De winnende stam van Casual 1 is... MUST READ

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Ik ben er onderhand ook wel klaar mee. Maar even de volle 100% halen is toch zeker een leuk streven. Dit hoef ik niet op me CV te zetten hoor, na deze wereld ben ik ieder geval niet meer te vinden in dit spel;)

Ik heb je vaker horen zeggen dat je zou stoppen :D

Ik ben op delete gegaan en flink gaan minderen qua tw, bevalt prima ik suggereer een delete! :)
 

DeletedUser80547

Guest
Ik ben er onderhand ook wel klaar mee. Maar even de volle 100% halen is toch zeker een leuk streven. Dit hoef ik niet op me CV te zetten hoor, na deze wereld ben ik ieder geval niet meer te vinden in dit spel;)

Kan ik heel goed begrijpen, hoelang heeft deze wereld nu in totaal al geduurd?
 

DeletedUser80232

Guest
Ik heb je vaker horen zeggen dat je zou stoppen :D
Hij heeft daar alle recht toe. Het waren vaak de momenten dat hij voor de zoveelste keer genaaid werd. En waar maak jij je überhaupt druk om André? Je speelt zelf deze wereld niet meer, laat ze even lekker zelf bepalen wat ze doen:D
 
Reactiescore
660
Ik ben er onderhand ook wel klaar mee. Maar even de volle 100% halen is toch zeker een leuk streven. Dit hoef ik niet op me CV te zetten hoor, na deze wereld ben ik ieder geval niet meer te vinden in dit spel;)
En zo lang heeft deze wereld nu ook niet geduurd.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Hij heeft daar alle recht toe. Het waren vaak de momenten dat hij voor de zoveelste keer genaaid werd. En waar maak jij je überhaupt druk om André? Je speelt zelf deze wereld niet meer, laat ze even lekker zelf bepalen wat ze doen:D

Klopt, Peter is een speler die mijn respect heeft, altijd doorgaan in zeer lastige situaties en niet opgeven. Ik maak me er niet druk om maar ik babbel hier graag wat :oops:
En zo lang heeft deze wereld nu ook niet geduurd.

Relatief lang als je het vergelijkt met de andere werelden die tegelijkertijd met casual 1 en erna begonnen.
 

DeletedUser80232

Guest
10 jaar lang op Casual zitten, het is maar net waar je zin in hebt.
 

DeletedUser71298

Guest
Ik was er niet bij, maar ik heb meerdere keren samengespeeld met Laurens en weet dat hij niet 'runt' als het niet meezit.
Dan weet je de verkeerde dingen.
Heb met me eigen ogen zien hoe baby Laurens traan na traan liet vallen om zijn account en wat voor stofwolk die achterliet omdat niet wist hoe snel die moest maken dat hij weg komt.
Grootspraak kan die genoeg leveren zolang zijn vv maar bij mij staat he ^^

Leuk om te zien dat jij je nog steeds niet kan gedragen als een normaal functionerend persoon.
Gellukkig zijn er holmaatjes genoeg om je te beschermen.
Ben je boos dat niemand jou aars meer likt zoals ze in SHIP deden tot ze erachter kwamen wat voor runner je was?

Ik ben 1,5 maand inactief geweest, dat had zo school redenen. Intussen tijd kwamen er 2 noobs als vervanging op Inter, stap en thijmen ofzo die hebben letterlijk 3x gelogd. De credits in mijn afwezigheid gaan gewoon naar Kenneth die lekker zat te ownen toen, En toen ik terug kwam en jij deed alsof die noobs het account gedragen hadden wat niet zo is (rofl) en ik daar mijn eerlijke mening over geef en dan daardoor gekicked word.. man man man

Maar afijn ‘t is niet de 1e x dat jij met P noobs carried :D
Je deed al langer geen zak, gaf constant grote bek tegen iedereen, de hele stam kotst je uit en dan denk je dat jij een gewaardeerd lid was?
Inactief, noob, loze dreigementen en een speelstijl die niemand aanstaat.
P carried inderdaad vaker noobs maar hopelijk is dat voorbij nu jij eruit bent ^^

