De winnende stam van Casual 1 is... MUST READ

DeletedUser65921

Guest
Af en toe sta ik even op uit mijn graf om mensen hier lastig te vallen.
 

DeletedUser80232

Guest
Laat ze lekker die 100% halen waar hebben jullie last van zeg.
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Jij bent gewoon boos dat je niet mee mag.



En anders wat?
Waarheid te pijnlijk voor je?

Nee ik ben op barbaar gegaan omdat jij zo nodig mij moest kicken om een bullshit reden.

Je zei letterlijk “ ik zal mijn macht wel even laten zien” En ik kreeg een kick, onder “leiding” van dat soort figuren houd ik het voor gezien.
 

DeletedUser71298

Guest
Anders niks. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk door te zeggen dat Laurens is gaan 'runnen'
Ik zeg het zoals het is, dat dit niet fijn is om te horen voor sommige kan ik niks aan doen.

Nee ik ben op barbaar gegaan omdat jij zo nodig mij moest kicken om een bullshit reden.

Je zei letterlijk “ ik zal mijn macht wel even laten zien” En ik kreeg een kick, onder “leiding” van dat soort figuren houd ik het voor gezien.
Je bent gekickt omdat je een lange periode weg bent en bij terugkomst denkt iedereen een grote bek te kunnen geven.
Als jij denkt een account te kunnen rippen, de dienst uit te maken en ook nog eens een grote bek kunt geven, zit je toch echt tegen de verkeerde te lullen.
Je kunt hier wel groot praten dat je niet terug wou maar heb toch andere berichten voorbij zien komen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Ik zeg het zoals het is, dat dit niet fijn is om te horen voor sommige kan ik niks aan doen.


Je bent gekickt omdat je een lange periode weg bent en bij terugkomst denkt iedereen een grote bek te kunnen geven.
Als jij denkt een account te kunnen rippen, de dienst uit te maken en ook nog eens een grote bek kunt geven, zit je toch echt tegen de verkeerde te lullen.
Je kunt hier wel groot praten dat je niet terug wou maar heb toch andere berichten voorbij zien komen ;)

Ik ben 1,5 maand inactief geweest, dat had zo school redenen. Intussen tijd kwamen er 2 noobs als vervanging op Inter, stap en thijmen ofzo die hebben letterlijk 3x gelogd. De credits in mijn afwezigheid gaan gewoon naar Kenneth die lekker zat te ownen toen, En toen ik terug kwam en jij deed alsof die noobs het account gedragen hadden wat niet zo is (rofl) en ik daar mijn eerlijke mening over geef en dan daardoor gekicked word.. man man man

Maar afijn ‘t is niet de 1e x dat jij met P noobs carried :D
 

DeletedUser77953

Guest
Ik zeg het zoals het is, dat dit niet fijn is om te horen voor sommige kan ik niks aan doen.


Je bent gekickt omdat je een lange periode weg bent en bij terugkomst denkt iedereen een grote bek te kunnen geven.
Als jij denkt een account te kunnen rippen, de dienst uit te maken en ook nog eens een grote bek kunt geven, zit je toch echt tegen de verkeerde te lullen.
Je kunt hier wel groot praten dat je niet terug wou maar heb toch andere berichten voorbij zien komen ;)

Volgens mij heb je een beetje last van dingen anders zien dan dat de werkelijkheid.
 

DeletedUser17472

Guest
Fase 2: Het dominantiepercentage wordt behaald, de stam moet dit nu X aantal dagen behouden. (X is afhankelijk van wereldinstellingen en staat in de aankondiging / Dominantiepagina)
  • In-Game: Alle spelers krijgen een communicatie dat stam X de nodige percentage heeft. Toevoegend gebeuren er een aantal instellingenwijzigen:
  • Instellingen die wijzigen:
    • Herstarten na edelen is niet meer mogelijk.
    • Goudmuntenprijs gehalveerd
Waar is de halvering dan?

Mijn excuses dat mijn reactie op zich liet wachten, maar ik was er afgelopen week niet echt.

Aangezien dat de grootste stam op dit moment 38% heeft, denk ik dat je dit niet kunt forceren zoals jullie gedacht hebben, maar ik ga het voor je navragen.

Als jullie zo graag een edelhalvering willen, waarom vraag je dit dan niet aan via support? In principe gebeurt het niet, maar wie niet waagt, wie niet wint toch?
 

DeletedUser17472

Guest
Inmiddels hebben we antwoord terug van InnoGames. Het proces wereldeinde is niet van toepassing op de casualwerelden. Op de vraag of een edelhalvering aangevraagd kan worden is ook het antwoord nee.

Jullie zullen hem dus uit moeten spelen met de instellingen die er nu zijn. Succes.
 

DeletedUser77953

Guest
Kom jij je er ook even mee bemoeien? Was je erbij? Nee.

Graag opbouwende kritiek leveren.

Ik was er niet bij, maar ik heb meerdere keren samengespeeld met Laurens en weet dat hij niet 'runt' als het niet meezit.
 
Reactiescore
179
Mwah, sommige spelers zijn er nu ook al klaar mee, wat zal je ermee bereiken om de 100% te behalen? Je kan het niet op je CV zetten xD
Ik ben er onderhand ook wel klaar mee. Maar even de volle 100% halen is toch zeker een leuk streven. Dit hoef ik niet op me CV te zetten hoor, na deze wereld ben ik ieder geval niet meer te vinden in dit spel;)
 
Bovenaan