Inschrijftopic Exclusieve wereld 1 - Wereld

DeletedUser80783

Guest
Ik doe ook graag mee, oude accountgegevens weet ik niet meer. Mijn naam nu is bobsmans
 
Reactiescore
2.489
Beste spelers,

Zoals voor velen al duidelijk was was dit de 1 april grap voor 2019. Gezien de positieve onthaal is er wel besloten om de volgende klassieke wereld naar de W1 instellingen te plaatsen.

Bedankt voor al jullie inschrijvingen, we zien jullie graag terug op onze volgende klassieke wereld.

Vind de instellingen voor classic 20 hier: https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/instellingen-classic-20.202592/

Jouw
Tribal Wars Team

Zodat dit toch op de laatste pagina blijft staan.
 

DeletedUser80786

Guest
Ik wil weer actief op w1 spelen maar met mijn huidige account: Teemo
 

DeletedUser78480

Guest
Ik schrijf mezelf ook in

Een wereld zonder pp beurs ...
 
Reactiescore
76
Aan allen die een nieuwe account hebben de registratiedatum van je game account moet echt in de juiste jaren liggen.

Voor alle old timers meld ik eveneens graag dat het voltallige Opus team opnieuw zal spelen. (Inclusief mezelf)!


Haha waar is de tijd , Die tijd keert jammer niet meer terug 100 continenten vol, bb dorpen die de originele dorpsnaam houden,massa stammen van bij de 70 - 80 ledende ,topstammen zoals opus keek ik echt naar op maar ook °NLS°,novus;obius ,Guerre ... en enkel premiumaccount maar account was zelf perfect te onderhouden zonder premium, timen met enter 2, die charme was echt fantastisch ik krijg al een beetje heimwee :oops: toch een mooie tijd gehad daar van iets van begin 2007 tot 2010.
 

DeletedUser27011

Guest
Misschien een domme vraag. Ik heb mezelf nu reedq geregistreerd voor deze wereld. Echter wil ik pas dinsdag starten. Dit zal geen probleem zijn??
 
Reactiescore
1.699
Misschien een domme vraag. Ik heb mezelf nu reedq geregistreerd voor deze wereld. Echter wil ik pas dinsdag starten. Dit zal geen probleem zijn??

Denk het niet. Maar de wereld is klein en dus zal je naast al wat grotere spelers komen te liggen. Succes in ieder geval.
 
Bovenaan