Top & Flop spelers

DeletedUser73358

Guest
Hoezo zou ik dat niet durven (of mogen) vragen? Om de redenen die je net opnoemt? o_O

Moeite met lezen?

Vragen mag altijd, echter als je afwachtend bent van onderbouwing/antwoorden op je eigen vragen die Qua. niet beantwoord/onderbouwd dan is het natuurlijk lachwekkend dat je zelf voor onderbouwing vraagt in een claim die trouwens absoluut niet serieus was.

Dus in her kort, als je eigen kampt niet met onderbouwing komt en niet reageert op vraagtekens van de tegenpartij en in plaats daarvan leugens/drogredenen aan het verspreiden is, dan moet je niet gek opkijken als de tegenpartij soortgelijk gedrag hanteert.

Tot dusdanig blijft serieuze onderbouwing van Qua. om de ontwikkelingen te rechtvaardigen uit en zijn bijna alle claims tegen Modus of het voorval van L0rsl goed verworpen.
We zijn dus afwachtend van een reactie van kamp Qua. die schijnbaar de hele situatie logisch en verklaarbaar maakt.

Het aangeven van onwaarschijnlijke en onrealistische ''compensatie'' om achteraf iets verder proberen goed te praten zonder argumentatie, bewijs of motivatie versterkt de discussie niet en het aangeven dat Revoc en Modus onder een en dezelfde hoed spelen sinds de geannuleerde aanval op Revoc. is ook klinklare onzin, gezien het daadwerkelijk wel verwijtbaar aan Mark van Pony was dat de betrouwbare info gelekt was. De stelling van mij, dat Nova en Qua sinds het begin van de wereld samen spelen is net zo serieus, niet dus.

In mijn optiek heeft Qua. onnodig de wereld kapot gespeeld door het hanteren van een zeer zwak beleid (intern/recruit/deals). De intensieve mate hiervan heb ik zelf nog nooit meegemaakt, waardoor er kunstmatig een enorme overmacht is gecreëerd. Dat alles terwijl stammen zoals Revoc en Modus maanden lang voor de gek zijn gehouden door Nova/Qua.

Totdat daarvoor een rechtvaardiging komt, of het gewoon volledig toegegeven wordt met eventuele serieuze compensatie voor een eerlijke eindstrijd blijft de discussie vermoed ik op hetzelfde punt steken.

Tjah, Qua. zit hier gewoon fout op zo'n beetje alle aspecten en daar moeten ze verantwoording voor nemen. Slecht PP moet gewoon ophouden, gezien het niet meer serieus genomen wordt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
28
Bekijk bijlage 14319
Als ik het dus goed begrijp;

1. Qua en modus hebben afgesproken Revoc. en Nova niet te ossen.
2. L0rsl is 2 weken stamloos.
3. Qua gooit massa op eigenlijk de enige grote stamloze speler.
4. Stamloze speler word geost omdat niemand qua mag.
5. Qua is boos. For some reason.

Fout:

1. Qua krijgt massa van Revoc waaronder ook L0rsl op 19-3
2. Qua wil massa terug doen op Revoc en pakt 2 strategische targets waaronder L0rsl (en Abuser)
3. L0rsl gaat op 21-03 uit Revoc
4. Modus zegt 24-03 BG/GAP op en er worden afspraken gemaakt (zeker ook met voorbedachte rade), maar dit werkt ook wederzijds. Geen OS naar Nova, terwijl jullie clears allang opgebouwd waren na de laatste massa TFA
5. Massa komt op 27-03 aan en onze huidige BG/GAP/NAP stackt de frontdorpen van een speler die duidelijk banden nog steeds met Revoc zodat L0rsl zijn def volledig zelf of elders kan inzetten
6. Er is tenminste 1 in Modus die durft toe te geven dat het niet netjes is.

We hebben nergens gezegd dat er niet goed gedefft is op L0rsl, maar dat de frontdorpen flink stacked stonden blijkt wel uit de statistieken van die dag. Dit blijft ook uit de vele rode bollen
die dag op de frontdorpen L0rsl (en ook abuser) waarbij af en toe 1 muurlevel omlaag ging. Dit ga je niet voor elkaar krijgen in het geval van L0rsl met alleen je eigen def of van je stamgenoot met 37 dorpen.
Vanuit Qua is er 0 def gestuurd naar Nova of 1 ander account deze wereld tijdens de NAP/GAP/BG.

