Top & Flop spelers

Reactiescore
1.075
man wat is het niveau hier gezakt tot diep onder de grond.
Qua die zichzelf ophemelt en hun vuile spelletjes niet kan toegeven of minimaliseert
Modus die zonder ook maar al een actie gedaan te hebben op Qua excuses loopt te zoeken dat ze de wereld gaan verliezen.
de winnaar van w64 zal het hoe dan ook verdiend hebben, met of zonder de overmacht, het is al gebleken dat Qua voorlopig enkel nutteloze en noob massas kan doen.
als Modus zelf niet enkel noob massatjes gaat doen, moet het goed komen , anders betekent het dat ook modus enkel noob massatjes doet en evengoed de wereld niet verdient te winnen.
 

DeletedUser77113

Guest
mag ik hierop reageren met dat er momenteel een NAP/opzegperiode llopt met QuA?
 
Reactiescore
180
man wat is het niveau hier gezakt tot diep onder de grond.
Qua die zichzelf ophemelt en hun vuile spelletjes niet kan toegeven of minimaliseert
Modus die zonder ook maar al een actie gedaan te hebben op Qua excuses loopt te zoeken dat ze de wereld gaan verliezen.
de winnaar van w64 zal het hoe dan ook verdiend hebben, met of zonder de overmacht, het is al gebleken dat Qua voorlopig enkel nutteloze en noob massas kan doen.
als Modus zelf niet enkel noob massatjes gaat doen, moet het goed komen , anders betekent het dat ook modus enkel noob massatjes doet en evengoed de wereld niet verdient te winnen.
Volgens mij begrijp je mn posts verkeerd, ik verhemel geen enkele vuile actie van ons. Ik geef toe dat Qua vuile spelletjes heeft gespeeld.

Je statement dat Qua alleen maar "noob massa's" kan uitvoeren is wel heel erg kort door de bocht. Praktijk heeft wel anders laten zien, er zijn al meerdere accounts gebroken door Qua. Dat de massa van Qua op L0rs en Abuser mislukt was betekent niet dat Qua "alleen maar noobmassa's" kan uitvoeren...

een hele mooie post, maar zonder prints met data erop lijkt me die kwestie over de intern maar een mooi verhaaltje.
de insteek ervan (als het effectief waar is) is naar mijn gevoel wel een stap in de goede richting van QUA.
Bewijst ook dat ze zich bewust zijn van hun eerdere daden, en dat deze gewoon buiten proportie zijn met wat in het verleden gebeurd zou zijn volgens hen.

Echter. Het aanbieden van een intern, die voor 90% in vijandelijk gebied ligt. Is als een koffie aanbieden met zout i.p.v. suiker

Dus de achterliggende reden van QUA om de intern te verdelen is in een bepaald opzicht wel tactisch.

Een faire compensatie zou bvb zijn dat ze TFA en Pony onbemand achterlaten, en ons laten clearen en edelen zoals ze dat zelf bij al hun interns hebben gedaan.

Uiteraard zal dit iets zijn wat niet aan de orde is (begrijpelijk ook)
Ik zeg niet dat als dit voorgelegd wordt dat we alleen dit willen realiseren en niet tot overleg bereid zijn voor een andere oplossing. Dit had een mooie deuropening geweest kunnen zijn om samen rond de tafel te gaan zitten om het eerlijker en leuker te maken voor beide partijen.
 

DeletedUser77113

Guest
Er is altijd ruimte voor een gesprek, maar tot op heden is er nog geen enkel voorstel vanuit QUA kamp gekomen.

lijkt me wel dat het zo netjes is dat QUA met een voorstel komt, en als het al met een voorstel gaat komen kan het maar beter meteen hun beste voorstel zijn voor ze zichzelf nog meer voor schut zetten voor TW.


Bedenk dat TW slechts een klein netwerk is, er zijn altijd wel via via banden.
Je wil als stam (pottentiele winnaar) niet de geschiedenis ingaan als een R2W of vuile spelletjes stam.
 

DeletedUser79906

Guest
heb gehoord dat het tegenwoordig altijd zo gaat. dus lekker boeien, spelen ze straks alsnog gewoon weg. straks is er niks meer te internen dus niet zo piepen allemaal, want wees eens eerlijk wanneer heeft Qua nu effectief meer dorpen ge edeld in een massa dan Modus
 

DeletedUser73358

Guest
Natuurlijk minimaliseren we niet alvorens dat we de wereld gaan verliezen. De uitkijktoren doet wonderen en het wegspelen van dit achterlijk beleid motiveert alleen maar. Dat gezegd, als je met 40% tegen 60% moet spelen, dan heb je wel een aardig groot nadeel en er is maar zoveel dat motivatie/skills dan kunnen doen.

