De Zomeroorlog!

Reactiescore
64
Wow wow wow. Even naar de offensieve kant gaan? Ik heb samengevat wat ik besproken had in een privégesprek. Dit was helemaal niet wenen dit is mijn persoonlijke mening geven en daar heb ik het volste recht in. Uit onze stam is bijna tot geen leugen gekomen. We zijn de (in mijn ogen) enige stam dat deze wereld op een propere manier wil spelen dus zo een aanvallend bericht is helemaal niet nodig. We hebben genoeg meegewerkt, jullie hebben even "moeilijk" of zelfs nog "moeilijker" gedaan dan ons...

Zoiets op het forum zetten is voor mij niet nodig. Als je vind dat ik ween stuur je dat volgende keer maar privé. Dat is volgens mij respect ?

Ik kan me nog een rtuus herinneren die “ziek” zou zijn zodat wij hem tijd zouden geven, zaten jullie op dat account maarja. Alles om te winnen
 

DeletedUser47003

Guest
Alles beter dan superfan

Alles beter dan jij ja! :rolleyes:

Fake news over dat we een spion in jullie midden hebben verspreid om ons in het slechte daglicht te zetten vind ik hier wel mooi staan...

Grappig, je beticht mensen van fake news te verspreiden. Ooit al bij nagedacht dat ik uit koh het bericht + screenshot heb gekregen waarin een zogenaamd UD/Famke lid bij jullie was komen lopen zeuren en dat er zelfs geïnsinueerd werd dat deze persoon meer deed dan enkel zeuren over Famke/UD.
Ik heb toen al de screenshot bovengehaald met toestemming van de persoon die hem verzonden had en dat doe ik graag opnieuw.

Dus de enige personen die KOH in een slecht daglicht zetten zijn spelers van KOH dan. Ik wilde eerst niets geloven over een mogelijke spion, maar als 1 van jullie komt bluffen met screens... Ja dan weet ik genoeg en waarschuw ik iedereen die het aangaat.

Als je bewijs wilt van deze screens kan je ofwel terug gaan in dit topic of je vraagt het aan me en dan haal ik alles nog wel eens boven (natuurlijk met de nodige censuur, aangezien nooit bekend is gemaakt wie de mogelijke "spion" of ontevreden speler zou zijn geweest).
 
Reactiescore
73
Ik kan me nog een rtuus herinneren die “ziek” zou zijn zodat wij hem tijd zouden geven, zaten jullie op dat account maarja. Alles om te winnen

Ik herinner ook nog dat rtuus uit UD is gezet en daarna werd gevraagd om zijn dorpen af te staan aan jullie. Alles om te winnen zeker?
 
Reactiescore
64
Ik herinner ook nog dat rtuus uit UD is gezet en daarna werd gevraagd om zijn dorpen af te staan aan jullie. Alles om te winnen zeker?

Deels waar. Hij zou zijn dorpen afgeven. En dat duurde en duurde maar. Hij zou namelijk stoppen wegens tijdsgebrek. Elke dag kregen we te horen dit gebeurd morgen. Uiteindelijk is besloten hem te kicken wegens tegenwerken en het niet willen helpen van stamgenoten. Hiervoor was de discussie al ontstaan omdat hij geen dorpenruil wilde doen om clusters van verschillende spelers en dat van zichzelf beter te maken. Hij had jullie al in de vriendenlijst ( Spelers koh) en dat was al verdacht. Want waarom zou je je prijsgeven wanneer je online bent. Toen besloten hem te kicken. Alsnog zou hij zijn dorpen afgeven. Daarna kwam jij de VV doen. Dus alles om te winnen? Maar ja om nog is antwoord te geven op de vraag of jij/jullie overal VV willen pakken om ons tegen te werken, ja dat doen jullie.

Ohja daarnaast Roshi: Die keer dat wij net in Plague zaten en jij iets door moest sturen en de indruk wekte dat wij spionnen waren in Plague. Dat we van jou nog is een berichtje kregen met: "Oh je bent stamloos:S". Later was dit een leugen en mochten we terugkomen, maar toen was het kwaad al geschiedt.

Ik vind het vervelend om met het vingertje te wijzen, maar mocht die wijzen gaat deze zeker jouw kant omdat jij de grootste stoker bent.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
73
Als je het zo bekijkt:ik had thegreatwar in mijn vriendenlijst voordat de oorlog begon, was dat dan niet verdacht?o_O

Dat we overal vv willen doen is deels juist. Als men ons de kans geeft om onze vijanden te irriteren dan doen we dat gewoon. Maar iemand verplichten om een vv te geven hebben we nooit gedaan, alleen vragen en als men het niet wou deden we dan geen vv.

Ik kan er niks aan doen dat als ik zeg : "ze hebben banden met famke" dat een of andere speler denkt dat jullie een spion zijn he.
 
Reactiescore
64
Als je het zo bekijkt:ik had thegreatwar in mijn vriendenlijst voordat de oorlog begon, was dat dan niet verdacht?o_O

Dat we overal vv willen doen is deels juist. Als men ons de kans geeft om onze vijanden te irriteren dan doen we dat gewoon. Maar iemand verplichten om een vv te geven hebben we nooit gedaan, alleen vragen en als men het niet wou deden we dan geen vv.

Ik kan er niks aan doen dat als ik zeg : "ze hebben banden met famke" dat een of andere speler denkt dat jullie een spion zijn he.

"Voordat de oorlog begon" zie hier niet het woordje tijdens de oorlog.
Daarnaast zijn deze spelers totaal verschillend. Iemand waarbij je elke dag goed contact hebt dmv skype, app, discord etc kan je niet vergelijken met een speler die niet eens def kon sturen wanneer je dat vroeg. Of mee wilde aanvallen.

Dat we overal vv willen doen is deels juist. Als men ons de kans geeft om onze vijanden te irriteren dan doen we dat gewoon. Maar iemand verplichten om een vv te geven hebben we nooit gedaan, alleen vragen en als men het niet wou deden we dan geen vv.

Dus wanneer diegene geen vv geeft zeg je dat ze het volgende target van Famke zijn om vervolgens alsnog vv te verkrijgen? Dan eis je eigenlijk de vv
 

DeletedUser78605

Guest
ust2f.gif


Run Japhille, Run!

(hoe gaat het op jappie?)
 
Reactiescore
73
"Voordat de oorlog begon" zie hier niet het woordje tijdens de oorlog.
Daarnaast zijn deze spelers totaal verschillend. Iemand waarbij je elke dag goed contact hebt dmv skype, app, discord etc kan je niet vergelijken met een speler die niet eens def kon sturen wanneer je dat vroeg. Of mee wilde aanvallen.



Dus wanneer diegene geen vv geeft zeg je dat ze het volgende target van Famke zijn om vervolgens alsnog vv te verkrijgen? Dan eis je eigenlijk de vv

Tijdens de oorlog ook hoor, als ik het juist heb zelfs tot ergens in januari.

Ik doe dat iig niet. Daarnaast is dat alsnog niet eisen he. Als iemand dat zegt tegen een speler waarvan men de vv wilt, kan hij/zij besluiten om toch geen vv te even en zelf te deffen als er incs zijn. Vv afgeven is altijd vrijblijvend, niemand kan je echt verplichten om het af te geven.
 

DeletedUser61134

Guest

Geniet maar mee met wat er nu in mijn hoofd afspeelt :eek:
 
Bovenaan