Top & Flop spelers

Reactiescore
173
Triest? Ben je nu bezig me uit de tent te lokken? Jammer van deze woordkeuze Justin.

Dan heeft Qua als stam geen banden met die 2 stammen, alleen Pjvo als individu. Noobs moet je me even uitleggen, kan me niet heugen dat we daar iets mee hebben samengewerkt?

En BW is enkel een tijdelijke NAP.
 

Deleted User - 24028

Guest
Noobs, fire, BW en EER zijn geen zijde 1 hoor :p.

Triest? Ben je nu bezig me uit de tent te lokken? Jammer van deze woordkeuze Justin.

Dan heeft Qua als stam geen banden met die 2 stammen, alleen Pjvo als individu. Noobs moet je me even uitleggen, kan me niet heugen dat we daar iets mee hebben samengewerkt?

En BW is enkel een tijdelijke NAP.

Spreek jij jezelf nu tegen op 10 minuten tijd ? :$
 

DeletedUser73358

Guest
Triest? Ben je nu bezig me uit de tent te lokken? Jammer van deze woordkeuze Justin.

Dan heeft Qua als stam geen banden met die 2 stammen, alleen Pjvo als individu. Noobs moet je me even uitleggen, kan me niet heugen dat we daar iets mee hebben samengewerkt?

En BW is enkel een tijdelijke NAP.

Ja wat moet je nou, je rekent Ollie (L0rsl) aan onze kant, dat terwijl die helemaal niets met Revoc heeft en dan zelf ''Jaaa oooh dit en dat is individueel''. Stomme doos dat je bent.

Zwakke reactie van Qua en zelfs al zou alles kloppen, wat dus niet zo is dan praten we wel degelijk van een grote overmacht die voornamelijk op niets gebaseerd is en volledig onnodig was.

Nogmaals excuses en compensaties om een eerlijke eindstrijd te creëeren en anders gaan jullie er niet onderuit komen, zelfs al win je de wereld blijft het een overwinning van niets.

Situatie 1: Modus wint (serieuze overwinning tegen een grote overmacht), Qua gaat volledig af met een grote overmacht en zal er jaren aan worden herinnerd.
Situatie 2: Qua wint (overwinning van niets), Modus verliest niets gezien vijand een zeer zwak beleid gehanteerd heeft.
Situatie 3: Qua gaat voor een eerlijke eindstrijd (wat gewoonweg compensatie vereist en dikke excuses voor het gehanteerde beleid)..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77704

Guest
Triest? Ben je nu bezig me uit de tent te lokken? Jammer van deze woordkeuze Justin.

Dan heeft Qua als stam geen banden met die 2 stammen, alleen Pjvo als individu. Noobs moet je me even uitleggen, kan me niet heugen dat we daar iets mee hebben samengewerkt?

En BW is enkel een tijdelijke NAP.

Snap je nog niet waarom ik je triest noem?

Hoe erg wil je jezelf tegen praten? Die gasten horen toch bij jullie zijde? Ze werken samen met jullie of 1 van jullie leden? Vind heel makkelijk hoe jullie de schuld in Modus zijn schoenen proberen te schuiven maar dit is gewoon triest hoe je zo jezelf gaat tegenspreken en de waarheid probeer te verdraaien en om de hoofdzaak heen probeer te draaien.

Daarom noem ik je triest met dit en voor iedereen die zich bij jouw "mening" aansluit in deze situatie
 

DeletedUser79906

Guest
'Vanaf het begin van de wereld al onder een hoedje'
Yeah right.. Jij bent zo iemand die in zijn eigen dromen geloofd, nietwaar?
Als je het allemaal zo goed weet, kom dan ff met bewijzen

Oh jij niet dan? ik werd vanochtend ziek chagrijnig wakker van mijn eigen droom :(
 

DeletedUser73358

Guest
Trouwens King (2.2m) is de MB stam van Nova, die kun je er ook nog bij tellen en dan hebben we Ath2 nog, die ook niet neutraal geweest is want Nova heeft meermaals daar de VV gehad. (Wie weet wel Qua leden).
 

DeletedUser77704

Guest
Oftewel na alles wat er net is beweerd en onderbouwd:

n4f4n68.png


Gewoon 14.2m nadat Revoc en Modus samen zouden gaan! Zonder Revoc en partners is verschil gewoon 25.3m verschil! Dus ga eens kappen met jezelf goed praten, 46.9m tegenover 21.6m. Gewoon meer dan 2x zo groot.