Iedere massa van jou loopt tegen de helft meer defence en iedere actie van de tegenpartij heeft de helft meer slagkracht. Kortom, verliezen in zo'n geval is een stuk minder erg dan verliezen met een overmacht en idem stelt winnen met een overmacht niets voor en maakt de eventuele winst volledig te wijten aan het R2W beleid.
 

DeletedUser79946

Guest
heb gehoord dat het tegenwoordig altijd zo gaat. dus lekker boeien, spelen ze straks alsnog gewoon weg. straks is er niks meer te internen dus niet zo piepen allemaal, want wees eens eerlijk wanneer heeft Qua nu effectief meer dorpen ge edeld in een massa dan Modus

Wel raar dat jullie ondanks jullie super succesvolle massa’s 35.000.000 verslagen tegenstanders minder hebben als ons.
(Terwijl jullie 1 lid meer hebben)

Even terzijde van heel het intern gebeuren, volgens mij staan we al geruime tijd op #1 , ook voor dat heel deze toestand zich afspeelde.

En wat de massa’s betreft, niet elke massa kan slagen, Fix heeft ook gewoon massa’s gehad die 100% blockok waren.

En wat R2W betreft, zonder jullie recruit van Emerica(LS>Modus) had het er ook anders uitgezien voor jullie stam.
 

DeletedUser79906

Guest
Wel raar dat jullie ondanks jullie super succesvolle massa’s 35.000.000 verslagen tegenstanders minder hebben als ons.
(Terwijl jullie 1 lid meer hebben)

Even terzijde van heel het intern gebeuren, volgens mij staan we al geruime tijd op #1 , ook voor dat heel deze toestand zich afspeelde.

En wat de massa’s betreft, niet elke massa kan slagen, Fix heeft ook gewoon massa’s gehad die 100% blockok waren.

En wat R2W betreft, zonder jullie recruit van Emerica(LS>Modus) had het er ook anders uitgezien voor jullie stam.

Ja dat bedoel ik wij edelen effectief meer tijdens massa's terwijl jullie meer troepen nodig zijn om geen dorpen te pakken.
 

DeletedUser73358

Guest
Even terzijde van heel het intern gebeuren, volgens mij staan we al geruime tijd op #1 , ook voor dat heel deze toestand zich afspeelde.

Ja Qua stond met 3 miljoen voor en had een groter cluster met meer potentie, dat Nova met een sterk cluster inklapte en direct dealtjes met jullie ging sluiten maakte de situatie niet eerlijker. Welke serieuze weerstand heeft Qua tot nu toe dan gehad, bar weinig als je het mij vraagt. Modus lag tegen ''sterke'' clusters aan, dat terwijl Qua meer rim en ruimte had voordat er een serieus front kwam. Toen er een beetje serieus front kwam, toen was er geen weerstand.

Kortom die voorsprong kan ook niet echt bestempeld worden alsof het een bijzonder resultaat was en het feit dat je dit nu in je argumentatie gebruikt bestempeld indirect dat je het dus zelf ook ongegrond vind dat die onderlinge intern deals er zijn gemaakt.

En wat R2W betreft, zonder jullie recruit van Emerica(LS>Modus) had het er ook anders uitgezien voor jullie stam.

Kom nou niet met nog meer drogredenen, dan ga ik je weer een stomme doos noemen. Hoever wil je teruggaan in de geschiedenis van w64?

De laatste recruit van Modus was:
green.png
schedel Toegetreden 13th December 2018 - 07:04

Emerica join was:
green.png
emerica Toegetreden 22nd November 2018 - 09:04

Dat terwijl Qua veel recenter spelers in de stam heeft gerekruteerd:
green.png
Clusterfxcks. Toegetreden 19th February 2019 - 02:05 873,744
green.png
pwnuuu4ever Toegetreden 17th February 2019 - 23:03 235,938

Meer dan 2 maanden na de laatste join van Modus, kwam Qua nog aanzetten met meerdere rekruits. Het is dus volkomen logisch dat het cluster daardoor ook beter was, als Modus destijds gerekruteerd had dan was dat ook tactisch gebeurd en kun je op langere afstanden naar elkaar toewerken.

Ik ga toch ook niet zeggen ''oooh wat R2W beleid, als jullie Clusterfxcks niet gerekruteerd hadden (wat trouwens veel recentelijker is) dan had Revoc nu daar gelegen en was het cluster van Qua veel kleiner geweest en had de wereld er anders uitgezien.....''

Qua hanteert een zwak R2W en intern beleid, nota bene achter de rug om van samenwerkingspartners, Modus heeft dit niet gedaan en zal zich ook niet verlagen tot zulke zwakke acties want dan zouden accounts gewoon moreel gezien de stam verlaten.