We hadden de massa anders moeten aanpakken en ons niet alleen op de frontdorpen moeten richten met de clears, maar ook niet verwacht dat er zoveel def zou staan (dus van Modus).
Hier leren we ook weer van, zoveel geslaagde massa's zijn er nog niet geweest deze wereld, tenminste wat er bij mij bekend is.

En ja we zijn jullie dankbaar om de wereld weer interessant te maken door de samenwerking/fusie met Revoc, ik verwacht een mooie eindstrijd, succes.
Nogmaals het runnen van een aantal spelers Nova is niet onze schuld, jammer dat ze Classic of te groot front als excuus gebruiken.

En voor bewijzen Panda moet je me hier privé maar benaderen, ga ik niet op het AF gooien.
 
Reactiescore
1.478
Bekijk bijlage 14319


Fout:

1. Qua krijgt massa van Revoc waaronder ook L0rsl op 19-3
2. Qua wil massa terug doen op Revoc en pakt 2 strategische targets waaronder L0rsl (en Abuser)
3. L0rsl gaat op 21-03 uit Revoc
4. Modus zegt 24-03 BG/GAP op en er worden afspraken gemaakt (zeker ook met voorbedachte rade), maar dit werkt ook wederzijds. Geen OS naar Nova, terwijl jullie clears allang opgebouwd waren na de laatste massa TFA
5. Massa komt op 27-03 aan en onze huidige BG/GAP/NAP stackt de frontdorpen van een speler die duidelijk banden nog steeds met Revoc zodat L0rsl zijn def volledig zelf of elders kan inzetten
6. Er is tenminste 1 in Modus die durft toe te geven dat het niet netjes is.

We hebben nergens gezegd dat er niet goed gedefft is op L0rsl, maar dat de frontdorpen flink stacked stonden blijkt wel uit de statistieken van die dag. Dit blijft ook uit de vele rode bollen
die dag op de frontdorpen L0rsl (en ook abuser) waarbij af en toe 1 muurlevel omlaag ging. Dit ga je niet voor elkaar krijgen in het geval van L0rsl met alleen je eigen def of van je stamgenoot met 37 dorpen.
Vanuit Qua is er 0 def gestuurd naar Nova of 1 ander account deze wereld tijdens de NAP/GAP/BG.

We hadden de massa anders moeten aanpakken en ons niet alleen op de frontdorpen moeten richten met de clears, maar ook niet verwacht dat er zoveel def zou staan (dus van Modus).
Hier leren we ook weer van, zoveel geslaagde massa's zijn er nog niet geweest deze wereld, tenminste wat er bij mij bekend is.

En ja we zijn jullie dankbaar om de wereld weer interessant te maken door de samenwerking/fusie met Revoc, ik verwacht een mooie eindstrijd, succes.
Nogmaals het runnen van een aantal spelers Nova is niet onze schuld, jammer dat ze Classic of te groot front als excuus gebruiken.

En voor bewijzen Panda moet je me hier privé maar benaderen, ga ik niet op het AF gooien.
Als dat klopt is dat idd niet heel netjes. Al snap ik wel dat modus graag gebruikt maakt van een maas in de regels als deze.
 

DeletedUser73358

Guest
Bekijk bijlage 14319
6. Er is tenminste 1 in Modus die durft toe te geven dat het niet netjes is.
Meerdere spelers vanuit Modus hebben aangegeven dat het niet erg netjes was, dat ter zijde staat dat alles absoluut niet in verhouding met alle acties die Qua. gedaan heeft en zelfs al zou het zo zijn, dan is het vooralsnog een reactie op.

Dus waar zijn alle spelers van Qua. die zeggen dat wat ze gedaan hebben niet netjes is (en dat minimaal 6x) en de uitleg waarom de wereld kapot gespeeld is door het voeren van intern/recruit beleid die een eerlijke eindstrijd hebben voorkomen?

