[Ingevoerd] Bolwerk grondstoffen overzicht

Goed idee?


  • Totaal aantal stemmers
    30
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
57
Met de introductie van de interessante bolwerk feature is er een nieuw onderdeel aan de game toegevoegd waarin goed samengewerkt moeten worden door iedereen in de stam. De hoeveelheid grondstoffen die nodig is om het bolwerk te upgraden is geen grap en van ieder stamlid wordt uiteraard een eerlijke bijdrage verwacht.
Helaas is het momenteel niet mogelijk om te zien hoeveel ieder stamlid heeft gedoneerd en je kan dus als stamleider er moeilijk achter komen of iemand überhaupt iets heeft bijgedragen. Om onderlinge spanning, frustratie en beschuldigingen van liegen te voorkomen, zou ik graag een overzicht (voor stamleiders) zien, waarin staat hoeveel van elke grondstof is gedoneerd door welk stamlid per dag of per week.

Wellicht kan er daarna ook nog een onderdeel voor bolwerk donaties worden toegevoegd aan de 'Uitgegeven grondstoffen' grafiek op de spelers statistieken pagina.

Ik ben benieuwd hoe anderen hier tegenover staan.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.322
dat zou wel een goeie manier zijn om het uit te voeren ja. ik zou het dan weer niet beperken tot puur zichtbaar voor stamleiders, kan ook als een motivatie werken om meer te doneren voor ranglijst fanaten.
 
Bovenaan