog en bereden boog, dat sommige werelden ze heeft en andere dan weer niet.
 

DeletedUser80493

Guest
Kan er bij de bolwerken niet een optie gemaakt worden waarbij je kan zien hoeveel er door welk stamlid gedoneert is?

Het bolwerk is namelijk bedoeld om als stam neer te zetten en als stam te onderhouden, maar door het ontbreken van deze feature loop je soms tegen het feit aan dat mensen gaan profiteren van andere stamleden. (Door niet te doneren maar wel os van het bolwerk willen ontvangen).

Dus mocht dit mogelijk zijn ergens in de nabije toekomst, dan ben ik jullie dankbaar
 

DeletedUser77771

Guest
Verbeterpunten bolwerk:

- stel je zit in stam X met stamleiders speler A met 100k punten en speler B met 10k punten. Samen heb je bolwerk X lvl 1 gebouwd. Naast het bolwerk ligt een spelersdorp van 3000 punten. Speler A wilt dit dorp farmen met de troepen in het bolwerk. Dit lukt niet ivm 30:1 overschrijding. Speler B kan deze actie wel uitvoeren met hetzelfde bolwerk. Is dat de bedoeling?

- je kunt niet zien welke voordelen een upgrade van je bolwerk oplevert. Er is geen info vanaf welk level je LC of kata kunt bouwen. Er staat een gs prijs voor een upgrade maar deze loopt op (Als de stam groeit in aantal dorpen?)

- Je kunt aanvallen met het bolwerk maar je kunt er de FA niet gebruiken.

- Je kunt aanvallen met het bolwerk maar dat lukt niet op de kaart.

- Je kunt niet zien welke spelers hoeveel gs hebben bijgedragen.

- Je krijgt geen push notificatie als je bolwerk wordt aangevallen.

- het is niet duidelijk hoeveel munten je krijgt voor het vernietigen can een bolwerk.

- er is geen simulator waarmee je kunt zien hoeveel katas je nodig hebt om een bolwerk te vernietigen of te beschadigen.

- het is onduidelijk wat er zou gebeuren als je als speler een clear met bijv 800 Kata op een bolwerk zou gooien en je kunt dit niet simuleren.

- er is geen mogelijkheid om vlaggen of inventaris aan het bolwerk te doneren.

Al met al zeer gebruiksonvriendelijk en door gebrek aan informatie is het gokken wat je er efficiënt mee kan doen.
 
Reactiescore
2.489
Ik heb even wat algemene zaken doorgestuurd naar InnoGames.

- stel je zit in stam X met stamleiders speler A met 100k punten en speler B met 10k punten. Samen heb je bolwerk X lvl 1 gebouwd. Naast het bolwerk ligt een spelersdorp van 3000 punten. Speler A wilt dit dorp farmen met de troepen in het bolwerk. Dit lukt niet ivm 30:1 overschrijding. Speler B kan deze actie wel uitvoeren met hetzelfde bolwerk. Is dat de bedoeling?
Het lijkt mij intentional, hoe dan ook heb ik het opgegooid:
DS-18864

- je kunt niet zien welke voordelen een upgrade van je bolwerk oplevert. Er is geen info vanaf welk level je LC of kata kunt bouwen. Er staat een gs prijs voor een upgrade maar deze loopt op (Als de stam groeit in aantal dorpen?)
DS-18865

- Je kunt aanvallen met het bolwerk maar je kunt er de FA niet gebruiken.
Lijkt me de bedoeling ;)

- Je kunt niet zien welke spelers hoeveel gs hebben bijgedragen.
DS-18866
- Je krijgt geen push notificatie als je bolwerk wordt aangevallen.
DS-18867
- het is niet duidelijk hoeveel munten je krijgt voor het vernietigen can een bolwerk.
DS-18858

- er is geen simulator waarmee je kunt zien hoeveel katas je nodig hebt om een bolwerk te vernietigen of te beschadigen.
- het is onduidelijk wat er zou gebeuren als je als speler een clear met bijv 800 Kata op een bolwerk zou gooien en je kunt dit niet simuleren.
DS-18868

- er is geen mogelijkheid om vlaggen of inventaris aan het bolwerk te doneren.
Dit is de bedoeling.
 

DeletedUser77771

Guest
Ik heb even wat algemene zaken doorgestuurd naar InnoGames.


