Top & Flop stammen

Reactiescore
152
Ik heb werkelijk nog nooit iemand gezien die zo veel leugens verteld in zo weinig post op het af... en dan nog zo dom zijn om dat te zeggen terwijl het mega hard weerlegd kan en zal worden... precies of je geloofd je eigen leugens zelf :D

Kan jij gedachten lezen? Wat allemaal wel en niet waar is? Dan zou je een bedrijf op moeten richten, zal je vast goed doen;)
 

DeletedUser77704

Guest
Kan jij gedachten lezen? Wat allemaal wel en niet waar is? Dan zou je een bedrijf op moeten richten, zal je vast goed doen;)

Jouw beruchte screenshots onderhand waarin je zelf bevestigd van joinen Qua, zegt genoeg over je. Informatie doorsluizen naar vijand kan er ook nog bij en liegen over de hulp die is geboden qua VV.

Zielig dit
 
Reactiescore
69
Ja sws dat jij een noobstabber bent.
Was je op w57 al. :)
Noob gewoon puur om jouw speelstijl, maar je weet dat ook wel.
Er is daarnaast ook al bewijs dat kwarkie en nog 1 naar jullie stam toegaat en jij vindt het natuurlijk best.
Doen alsof jouw neus bloed is jouw specialiteit. :)
Gok dat het qq af accie door Nicolas gebruikt wordt?
Dan maakt het zelf wat meer duidelijk.
Lui ompraten en alles maar makkelijk in jouw voordeel (ookal is het stabben) accepteren..
Leer maar eens eerlijk spelen jochie.

Het woord stabben is rap gezegd. Daag je bij deze uit het te bewijzen ook :) Noob, stabben, leuke woordenschat beheers jij. Ben eens benieuwd wat voor bewijzen je op tafel kan gooien. Of blijft het enkel bij de grote mond?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
152
Jouw beruchte screenshots onderhand waarin je zelf bevestigd van joinen Qua, zegt genoeg over je. Informatie doorsluizen naar vijand kan er ook nog bij en liegen over de hulp die is geboden qua VV.

Zielig dit

Haha liegen over de vvs die ik heb gedaan binnen fix/revoc? Volgens mij weet jij wel beter hoe ik jullie ermee geholpen heb.
 

DeletedUser77704

Guest
Haha liegen over de vvs die ik heb gedaan binnen fix/revoc? Volgens mij weet jij wel beter hoe ik jullie ermee geholpen heb.

Jij beweert dat andersom niet gebeurd is wat grove leugens zijn

Rest ga je niet op in waar ik dus duidelijk gelijk in heb, makkelijk zo je er onderuit proberen te lullen :rolleyes:
 
Reactiescore
152
Jij beweert dat andersom niet gebeurd is wat grove leugens zijn

Rest ga je niet op in waar ik dus duidelijk gelijk in heb, makkelijk zo je er onderuit proberen te lullen :rolleyes:

Ik zei weinig tot geen, ik heb niet beweerd dat er nooit vv is gedaan door revoc binnen nova, beetje begrijpend lezen kan geen kwaad.

Over dat andere verhaal, idk of jij screens hebt en ik join qua niet.
 
Reactiescore
389
Ik zei weinig tot geen, ik heb niet beweerd dat er nooit vv is gedaan door revoc binnen nova, beetje begrijpend lezen kan geen kwaad.

Over dat andere verhaal, idk of jij screens hebt en ik join qua niet.
Dus of je loog toen, of je liegt nu... Wat het ook is, je bent gewoon een leugenaar.
 

DeletedUser77704

Guest
Ik zei weinig tot geen, ik heb niet beweerd dat er nooit vv is gedaan door revoc binnen nova, beetje begrijpend lezen kan geen kwaad.

Over dat andere verhaal, idk of jij screens hebt en ik join qua niet.


Geen = nooit, begrijpend schrijven blijkt ook lastig

Moet ik de screenshots posten?
 

DeletedUser80441

Guest
weinig
als woordenboektrefwoord:

weinig:
telw. niet veel.


als trefwoord met bijbehorende synoniemen:

weinig (bn):
gering, karig, luttel, minst, poco, schaars, spaarzaam
weinig (bw):
infrequent, nauwelijks, niet vaak, spaarzaam, zelden
weinig (bw):
min, minder
weinig (zn):
beetje, haar
als synoniem van een ander trefwoord:

karig (bn) :
armoedig, gierig, krap, krenterig, matig, parcimonieus, pover, schraal, schriel, sober, sobertjes, spaarzaam, stiefmoederlijk, weinig, zuinig
sporadisch (bn) :
af en toe, incidenteel, schaars, weinig, zelden, zeldzaam
krap (bn) :
karig, schaars, schraal, weinig
gering (bn) :
weinig
tikje (bw) :
beetje, ietsje, kleinigheid, pietsie, pikkie, tikkeltje, tikkie, vleugje, weinig
zelden (bw) :
bijna nooit, hoogstzelden, niet vaak, sporadisch, weinig
amper (bw) :
koud, nauwelijks, nog maar net, ternauwernood, weinig
min (bw) :
gering, laag, minder, onvoldoende, weinig
spaarzaam (bw) :
schaars, weinig, zelden
minder (bw) :
niet zo, weinig
beetje (zn) :
enigszins, iets, ietsepietsie, ietsepietsje, ietwat, pietsie, tikje, tikkeltje, wat, weinig
beetje (zn) :
ietsje, luttel, pietsje, schijntje, snufje, snuifje, vleugje, weinig, weinigje
haar (zn) :
fractie, haartje, niets, weinig
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79906

Guest

1geen (onbepaald voornaamwoord)1niet een: (bijvoeglijk) geen mens niemand; geen enkel, geen één; (zelfstandig) we hebben er geen2geen (lidwoord)1niet de, het, een: geen recht hebben zo te spreken; is dit geen Rembrandt?; het is geen weerheel slecht weer
 

DeletedUser77113

Guest
b26b1880012a660b16aea4afae477d59.png

WAAR IS DA FEESTJE? :eek:
 
Bovenaan