In de confrontatie blijven figuren zoals jij keer op keer komen met flauwe kul, dat trap je zo de grond in. Nogmaals het enigste voor Qua om verdere gezichtsverlies te vermijden is het komen met compensatie om een eerlijkere eindstrijd te creëeren. Iets wat tot dusdanig in elk opzicht genegeerd en tegengewerkt is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
180
Ja Qua stond met 3 miljoen voor en had een groter cluster met meer potentie, dat Nova met een sterk cluster inklapte en direct dealtjes met jullie ging sluiten maakte de situatie niet eerlijker. Welke serieuze weerstand heeft Qua tot nu toe dan gehad, bar weinig als je het mij vraagt. Modus lag tegen ''sterke'' clusters aan, dat terwijl Qua meer rim en ruimte had voordat er een serieus front kwam. Toen er een beetje serieus front kwam, toen was er geen weerstand.

Kortom die voorsprong kan ook niet echt bestempeld worden alsof het een bijzonder resultaat was en het feit dat je dit nu in je argumentatie gebruikt bestempeld indirect dat je het dus zelf ook ongegrond vind dat die onderlinge intern deals er zijn gemaakt.



Kom nou niet met nog meer drogredenen, dan ga ik je weer een stomme doos noemen. Hoever wil je teruggaan in de geschiedenis van w64?

De laatste recruit van Modus was:
green.png
schedel Toegetreden 13th December 2018 - 07:04

Emerica join was:
green.png
emerica Toegetreden 22nd November 2018 - 09:04

Dat terwijl Qua veel recenter spelers in de stam heeft gerekruteerd:
green.png
Clusterfxcks. Toegetreden 19th February 2019 - 02:05 873,744
green.png
pwnuuu4ever Toegetreden 17th February 2019 - 23:03 235,938

Meer dan 2 maanden na de laatste join van Modus, kwam Qua nog aanzetten met meerdere rekruits. Het is dus volkomen logisch dat het cluster daardoor ook beter was, als Modus destijds gerekruteerd had dan was dat ook tactisch gebeurd en kun je op langere afstanden naar elkaar toewerken.

Ik ga toch ook niet zeggen ''oooh wat R2W beleid, als jullie Clusterfxcks niet gerekruteerd hadden (wat trouwens veel recentelijker is) dan had Revoc nu daar gelegen en was het cluster van Qua veel kleiner geweest en had de wereld er anders uitgezien.....''

Qua hanteert een zwak R2W en intern beleid, nota bene achter de rug om van samenwerkingspartners, Modus heeft dit niet gedaan en zal zich ook niet verlagen tot zulke zwakke acties want dan zouden accounts gewoon moreel gezien de stam verlaten.

In de confrontatie blijven figuren zoals jij keer op keer komen met flauwe kul, dat trap je zo de grond in. Nogmaals het enigste voor Qua om verdere gezichtsverlies te vermijden is het komen met compensatie om een eerlijkere eindstrijd te creëeren. Iets wat tot dusdanig in elk opzicht genegeerd en tegengewerkt is.
Mag ik je even corrigeren, Clusterfxcks en pwnuu zaten al vanaf het begin van Qua in de stam. Die zijn er korte periode uit geweest wegens interne onenigheden, die ondertussen allang opgelost zijn.
 
Reactiescore
1.075
Cluster en pwnuu zaten al langer in qua, waren enkel paar dagen geleaved die periode :p
 

DeletedUser73358

Guest
Mag ik je even corrigeren, Clusterfxcks en pwnuu zaten al vanaf het begin van Qua in de stam. Die zijn er korte periode uit geweest wegens interne onenigheden, die ondertussen allang opgelost zijn.
Nou wat als die er uitbleven, is ook een hypothese. Anyway de laatste recruits van Modus en Qua zijn dan vrij dicht bij elkaar. Ik speel zelf slechts 2 maanden hier, dus ik weet er het fijne niet van, enkel dat het waarschijnlijk ver genoeg terug gaat om de relevantie in de huidige discussie te verwaarlozen.
 

DeletedUser79946

Guest
Ja Qua stond met 3 miljoen voor en had een groter cluster met meer potentie, dat Nova met een sterk cluster inklapte en direct dealtjes met jullie ging sluiten maakte de situatie niet eerlijker. Welke serieuze weerstand heeft Qua tot nu toe dan gehad, bar weinig als je het mij vraagt. Modus lag tegen ''sterke'' clusters aan, dat terwijl Qua meer rim en ruimte had voordat er een serieus front kwam. Toen er een beetje serieus front kwam, toen was er geen weerstand.

Kortom die voorsprong kan ook niet echt bestempeld worden alsof het een bijzonder resultaat was en het feit dat je dit nu in je argumentatie gebruikt bestempeld indirect dat je het dus zelf ook ongegrond vind dat die onderlinge intern deals er zijn gemaakt.



Kom nou niet met nog meer drogredenen, dan ga ik je weer een stomme doos noemen. Hoever wil je teruggaan in de geschiedenis van w64?