En ja we zijn jullie dankbaar om de wereld weer interessant te maken door de samenwerking/fusie met Revoc, ik verwacht een mooie eindstrijd, succes.
Nogmaals het runnen van een aantal spelers Nova is niet onze schuld, jammer dat ze Classic of te groot front als excuus gebruiken.

Jullie zijn ons dankbaar om de wereld weer interessant te maken, dat terwijl jullie hem zelf hebben verkloot en vooralsnog met een flinke overmacht zitten die bijna volledig te baseren is op het wanbeleid....
Komop zeg, doe ff normaal.
 
Reactiescore
28
Meerdere spelers vanuit Modus hebben aangegeven dat het niet erg netjes was, dat ter zijde staat dat alles absoluut niet in verhouding met alle acties die Qua. gedaan heeft en zelfs al zou het zo zijn, dan is het vooralsnog een reactie op.

Dus waar zijn alle spelers van Qua. die zeggen dat wat ze gedaan hebben niet netjes is (en dat minimaal 6x) en de uitleg waarom de wereld kapot gespeeld is door het voeren van intern/recruit beleid die een eerlijke eindstrijd hebben voorkomen?



Jullie zijn ons dankbaar om de wereld weer interessant te maken, dat terwijl jullie hem zelf hebben verkloot en vooralsnog met een flinke overmacht zitten die bijna volledig te baseren is op het wanbeleid....
Komop zeg, doe ff normaal.

Bedankt voor je reactie, hier gaan we nooit uitkomen wat we ook posten. Ik kan wel in herhaling gaan omdat het niet onze keuze dat een aantal spelers Nova runnen of vv afgeven. Zonder strijd dorpen pakken vind ik geen hol aan.

Dan maar ingame uitvechten
 

DeletedUser73358

Guest
Bedankt voor je reactie, hier gaan we nooit uitkomen wat we ook posten.

Precies, jullie gaan er ook niet uitkomen als het genegeerd en op drogredenen/leugens gegooid wordt. We waren al op het punt aangebroken dat er een reactie omtrent het wanbeleid van Qua. moest gaan komen en niet de zaken nog verder negeren, of eromheen draaien.

Een officieel excuus met bijtreffende maatregelen, gezien het de wereld heeft verkloot en in alle vormen niet netjes was en dan praat ik niet over een individuele tegenreactie van Modus, maar hetgeen dat Qua. gedaan heeft wat dus maandenlang in gang gezet was, ten koste van een GAP en de wereld zelf.

Heel makkelijk dus om aan te geven dat we er niet gaan uitkomen, dat was al vrij lang duidelijk. Denk ook niet dat iemand dat ook nog had verwacht toen er geen serieus antwoord op de punten kwam.

Menen jullie dat Qua de huidige voorsprong verdient heeft, willen jullie niet strijden voor een winst die nog wat gaat betekenen i.p.v. een mogelijke recruit/intern overwinning. De acties van Qua. (zowel in-game als op het forum) laten dat spijtig genoeg niet zien en de situatie aan Modus te koppelen of te vergelijken is zoals al meermaals gezegd appels met peren vergelijken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.075
Dus omdat een aantal revoc spelers nog banden met l0rs hebben mag modus geen OS sturen?
Dus stel vetus heeft banden met hoezozinloos (als voorbeeld) dan zou modus daar absoluut geen deff meer heen mogen sturen?
 
Reactiescore
28
Waarom heeft Modus zo
Precies, jullie gaan er ook niet uitkomen als het genegeerd en op drogredenen/leugens gegooid wordt. We waren al op het punt aangebroken dat er een reactie omtrent het wanbeleid van Qua. moest gaan komen en niet de zaken nog verder negeren, of eromheen draaien.

Een officieel excuus met bijtreffende maatregelen, gezien het de wereld heeft verkloot en in alle vormen niet netjes was en dan praat ik niet over een individuele tegenreactie van Modus, maar hetgeen dat Qua. gedaan heeft wat dus maandenlang in gang gezet was, ten koste van een GAP en de wereld zelf.

Heel makkelijk dus om aan te geven dat we er niet gaan uitkomen, dat was al vrij lang duidelijk. Denk ook niet dat iemand dat ook nog had verwacht toen er geen serieus antwoord op de punten kwam.

