Praattopic

Reactiescore
93
Ik hoop dat er morgen tot en met vrijdag ook speedronde's komen overdag, aangezien nu heel belgie vakantie heeft xD
 

DeletedUser62927

Guest
Het is enkele jaren geleden dat ik nog gespeed had, maar hoe wordt er tegenwoordig naar kata's gekeken? Vroeger was dit niet echt 'done', tenzij bij kataronde ofc of op de verzamelplaats. Laatste ronde niets anders op ons dak gekregen o_O
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Het is enkele jaren geleden dat ik nog gespeed had, maar hoe wordt er tegenwoordig naar kata's gekeken? Vroeger was dit niet echt 'done', tenzij bij kataronde ofc of op de verzamelplaats. Laatste ronde niets anders op ons dak gekregen o_O

Kata’s zijn een functie van het spel, tegenwoordig worden ze op elk gebouw gegooid en kan je er vrij weinig aan doen behalve backtimen, maarja dan is het kwaad al geschiet.

Ik gebruik ze ook enkel voor muur en verzamel, maar als iemand mijn smid kata’d kan hij kata’s terug verwachten op zijn smid.

Dus, If you can’t beat them join them.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ach kata's zijn een prima oplossing voor arrogante full off spelers. Je moet gewoon zorgen dat je kan deffen ook, of gericht tegenaanvallen.

Een tactisch smederijlevel om tijd te kopen is geen erg in mijn ogen. Dorpen kapotgooien omdat je ze niet kan edelen is dan wel echt triest
 

DeletedUser62927

Guest
Kata’s zijn een functie van het spel, tegenwoordig worden ze op elk gebouw gegooid en kan je er vrij weinig aan doen behalve backtimen, maarja dan is het kwaad al geschiet.

Ik gebruik ze ook enkel voor muur en verzamel, maar als iemand mijn smid kata’d kan hij kata’s terug verwachten op zijn smid.

Dus, If you can’t beat them join them.

Sluit ik me bij aan, enkel muur en verzamel. Maarja zoals je zegt, ze zijn nu eenmaal een deel van het spel..
 

DeletedUser62927

Guest
Ach kata's zijn een prima oplossing voor arrogante full off spelers. Je moet gewoon zorgen dat je kan deffen ook, of gericht tegenaanvallen.

Een tactisch smederijlevel om tijd te kopen is geen erg in mijn ogen. Dorpen kapotgooien omdat je ze niet kan edelen is dan wel echt triest

Dit dus :tongue:

Hoe komt eigenlijk dat het speedforum zo dood is :redface:
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226

DeletedUser80547

Guest
Omdat speed ingame ook dood is.
Viel mij ook al op... Heb gisteren even kort mee gedaan om te kijken wat zo'n speedronde was... Maarre... er speelde zo'n 5/6/7 mensen?! Beetje barbarendorpjes edelen en half afgebouwde dorpen edelen van spelers die er na 30 minuten bouwen wel alweer klaar mee zijn... Ik vond er eerlijk gezegd niet veel aan en ben na circa 45 minuten spelen ook uitgelogd.
Kan me wel van vroeger herinneren dat er een stuk meer actie was, maar dat zal al wel weer een tijd geleden zijn....
 
Bovenaan