Ik ben 1,5 maand inactief geweest, dat had zo school redenen. Intussen tijd kwamen er 2 noobs als vervanging op Inter, stap en thijmen ofzo die hebben letterlijk 3x gelogd. De credits in mijn afwezigheid gaan gewoon naar Kenneth die lekker zat te ownen toen, En toen ik terug kwam en jij deed alsof die noobs het account gedragen hadden wat niet zo is (rofl) en ik daar mijn eerlijke mening over geef en dan daardoor gekicked word.. man man man

Maar afijn ‘t is niet de 1e x dat jij met P noobs carried :D
Je deed al langer geen zak, gaf constant grote bek tegen iedereen, de hele stam kotst je uit en dan denk je dat jij een gewaardeerd lid was?
Inactief, noob, loze dreigementen en een speelstijl die niemand aanstaat.
P carried inderdaad vaker
10 jaar lang op Casual zitten, het is maar net waar je zin in hebt.
10 Jaar een forum volgen die nergens over gaat, tis maar waar je zin in hebt
 

DeletedUser71298

Guest
Mijn excuses dat mijn reactie op zich liet wachten, maar ik was er afgelopen week niet echt.

Aangezien dat de grootste stam op dit moment 38% heeft, denk ik dat je dit niet kunt forceren zoals jullie gedacht hebben, maar ik ga het voor je navragen.

Als jullie zo graag een edelhalvering willen, waarom vraag je dit dan niet aan via support? In principe gebeurt het niet, maar wie niet waagt, wie niet wint toch?
We stonden op 61%, klein verschil met 38%.
"Het proces wereldeinde is niet van toepassing op de casualwerelden" Wat bedoel je hiermee?
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Dan weet je de verkeerde dingen.
Heb met me eigen ogen zien hoe baby Laurens traan na traan liet vallen om zijn account en wat voor stofwolk die achterliet omdat niet wist hoe snel die moest maken dat hij weg komt.
Grootspraak kan die genoeg leveren zolang zijn vv maar bij mij staat he ^^


Ben je boos dat niemand jou aars meer likt zoals ze in SHIP deden tot ze erachter kwamen wat voor runner je was?


Je deed al langer geen zak, gaf constant grote bek tegen iedereen, de hele stam kotst je uit en dan denk je dat jij een gewaardeerd lid was?
Inactief, noob, loze dreigementen en een speelstijl die niemand aanstaat.
P carried inderdaad vaker noobs maar hopelijk is dat voorbij nu jij eruit bent ^^


Je deed al langer geen zak, gaf constant grote bek tegen iedereen, de hele stam kotst je uit en dan denk je dat jij een gewaardeerd lid was?
Inactief, noob, loze dreigementen en een speelstijl die niemand aanstaat.
P carried inderdaad vaker

10 Jaar een forum volgen die nergens over gaat, tis maar waar je zin in hebt

Ach man, als die onterechte bans er nooit waren geweest was jij op delete gegaan, jij stond toen al iets van 2/3 dagen hopeloos op delete. In SHIP zat gewoon meer kwaliteit, als er geen overstappers waren naar P werd P alsnog hard geownd.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
10 jaar casual? In je dromen misschien.

De spelers hier zijn spelers die gerekt zijn op andere werelden, wat een schande is deze wereld ook eigenlijk.

Het zegt genoeg als spelers zoals Remco het hier gaan winnen, bedroevend niveau.
 
Reactiescore
179
De spelers hier zijn spelers die gerekt zijn op andere werelden, wat een schande is deze wereld ook eigenlijk.
Onzin.
Heb ook andere werelden gespeeld, maar nooit groot geworden ivm tijd. Op normale werelden is vooral tijd een vereiste. Op een casual kan/kon je eigenlijk je eigen tijden bepalen. Ik speel dit spelletje puur voor mijn plezier. Niet om de grote speler te worden/zijn. Casual is dan voor mij persoonlijk in trek.
Dus dat op andere werelden weggespeeld trekt op niks. Scheer aub niet iedere speler over diezelfde kam.

Ik heb toch in mijn casual periode, het spelletje geleerd. Het zij in aanvallen of in het deffen. Nu zal er op een normale wereld zeker wat meer uitdaging zijn. Maar de basis is overal hetzelfde.
 