Het lijkt mij intentional, hoe dan ook heb ik het opgegooid:
DS-18864


DS-18865


Lijkt me de bedoeling ;)


DS-18866

DS-18867

DS-18858


DS-18868


Dit is de bedoeling.

Super, klinkt constructief. Het versturen van aanvallen is wel gebruiksonvriendelijk aangezien je geen kaartoptie hebt. Moet dus volledig via coords/favorieten/history. Zou je daar ook nog een ticket van kunnen maken? Had daar nog een bullet bij, zag dat je die even had laten liggen.
 

DeletedUser73322

Guest
Misschien een mogelijk om het bolwerk mee in de handelsroute van de AM te zetten?

Aangezien het een stamdorp is dus ook deels van jou is.
 
Reactiescore
2.489
Ik geef jullie hierover graag een update:

- stel je zit in stam X met stamleiders speler A met 100k punten en speler B met 10k punten. Samen heb je bolwerk X lvl 1 gebouwd. Naast het bolwerk ligt een spelersdorp van 3000 punten. Speler A wilt dit dorp farmen met de troepen in het bolwerk. Dit lukt niet ivm 30:1 overschrijding. Speler B kan deze actie wel uitvoeren met hetzelfde bolwerk. Is dat de bedoeling?
Het lijkt mij intentional, hoe dan ook heb ik het opgegooid:
DS-18864

In de vorige update gefixed:

- je kunt niet zien welke voordelen een upgrade van je bolwerk oplevert. Er is geen info vanaf welk level je LC of kata kunt bouwen. Er staat een gs prijs voor een upgrade maar deze loopt op (Als de stam groeit in aantal dorpen?)
DS-18865

Komt in een toekomstige update

- Je kunt niet zien welke spelers hoeveel gs hebben bijgedragen.
DS-18866

Komt in een volgende update

- Je krijgt geen push notificatie als je bolwerk wordt aangevallen.
DS-18867
Komt in de volgende update

- het is niet duidelijk hoeveel munten je krijgt voor het vernietigen can een bolwerk.
DS-18858
Komt in een volgende update (ook als je er geen krijgt)


- er is geen simulator waarmee je kunt zien hoeveel katas je nodig hebt om een bolwerk te vernietigen of te beschadigen.
- het is onduidelijk wat er zou gebeuren als je als speler een clear met bijv 800 Kata op een bolwerk zou gooien en je kunt dit niet simuleren.
DS-18868
Nog geen nieuws (al is de simulator wel iets verbeterd hieromtrent)


Nogmaals dank voor al jullie feedback.
 

DeletedUser78710

Guest
Het bolwerk is veel te makkelijk te vernielen voor zo duur te zijn.
Ons bolwerk hield de clear heel makkelijk tegen maar toch ging er 1 level naar beneden door de 150 kata s.
Dan mag je opnieuw beginnen al die gs terwijl je de clear makkelijk blokt
 
Reactiescore
1.363
Je krijgt als je een bolwerk van lvl 1 sloopt, nadat je hem gecleared hebt; geen beloningen ofzo.. Wel appart, dacht dat je bij ieder level wel een rewardje kreeg ofzo...
 
Reactiescore
111
Je krijgt als je een bolwerk van lvl 1 sloopt, nadat je hem gecleared hebt; geen beloningen ofzo.. Wel appart, dacht dat je bij ieder level wel een rewardje kreeg ofzo...

Het komt er in principe op neer: Het aantal vijandige dorpen * Levelvoorreductie/10 Dit getal wordt dan verdeeld door de stam en is de afronding van (Totalereward*AantaldorpendatJIJhebt/Aantaldorpenindestam)

Dus: 100 dorpen * 3 levels / 10 --> 30 munten uitgedeeld 30 munten * 20DorpendieJijhebt/100dorpen inde stam = 6 munten voor jou Maar als jij een stam met 10 dorpen aanvalt en er zelf 100 hebt als stam 10*3/10 = 3 munten 3*20/100 = 0,6 == Geen munten In elk geval, de komende update zal ook een reportje genereren als je geen munten krijgt
 
Reactiescore
182
@Duckje

Hey eend kan je eens antwoorden? Ik geef een suggestie om tw beter te maken dus doe je job en bedank me ook maar in een keer
 
Bovenaan