Lijstjes van w59 toppers!

Reactiescore
1.476
Nee, er was geen aanval mogelijk door alle persoonlijke naps die waren afgesproken. Het enige front wat een goede positie had zat vast.
 

DeletedUser67275

Guest
Ben jij niet één van die spelers die GI wel even kwamen redden en na één dag gerend waren?

Gerund ben ik sws niet. Heb er zeker ook een aantal weken gespeeld. Wil mezelf ook niet echt credits toeschuiven gezien het resultaat niet mocht baten, maar heb wel enorm mijn best gedaan voor de hele stam. De situatie was echter al niet meer te redden, mede dankzij de naps met opzegtermijnen van weet ik het hoelang die jullie gesloten hebben.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Inclusief een kleine twee weken om je stab even goed uit te denken en ladingen katapulten per dorp te maken.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Inclusief een kleine twee weken om je stab even goed uit te denken en ladingen katapulten per dorp te maken.
Classic gaat iets sneller dan deze wereld, paar dagen is zat voor een mooi aantal kata's hoor :)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
True :sad:
 

DeletedUser78972

Guest
Haha heerlijk zelfs,
Ik had idd lekker 13 dagen om vol katas te maken na jullie besluit dat ik 4e moest worden.

En Boris ik geloof nooit dat jullie maar 3 mil hebben geboost, roald zei toendertijd dat jullie allebij ongv 15 mil geboost hadden en ik dat ook recht mocht zetten
Spijtig genoeg had ik wat meer geboost 5 mil ofso wat totaal niks uit maakte op de ranglijst.

Je mag vinden van me wat je wilt het boeit me echt geen drol, ik ga nog even 14 daagjes genieten hoe jullie mij willen wegwerken.
En uiteraard zo veel mogelijk slopen bij de buurman die dit eigenlijk allemaal veroorzaakt heeft met het uitbouwen want dat begon al voor ik od boostte.

En als je 'Jij kan lachen of ik vergeet jou niet' als serieuze bedreiging ziet ben je van mij apart een softy eerste klas.
 

DeletedUser69389

Guest
Haha heerlijk zelfs,
Ik had idd lekker 13 dagen om vol katas te maken na jullie besluit dat ik 4e moest worden.

En Boris ik geloof nooit dat jullie maar 3 mil hebben geboost, roald zei toendertijd dat jullie allebij ongv 15 mil geboost hadden en ik dat ook recht mocht zetten
Spijtig genoeg had ik wat meer geboost 5 mil ofso wat totaal niks uit maakte op de ranglijst.

Je mag vinden van me wat je wilt het boeit me echt geen drol, ik ga nog even 14 daagjes genieten hoe jullie mij willen wegwerken.
En uiteraard zo veel mogelijk slopen bij de buurman die dit eigenlijk allemaal veroorzaakt heeft met het uitbouwen want dat begon al voor ik od boostte.

En als je 'Jij kan lachen of ik vergeet jou niet' als serieuze bedreiging ziet ben je van mij apart een softy eerste klas.
Devin zet die oogkleppen eens af.
 

DeletedUser79162

Guest
Dit gebeuren vat wereld 59 mooi samen, wat een ****wereld
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
OH MET NAME BONA OK
 

DeletedUser69389

Guest
OH MET NAME BONA OK
Inderdaad belediging voor Ritesh, Jeremy, Steven, Tom, Thomas en al die andere spelers. Ohja en jij ook natuurlijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan