Stelling van de Dag

Reactiescore
614
Val van Maai? De heer johny zal vast een plan b hebben,nieuwe stam zielig verhaal "we willen nog een eerlijke strijd"" blablabla en ondertussen overal recruits afpikken.

Wij spelen de wereld uit in onze stam Tof. Deze bestaat uit onszelf en onze mb (die van 16k en 1kpunten tel ik niet mee ofc) vanaf het begin. Ik heb het je al eens vaker gezegd en zal het met goede hoop nu nog eens proberen... Vraag dingen eerst eens na, je hebt ons op o.a. Skype, al dit onnozel verkondigen van onzin moet je ondertussen zelf toch ook wel bui zijn ;)
 
Reactiescore
1.478
Denk dat je precies weet wat ik bedoel
Niet exact, een doorstart is toch niet zo vreemd? Het lijkt mij logisch dat als ze beslissen zelf een stam op te richten alsnog wel een paar betrouwbare accounts aan te nemen.
 

DeletedUser79415

Guest
johnny stelt niks voor.

geen deff leveren aan MI omdat ze de lijnen niet fijn vinden en eigenlijk tegen MI waren, geen enkele care om de stop van MI (direct internen).

geen respect voor dit soort lui, ik ben blij dat ik mag gaan fronten met hun :)
 
Reactiescore
614
johnny stelt niks voor.

geen deff leveren aan MI omdat ze de lijnen niet fijn vinden en eigenlijk tegen MI waren, geen enkele care om de stop van MI (direct internen).

geen respect voor dit soort lui, ik ben blij dat ik mag gaan fronten met hun :)

Rang 1 ODS, daarnaast hadden we 90% vd tijd al onze def uitstaan. Bovendien gaf MI aan dat we hem mochten overnemen, vandaar dat we dit dan ook deden.
Moet ik nu iedereen aanspreken op factchecking tegenwoordig :eek:
 
Reactiescore
310
Rang 1 ODS, daarnaast hadden we 90% vd tijd al onze def uitstaan. Bovendien gaf MI aan dat we hem mochten overnemen, vandaar dat we dit dan ook deden.
Moet ik nu iedereen aanspreken op factchecking tegenwoordig :eek:

WoW beetje def uitzetten zijn wel dikke skils he
Maar geen vv draaie Geen recaps sturen niet de stam motiveren om door te gaan maar zelf het verlaten en je oude stam
Genoot edelen ook al mag het

Treurig spelletje geen respect voor.
 
Reactiescore
614
WoW beetje def uitzetten zijn wel dikke skils he
Maar geen vv draaie Geen recaps sturen niet de stam motiveren om door te gaan maar zelf het verlaten en je oude stam
Genoot edelen ook al mag het

Treurig spelletje geen respect voor.

Waar zeg ik dat dat skills vereist? Ik ontkracht enkel het punt van geen os sturen. Vv’s deden wij als een vd meesten, recaps hebben wij ook mee geholpen op Esfr (alweer factchecking..) Daarnaast staat eenieder vrij om te doen wat hij/zij wil en was de stam op dat moment al vrijwel klaar (mentaal).
Wij hebben toen de keuze gemaakt om door te spelen, anderen gingen op delete.
Wat betreft het edelen van MI, we kunnen ook wachten tot Ima hem opedelt, maar wat is daar het nut van (zeker als hij ons toestemming geeft).

Blijkbaar heb je onterecht een bepaald vooroordeel evenals Serenity die na iedere post van mij niet meer reageren omdat haar posts ontbreken aan inhoud. Het maakt me niet zozeer uit dat je/jullie die mening hebt/hebben (zal mij een worst wezen), maar vorm je mening wel op basis van feiten en niet op basis van onterechte frustraties..

Steeds op posts in moeten gaan die na het weerleggen van bullshit met nieuwe onzin komen is vrij vermoeiend namelijk en zal ik na deze post dan ook mee ophouden. Voor een inhoudelijke discussie sta ik altijd open via skype / in-game
 
Reactiescore
1.478
Stamgenoot van johhny hier, ik snap jullie punten ook niet helemaal? Johhny heeft veel vv gedaan, en ook veel os gestuurd. Daarnaast moeiden ze zich weinig in de interne discussies. (naar mijn weten.)