Menen jullie dat Qua de huidige voorsprong verdient heeft, willen jullie niet strijden voor een winst die nog wat gaat betekenen i.p.v. een mogelijke recruit/intern overwinning. De acties van Qua. (zowel in-game als op het forum) laten dat spijtig genoeg niet zien en de situatie aan Modus te koppelen of te vergelijken is zoals al meermaals gezegd appels met peren vergelijken.

Hahaha lachwekkend, een officieel excuus met bijtreffende maatregelen. Als het een stab betreft ja, nu zal deze er nooit komen. ik denk dat je wat minder games moet spelen, tast blijkbaar de hersens aan.
Sws ben ik verbaasd waarom Modus zo lang heeft gewacht met het opzeggen BG/NAP als wij hier (proest) al maandenlang mee bezig zijn.

Ik geef aan dat je privé mij mag benaderen voor bewijs, maar dat doe/durf je niet eens. Want we zouden eens gelijk (kunnen) hebben en dan kun je minder modder gooien.
 

DeletedUser65345

Guest
Bekijk bijlage 14319


Fout:

1. Qua krijgt massa van Revoc waaronder ook L0rsl op 19-3
2. Qua wil massa terug doen op Revoc en pakt 2 strategische targets waaronder L0rsl (en Abuser)
3. L0rsl gaat op 21-03 uit Revoc
4. Modus zegt 24-03 BG/GAP op en er worden afspraken gemaakt (zeker ook met voorbedachte rade), maar dit werkt ook wederzijds. Geen OS naar Nova, terwijl jullie clears allang opgebouwd waren na de laatste massa TFA
5. Massa komt op 27-03 aan en onze huidige BG/GAP/NAP stackt de frontdorpen van een speler die duidelijk banden nog steeds met Revoc zodat L0rsl zijn def volledig zelf of elders kan inzetten
6. Er is tenminste 1 in Modus die durft toe te geven dat het niet netjes is.

Vind dat je de actie van Modus wel in perspectief moet plaatsen. Als Qua geen banden had met Nova (en die banden waren overduidelijk m.b.t. easy overnames op Nova van Qua), dan voelde Modus zich ook nooit gedwongen om l0rsl4 te ondersteunen.

Dus uiteindelijk is dit een reactie van Modus op de actie van Qua om samen te spannen met Nova. Vervolgens gaat Qua. weer reageren op de actie van Modus die l0rsl4 deft. Namelijk dat jullie je eerst hadden voorgenomen de dorpen van Panda te verdelen.

Maar als we het dan eerlijk bekijken, betekent dit dat Modus dus nog een keer mag reageren op deze actie. Maar als Modus de eer aan zichzelf overhoudt kunnen ze ook zeggen dat ze dit niet doen.

Is het geen idee om vanaf nu even een lijstje te houden wie welke vuile acties doet? :p Alles in het verleden vergeten we dan, en iedereen begint met een schone lui. Zodat de wereld vanaf nu netjes gaat verlopen.
 
Reactiescore
28
Reactie Modus is er al gekomen door de intern/fusie met Revoc en totaal begrijpelijk, wanneer deze plannen gemaakt zijn zullen we wss nooit achter komen.
 
Reactiescore
389
Bekijk bijlage 14319


Fout:

1. Qua krijgt massa van Revoc waaronder ook L0rsl op 19-3
2. Qua wil massa terug doen op Revoc en pakt 2 strategische targets waaronder L0rsl (en Abuser)
3. L0rsl gaat op 21-03 uit Revoc
4. Modus zegt 24-03 BG/GAP op en er worden afspraken gemaakt (zeker ook met voorbedachte rade), maar dit werkt ook wederzijds. Geen OS naar Nova, terwijl jullie clears allang opgebouwd waren na de laatste massa TFA
5. Massa komt op 27-03 aan en onze huidige BG/GAP/NAP stackt de frontdorpen van een speler die duidelijk banden nog steeds met Revoc zodat L0rsl zijn def volledig zelf of elders kan inzetten
6. Er is tenminste 1 in Modus die durft toe te geven dat het niet netjes is.

