Top & flop spelers

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ik denk dat mensen in jullie stam heel wat gefrustreerder rondlopen dan ik:p
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik denk dat mensen in jullie stam heel wat gefrustreerder rondlopen dan ik:p
Zoek ff je berichten op vanaf t moment dat dat rim account je edels aan t rekken was.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Deze reactie maakt die actie des te sneuer. Er bewust van zijn en er niks aan doen, maar nu wordt de speler die dat deed toch mooi gerekt. Ik hoorde trouwens dat de helft uit jullie stamchat is geleaved, dus wil je echt ontkennen dat er frustraties zijn? Zou toch eens aan je leden wat navragen dan.

Karma is a bitch. ;)
 
Reactiescore
461
Gerekt ? Voor tegen een inactief acc te spelen heeft lego extreem weinig gepakt haha
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Deze reactie maakt die actie des te sneuer. Er bewust van zijn en er niks aan doen, maar nu wordt de speler die dat deed toch mooi gerekt. Ik hoorde trouwens dat de helft uit jullie stamchat is geleaved, dus wil je echt ontkennen dat er frustraties zijn? Zou toch eens aan je leden wat navragen dan.

Karma is a bitch. ;)

Nee er zijn geen frustraties haha, gewoon veel mensen die stoppen :p
 

Deleted User - 487694086

Guest
Het was gewoon maar een vraag voor die tijdelijke nap. Heb ryuk ook laten gaan om overmacht te vermijden en om er nog iets leuks van te maken. Daarom vond ik mijn voorstel ook niet zo raar. Mja tls is nog niet weg en ik ga er ook niet van weg, dus deze cl is nog niet gespeeld als jullie dat al aant hope zijn
Ryuk laten gaan? :p
 

DeletedUser77704

Guest
TLS gewoon keihard faal account ondanks inspanningen stam. Victor ook zichzelf tegengekomen toen.

Label terecht winst gepakt door meer kwaliteit
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Tw spelen is leuk
 
Reactiescore
2.303

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Reactiescore
2.303
Maar ondertussen blijven de aanvallen van wife en viktor stromen op ryuk, je kan bij instellingen VV aanvragen?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Deze excuses maken mij spontaan aan het huilen. Is dit serieus waar jullie mee komen?

Zijn toch geen excuusjes Laurens? Niemand ontkent dat t account enorm slecht gepresteert heeft. Tis gewoon inactief.

Stop nou maar met je eigen incapabele manier van discussie opwekken.
 
Reactiescore
461
Zijn geen excuses maar je moet niet zo stoer lopen doen met je winsten want nu gaat het je precies minder goed af :p
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Maar ondertussen blijven de aanvallen van wife en viktor stromen op ryuk, je kan bij instellingen VV aanvragen?

Is bewust zo min mogelijk voor gekozen ivm vv etc. Daarbij was t weekend enorm slecht op wife en viktor, waardoor bijv @Pimsie. op wife zat dit weekend. Tls zei er goed voor te staan voor aankomend weekend.....
 
Bovenaan