Nog steeds raar dat mensen beweren dat jullie balans verkloot hebben in de wereld en er over R2W word gesproken? Ook misschien nu begrijpelijk waarom mensen jullie argumenten drogredenen noemen, jullie als triest worden afgestempeld en vinden dat jullie de wereld hebben verkloot en met enkel smoesjes komen?
 
Reactiescore
110
Trouwens King (2.2m) is de MB stam van Nova, die kun je er ook nog bij tellen en dan hebben we Ath2 nog, die ook niet neutraal geweest is want Nova heeft meermaals daar de VV gehad. (Wie weet wel Qua leden).

Wil je ons niet in een hokje plaatsen, ik ben claustrofobisch!
 

DeletedUser79906

Guest
goede tijden, slechte tijden
een dag die als een nacht verschijnt
goede tijden, slechte tijden
liefde leidt je tot het eind
goede tijden, slechte tijden
nee, het leven spaart je niet
goede tijden, slechte tijden
soms geluk en soms verdriet
Het ideaal komt langzaam dichterbij
 

DeletedUser80076

Guest
Wow...

Jullie weten toch allemaal ,
dat de "vuile" dingen die ingame gebeuren ,
komen door eender van jullie die hier zitten te posten op het AF !

Door het trieste gedrag van steuken , plaatsen van niet onderbouwde meningen , onnutige posts , schelden , uitlachen , ....
zorgen jullie dat er ingame zulke praktijken gebeuren allemaal.

Door met de vinger te wijzen naar elkaar en actie's die voorkomen uit een reactie of een reactie op een actie,
gaan jullie het spel niet leuker of eerlijker maken !

Ik zou eerst eens beginnen met de fouten bij ieder zelve te gaan zoeken !
Het vuil spelgedrag begint meestal bij jezelf.

Je oogst wat je zelf zaad !

Begin eerst zelf eens eerlijk te spelen eender welke speler/stam , en misschien , héél misschien , word er ook eerlijk tegen jou gedaan.

Uiteindelijk moeten we ook allemaal niet vergeten dat het nog steeds een spel is , een strategisch spel uiteraard !

Naast mijn geliefde meme's (dank voor ieders like's :p)
Is dit mijn eerste (tekst) post op heel dit triestig wordende AF.

Ik zou zeggen,mogen de beste winnen ongeacht wat er gebeurd is of wat er te gebeuren komt.
De sterkste zal toch winnen,voorsprong ofniet , het gaat toch om die kleine little f*ck dorpjes in het midden van ieders zijn map.

Qua heeft meer dorpen wat staat (in mijn ogen) tot meer slagkracht,
Modus zal dan weer kunnen profiteren van bij sommige hun lager moraal voor de belegeringsdorpen.

SO .. cut the crap and play the game !

Dikke kussen !!! XoXoXo

p.s: Alex,ik vind je nog steeds niet leuk ! :D
 
Reactiescore
967
Dat moet wel een Qua poster zijn. Een volledige post vol met onzin en onrealistisch gekwek.
 

DeletedUser77704

Guest
Wow...

Jullie weten toch allemaal ,
dat de "vuile" dingen die ingame gebeuren ,
komen door eender van jullie die hier zitten te posten op het AF !

Door het trieste gedrag van steuken , plaatsen van niet onderbouwde meningen , onnutige posts , schelden , uitlachen , ....
zorgen jullie dat er ingame zulke praktijken gebeuren allemaal.

Door met de vinger te wijzen naar elkaar en actie's die voorkomen uit een reactie of een reactie op een actie,
gaan jullie het spel niet leuker of eerlijker maken !

Ik zou eerst eens beginnen met de fouten bij ieder zelve te gaan zoeken !
Het vuil spelgedrag begint meestal bij jezelf.

Je oogst wat je zelf zaad !

Begin eerst zelf eens eerlijk te spelen eender welke speler/stam , en misschien , héél misschien , word er ook eerlijk tegen jou gedaan.

Uiteindelijk moeten we ook allemaal niet vergeten dat het nog steeds een spel is , een strategisch spel uiteraard !

Naast mijn geliefde meme's (dank voor ieders like's :p)
Is dit mijn eerste (tekst) post op heel dit triestig wordende AF.

Ik zou zeggen,mogen de beste winnen ongeacht wat er gebeurd is of wat er te gebeuren komt.
De sterkste zal toch winnen,voorsprong ofniet , het gaat toch om die kleine little f*ck dorpjes in het midden van ieders zijn map.