We hebben nergens gezegd dat er niet goed gedefft is op L0rsl, maar dat de frontdorpen flink stacked stonden blijkt wel uit de statistieken van die dag. Dit blijft ook uit de vele rode bollen
die dag op de frontdorpen L0rsl (en ook abuser) waarbij af en toe 1 muurlevel omlaag ging. Dit ga je niet voor elkaar krijgen in het geval van L0rsl met alleen je eigen def of van je stamgenoot met 37 dorpen.
Vanuit Qua is er 0 def gestuurd naar Nova of 1 ander account deze wereld tijdens de NAP/GAP/BG.

We hadden de massa anders moeten aanpakken en ons niet alleen op de frontdorpen moeten richten met de clears, maar ook niet verwacht dat er zoveel def zou staan (dus van Modus).
Hier leren we ook weer van, zoveel geslaagde massa's zijn er nog niet geweest deze wereld, tenminste wat er bij mij bekend is.

En ja we zijn jullie dankbaar om de wereld weer interessant te maken door de samenwerking/fusie met Revoc, ik verwacht een mooie eindstrijd, succes.
Nogmaals het runnen van een aantal spelers Nova is niet onze schuld, jammer dat ze Classic of te groot front als excuus gebruiken.

En voor bewijzen Panda moet je me hier privé maar benaderen, ga ik niet op het AF gooien.

Je blijft gewoon dingen zeggen, keer op keer, waar je geen enkel benul van hebt.
Ik ben uit revoc. Ik heb met spelers nog banden, maar niet met revoc. Van mijn part stuur je een pm naar nexus hoe graag ze hebben dat ik terug in de stam kom. Dan weet je iig waar je het over hebt.
Ik had in de eerste wave 5 front dorpen gestacked. Dus als je dan al vind dat het front flink stacked staat moet je eerst maar eens kijken hoe cluster bijvoorbeeld z'n def aanvraagd. Dat jullie dan 3 dagen later met nog een wave komen, op het moment dat er al geen enkele aanval meer loopt op abuser, waarbij 100% duidelijk is wat het plan is kan ik niks aan doen. Dan lijkt het me logisch dat iedereen in de omgeving die iets tegen jullie heeft (wat veel mensen zijn, door jullie eigen acties) mij graag helpt.

Maar stop alsjeblieft met huilen dat ik nog banden heb met revoc en dat ik enorm dik gestacked stond.
 

DeletedUser65345

Guest
Reactie Modus is er al gekomen door de intern/fusie met Revoc en totaal begrijpelijk, wanneer deze plannen gemaakt zijn zullen we wss nooit achter komen.

Nou dan staan jullie quitte. Mag niemand meer klagen. :)
 

DeletedUser77704

Guest
Nou dan staan jullie quitte. Mag niemand meer klagen. :)

Rekenen zeker niet je sterkste kant?

fatu6m751x.png


Zelf met .Revoc erbij staat Modus nog 9.5m achter, zonder .Revoc heeft Qua al een voorsprong van 17.7m!!!

Hoe durf je dan nog te praten over dat je niet begonnen ben of zeggen dat gelijkwaardig is?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser80696

Guest
Als ik 100.000 euro van jou steel en jij vervolgens een tientje van mij afpakt, dan staan we quitte toch?

Kunnen we gelijk eventjes gaan doen, akkoord?

Dan het je allebei een onregelmatige daad gepleegd, wat zou de rechter beslissen?
 

DeletedUser77704

Guest
Noobs, fire, BW en EER zijn geen zijde 1 hoor :p.

Zowel Fire/Eer beweren anders en werken met PJVO samen, Noobs hebben jullie al mee samengewerkt en ~BW~ ligt met alle leden midden in jullie cluster en verliezen 0 dorpen aan jullie of jullie mb's, dus maak dat dit de kat wijs.

En al zou je nog de waarheid spreken, jullie hadden dan alsnog een voorsprong van 17.5m - 4.0m = 13.5m! Dus raar als mensen vinden dat jullie wereld verzieken? Modus alleen is met mb 21.5m, jullie hadden dus ruim 62% meer punten. Dus kom niet zeggen dat anderen zijn begonnen.
 
Bovenaan