DeletedUser28445

Guest
Ach man boeiend. Veel mensen zeggen dat Casual 1 een noob wereld is. Nu ja.. oké, het is absoluut niet van het niveau van oudere werelden alleen dat is eigenlijk met elke hedendaagse wereld nu. Op Casual zaten/zitten veel beginnende spelers, maar de aanvoer van oudere generatie spelers zijn voornamelijk de spelers die zijn blijven hangen hier of spelers die het spel onder de knie hebben gekregen heb ik opgemerkt.

Ik geloof echter absoluut niet dat Casual 1 en vooral zoals het een jaar terug was veel onder deed aan werelden als W63,W64, W65 etc. Daar zie/hoor ik ook genoeg 'noobs'. Op Casual 1 zitten juist nog enigzins spelers die wat meer kunnen dan alleen actief zijn. Natuurlijk is het in deze fase natuurlijk een ander geval dan een jaar geleden. Ik weet wel dat het sluiten van Casual 1 de casual werelden nog meer dood zal maken, gezien veel spelers zullen stoppen.

En @dragonshield3 TribalWars is sowieso niet meer wat het geweest is. Veel spelers hier weten niet hoe de oudere werelden waren.
 
Reactiescore
2.181
Ach man, als die onterechte bans er nooit waren geweest was jij op delete gegaan, jij stond toen al iets van 2/3 dagen hopeloos op delete. In SHIP zat gewoon meer kwaliteit, als er geen overstappers waren naar P werd P alsnog hard geownd.

Zegt meneer die zelf meteen overstapte toen de bans kwamen en hij het lastig ging krijgen. Je hebt echt geen reden om maar een grote mond te mogen hebben. Nadat de bb dorpen (van de gebande spelers) op waren was het meteen vv en was je foetsie. Daarna kwam je ff terug en toen je massa kreeg was het weer foetsie. Nu P down praten maar Céline en ik hebben wel voor jou gedeft en P had heel je account volgegooid.

Maar maakt niet uit André, weet iedereen precies hoeveel loyaliteit je wil geven aan een stam.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Onzin.
Heb ook andere werelden gespeeld, maar nooit groot geworden ivm tijd. Op normale werelden is vooral tijd een vereiste. Op een casual kan/kon je eigenlijk je eigen tijden bepalen. Ik speel dit spelletje puur voor mijn plezier. Niet om de grote speler te worden/zijn. Casual is dan voor mij persoonlijk in trek.
Dus dat op andere werelden weggespeeld trekt op niks. Scheer aub niet iedere speler over diezelfde kam.

Ik heb toch in mijn casual periode, het spelletje geleerd. Het zij in aanvallen of in het deffen. Nu zal er op een normale wereld zeker wat meer uitdaging zijn. Maar de basis is overal hetzelfde.

Zoals ik zeg. Weggespeeld op een andere wereld omdat je geen tijd had. Het enige wat je met deze post hebt gedaan is mijn punt bevestigd.


Ach man boeiend. Veel mensen zeggen dat Casual 1 een noob wereld is. Nu ja.. oké, het is absoluut niet van het niveau van oudere werelden alleen dat is eigenlijk met elke hedendaagse wereld nu. Op Casual zaten/zitten veel beginnende spelers, maar de aanvoer van oudere generatie spelers zijn voornamelijk de spelers die zijn blijven hangen hier of spelers die het spel onder de knie hebben gekregen heb ik opgemerkt.

Ik geloof echter absoluut niet dat Casual 1 en vooral zoals het een jaar terug was veel onder deed aan werelden als W63,W64, W65 etc. Daar zie/hoor ik ook genoeg 'noobs'. Op Casual 1 zitten juist nog enigzins spelers die wat meer kunnen dan alleen actief zijn. Natuurlijk is het in deze fase natuurlijk een ander geval dan een jaar geleden. Ik weet wel dat het sluiten van Casual 1 de casual werelden nog meer dood zal maken, gezien veel spelers zullen stoppen.

En @dragonshield3 TribalWars is sowieso niet meer wat het geweest is. Veel spelers hier weten niet hoe de oudere werelden waren.

Allemaal noobs!
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ik ben zelfs bovengemiddeld goed op de normale werelden. Ik zou het hier domineren :cool:
 
Bovenaan