Qua heeft meer dorpen wat staat (in mijn ogen) tot meer slagkracht,
Modus zal dan weer kunnen profiteren van bij sommige hun lager moraal voor de belegeringsdorpen.

SO .. cut the crap and play the game !

Dikke kussen !!! XoXoXo

p.s: Alex,ik vind je nog steeds niet leuk ! :D


Kan iemand deze jongen de spelregels uitleggen omtrent moraal en hoe dit werkt?
 
Reactiescore
173
Wow...

Jullie weten toch allemaal ,
dat de "vuile" dingen die ingame gebeuren ,
komen door eender van jullie die hier zitten te posten op het AF !

Door het trieste gedrag van steuken , plaatsen van niet onderbouwde meningen , onnutige posts , schelden , uitlachen , ....
zorgen jullie dat er ingame zulke praktijken gebeuren allemaal.

Door met de vinger te wijzen naar elkaar en actie's die voorkomen uit een reactie of een reactie op een actie,
gaan jullie het spel niet leuker of eerlijker maken !

Ik zou eerst eens beginnen met de fouten bij ieder zelve te gaan zoeken !
Het vuil spelgedrag begint meestal bij jezelf.

Je oogst wat je zelf zaad !

Begin eerst zelf eens eerlijk te spelen eender welke speler/stam , en misschien , héél misschien , word er ook eerlijk tegen jou gedaan.

Uiteindelijk moeten we ook allemaal niet vergeten dat het nog steeds een spel is , een strategisch spel uiteraard !

Naast mijn geliefde meme's (dank voor ieders like's :p)
Is dit mijn eerste (tekst) post op heel dit triestig wordende AF.

Ik zou zeggen,mogen de beste winnen ongeacht wat er gebeurd is of wat er te gebeuren komt.
De sterkste zal toch winnen,voorsprong ofniet , het gaat toch om die kleine little f*ck dorpjes in het midden van ieders zijn map.

Qua heeft meer dorpen wat staat (in mijn ogen) tot meer slagkracht,
Modus zal dan weer kunnen profiteren van bij sommige hun lager moraal voor de belegeringsdorpen.

SO .. cut the crap and play the game !

Dikke kussen !!! XoXoXo

p.s: Alex,ik vind je nog steeds niet leuk ! :D
Eerste normale post wat ik lees van de afgelopen dagen. Ben het er wel mee eens.
 
Reactiescore
173
Ff eens zijn met je stamgenoot maar inhoudelijk op feiten ingaan is dus teveel gevraagd als je ze niet verder kan verdraaien en daarmee je zelf tegenspreekt?
Precies dit bedoel ik. Waarvoor is die belediging nodig? Dat demotiveerd me steeds minder om überhaupt een reactie te geven. Heb geen zin om discussies te voeren met mensen die uit beginnen te schelden. Dat is geen discussie meer, maar een ruzie. Daar ben ik niet op uit.

Morgen ga ik reageren op evt vragen, als de rust (hopelijk) wat meer is wedergekeerd en er weer normale gesprekken gevoerd kunnen worden.
 

DeletedUser77704

Guest
Precies dit bedoel ik. Waarvoor is die belediging nodig? Dat demotiveerd me steeds minder om überhaupt een reactie te geven. Heb geen zin om discussies te voeren met mensen die uit beginnen te schelden. Dat is geen discussie meer, maar een ruzie. Daar ben ik niet op uit.

Morgen ga ik reageren op evt vragen, als de rust (hopelijk) wat meer is wedergekeerd en er weer normale gesprekken gevoerd kunnen worden.

Waar beledig ik je? Jij bent degene die daarstraks de waarheid kwam verdraaien en daarna er niet op ingaat. Als je daarmee confronteren beledigen is dan heb ik je inderdaad beledigd, maar dan ligt dit 100% aan je zelf.
 
Reactiescore
173
Waar beledig ik je? Jij bent degene die daarstraks de waarheid kwam verdraaien en daarna er niet op ingaat. Als je daarmee confronteren beledigen is dan heb ik je inderdaad beledigd, maar dan ligt dit 100% aan je zelf.
Confronteren mag uiteraard. De manier waarop je dit doet staat me totaal niet aan. Lijkt alsof je een ruzie heb met me of er een wilt uitlokken.
 
Bovenaan