De laatste recruit van Modus was:
green.png
schedel Toegetreden 13th December 2018 - 07:04

Emerica join was:
green.png
emerica Toegetreden 22nd November 2018 - 09:04

Dat terwijl Qua veel recenter spelers in de stam heeft gerekruteerd:
green.png
Clusterfxcks. Toegetreden 19th February 2019 - 02:05 873,744
green.png
pwnuuu4ever Toegetreden 17th February 2019 - 23:03 235,938

Meer dan 2 maanden na de laatste join van Modus, kwam Qua nog aanzetten met meerdere rekruits. Het is dus volkomen logisch dat het cluster daardoor ook beter was, als Modus destijds gerekruteerd had dan was dat ook tactisch gebeurd en kun je op langere afstanden naar elkaar toewerken.

Ik ga toch ook niet zeggen ''oooh wat R2W beleid, als jullie Clusterfxcks niet gerekruteerd hadden (wat trouwens veel recentelijker is) dan had Revoc nu daar gelegen en was het cluster van Qua veel kleiner geweest en had de wereld er anders uitgezien.....''

Qua hanteert een zwak R2W en intern beleid, nota bene achter de rug om van samenwerkingspartners, Modus heeft dit niet gedaan en zal zich ook niet verlagen tot zulke zwakke acties want dan zouden accounts gewoon moreel gezien de stam verlaten.

In de confrontatie blijven figuren zoals jij keer op keer komen met flauwe kul, dat trap je zo de grond in. Nogmaals het enigste voor Qua om verdere gezichtsverlies te vermijden is het komen met compensatie om een eerlijkere eindstrijd te creëeren. Iets wat tot dusdanig in elk opzicht genegeerd en tegengewerkt is.

Moe
Nou wat als die er uitbleven, is ook een hypothese. Anyway de laatste recruits van Modus en Qua zijn dan vrij dicht bij elkaar. Ik speel zelf slechts 2 maanden hier, dus ik weet er het fijne niet van, enkel dat het waarschijnlijk ver genoeg terug gaat om de relevantie in de huidige discussie te verwaarlozen.

Vind wel een beetje vreemd dat je 2 maanden hier speelt maar wel precies weet wat wij al heel de wereld lang fout doen.

Sterk recruiten behoort gewoon tot slim en tactisch spel. Zo is Emerica als recruit ook een aanwinst voor jullie geweest. Onze laatste recruit kan ik me niet heugen, is al geweest voordat jij actief was op W64. Volgens mij zat ik bij de laatste joins en dat is inmiddels +/- 120 dagen geleden.

Dat er toen ook R2W gezegd is door andere stammen kan ik alleen maar om lachen. Houd dus in dat als jij een leuke premade hebt dat je de wereld dan maar moet winnen? Denk dat er op W64, niet bijzonder gek gerecruit is.

En waarom verwacht je die compensatie zo erg? We zijn toch al veroordeeld door oa jou en zelfs als we jullie nu iets geven, en alsnog de wereld winnen zijn we nog net zo slecht volgens jou.

Wat weinig tegenstand betreft, ik heb me persoonlijk altijd uitgesproken tegen deze vorm van samenwerken met bepaalde mensen. Fix heeft in het begin goed weerstand geboden en ons ook serieus aangevallen(als account spreek ik nu) daarop terugkijkend kan ik wel zeggen dat dat voor mij de leukste periode van 64 tot nu toe geweest is. Zoals je vast begrijpt had ik om persoonlijke redenen mijn eigen intern ook veel liever op de normale manier geedelt. Dat het acc onbemand achtergelaten word ligt ook dan buiten mijn macht.

Ben trouwens niet van plan meer dan dit te zeggen over de internsituatie, mijn mening is duidelijk en die van jou ook. We worden het toch niet eens.
 

DeletedUser73358

Guest
Moe
Vind wel een beetje vreemd dat je 2 maanden hier speelt maar wel precies weet wat wij al heel de wereld lang fout doen.

2 maanden is lang zat, in het begin speelden jullie redelijk fair als ik het mocht geloven. Dat is sinds een aantal weken niet meer het geval, dus niets is voorbarig.
 
Reactiescore
28
2 maanden is lang zat, in het begin speelden jullie redelijk fair als ik het mocht geloven. Dat is sinds een aantal weken niet meer het geval, dus niets is voorbarig.

Dus eigenlijk sinds jij speelt, hmm :rolleyes:
 

DeletedUser73358

Guest
Dus eigenlijk sinds jij speelt, hmm :rolleyes:
Ja zo ongeveer, ik wist precies wat voor een persoon Mark van Fluffy was en ik en Anton zagen de storm toen al snel aankomen. Alles tot dusdanig is volgens het ''doom'' scenario gegaan.
 
Bovenaan