Daarnaast zijn vrijwel alle front accs spelerloos atm, waarom zouden ze nog in de stam blijven?
 

DeletedUser79415

Guest
nieuwe stelling :

Order is de nieuwe uitdaging voor Ima.

eens of oneens?
 
Reactiescore
614
nieuwe stelling :

Order is de nieuwe uitdaging voor Ima.

eens of oneens?
Oneens, deze wereld is jammer genoeg voor iedereen klaar gok ik.
Zelfs als iedereen die ooit in Maai zat nu Order zou joinen (wat niet gebeurd want de meeste zijn gestopt) met eventueel een geweldige aanwinst in de rim (geen idee of die daar nog zit) dan hou je toch nog voor 90% de oude groep over die het niet zal gaan doen deze wereld.

Juist in de zin van dit is wss op wat losse spelers na nog de enige stam die wat zal doen, maar vraag me af in hoeverre zij echt ‘weerstand’ kunnen bieden.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
nieuwe stelling :

Order is de nieuwe uitdaging voor Ima.

eens of oneens?

Denk het niet. Kwaliteiten van Ima zijn door Ima zelf en de rest wereld onderschat. Ima heeft gewoon laten zien beter te zijn dan elke andere stam op deze wereld. Enige stam die het Ima echt moeilijk heeft gemaakt is oud-Res, dus voor de Inf recruits, na de recruits zijn ze ook gewoon hard overklast door Ima. Deze wereld is het gewoon het zoveelste bewijs dat je beter een stabiele stam kan hebben dan als een kip zonder kop gaat recruiten.

Overmacht in punten en overmacht in kwaliteiten zijn nu gewoon te groot voor Order om Ima een fatsoenlijk gevecht te geven.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Axfire is toch wel beetje steunpilaar gebleken voor de noordelijke spelers.

Maai heeft hun kansrijke positie compleet weggegeven door offensief falen.
 

DeletedUser78334

Guest
Denk het niet. Kwaliteiten van Ima zijn door Ima zelf en de rest wereld onderschat. Ima heeft gewoon laten zien beter te zijn dan elke andere stam op deze wereld. Enige stam die het Ima echt moeilijk heeft gemaakt is oud-Res, dus voor de Inf recruits, na de recruits zijn ze ook gewoon hard overklast door Ima. Deze wereld is het gewoon het zoveelste bewijs dat je beter een stabiele stam kan hebben dan als een kip zonder kop gaat recruiten.

Overmacht in punten en overmacht in kwaliteiten zijn nu gewoon te groot voor Order om Ima een fatsoenlijk gevecht te geven.

Eens, Ima is een verdiende winnaar voor W65. Denk dat hun grootste troef hun activiteit was (door hun aantal spelers/account), wat zorgde voor actieve fronters die niet vielen/runden
 
Reactiescore
1.478
Deze wereld is het gewoon het zoveelste bewijs dat je beter een stabiele stam kan hebben dan als een kip zonder kop gaat recruiten.
Eens hoor, maar ik ga niet elke wereld in een premade spelen, dat vind ik veels te saai.
 
Reactiescore
245
Stelling: Als het handjevol "self entitled pro's" niet goed verdeeld is over eigen en vijandelijke stammen is er geen echte wereldstrijd en valt de wereld snel op zen gat.

PS: (ik weet dat er heel soms nieuwe mensen komen opduiken die best wel het spelletje kunnen maar iedereen heeft de ouwe garde altijd hoog zitten en hebben veel meer connectie's)


Meningen?
 

DeletedUser73927

Guest
Stelling: Als het handjevol "self entitled pro's" niet goed verdeeld is over eigen en vijandelijke stammen is er geen echte wereldstrijd en valt de wereld snel op zen gat.

PS: (ik weet dat er heel soms nieuwe mensen komen opduiken die best wel het spelletje kunnen maar iedereen heeft de ouwe garde altijd hoog zitten en hebben veel meer connectie's)


Meningen?

Valt zeker iets voor te zeggen. De "oudere" werelden zoals 39 hadden een nog relatief grote poel van spelers (niet te vergelijken met de eerste 20 werelden, maar toch), maar op 65 is het allemaal inderdaad erg kleinschalig. Zoals het er nu naar uitziet is de wereld inderdaad vrij snel beslist door een kwalitatieve overmacht, wat best jammer is.
 
Bovenaan