Stab lijst

Reactiescore
470
In één dag
Hoogste scores bereikt in één dag (0:00:00 tot 23:59:59)

Bekijk:
Mijn score vandaag: 1
Dit is een nieuw persoonlijk record! (De ranglijst wordt bijgewerkt op het einde van de dag)

3e dorp niet als intern gepakt, moest wel 1 eenheid verslaan!
 
Reactiescore
50
Citaat uit de regels:
  1. Het is verboden om één of meer accounts aan te maken en/of te gebruiken om een andere account te onderhouden ("pushen").
Dit lijkt me wel een overduidelijke overtreding hierop.
Ik weet het niet zeker, maar dacht dat deze regel betrekking heeft over eendezelfde persoon die meerdere accounts zou maken om zo het eigen hoofdaccount te kunnen pushen/boosten.
Waar ik het wel mee eens ben in dit topic is dat de regel erg open staat voor interpretatie, want in principe is fuseren altijd boosten, aan de andere kant "onderhouden" betekent niet fuseren op zich.
 

DeletedUser77704

Guest
Hoeveel punten levert: een BG aflsuiten > Proberen daarna dorp van de BG te edelen > Falen en dan een leiding hebben die goed praat en toestemming ervoor geeft, op?
 
Reactiescore
1.363
Hoeveel punten levert: een BG aflsuiten > Proberen daarna dorp van de BG te edelen > Falen en dan een leiding hebben die goed praat en toestemming ervoor geeft, op?

Als jij het doet 0 punten. :p
Normaal zo'n 5 punten :O
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.745
Nooit gedacht dat ik ooit nog gestabbed zou worden, maar niets is minder waar. De huidige nummer 12 stam, The Fearless hebben een bewuste stab ondernomen jegens mijn account (Collationem). Ik farmde hier enkel pp en heb een dorpje van 800 punten (wel 10k + gefarmed) en behoorde eerst tot Fearless en later tot hun zusterstam, Fearless 2. Gedurende mijn lidmaatschap werd ik al gescout door Valheru.

upload_2019-3-24_18-31-2.png

Vandaag kreeg ik een bericht van mijn stamleider
upload_2019-3-24_18-31-33.png

Amper een half uurtje later clearde mijn buurman uit de zusterstam mij en sindsdien wordt ik gefarmd.

upload_2019-3-24_18-32-13.png

Begrijp me goed, het doet me niet zoveel aangezien ik vooral pp farmde en hier niet voor het eggie speelde. Maar we kunnen prima stellen dat het kicken en direct clearen van stamgenoten gewoon tot stabben behoort. Dus moest iemand ooit in zee willen gaan met de stam Fearless, dit is hoe ze hun zaakjes regelen.
 
Bovenaan