Top & Flop stammen

DeletedUser61134

Guest
Jeetje dus lege dorpen en dorpen overnemen met 1,2m GS
Niet vaak edel je iemand en maak je er eenheden winst op kwa GS :p

Nog beter service dan een intern!
 

Deleted User - 24028

Guest
Als je iemand op basis van insinuaties gaat beschuldigen... De dag dat ik Claujo weg gespeeld heb, zijn ze gaan lopen. Opslagen zaten vol bij scout berichten dus was het wel duidelijk.
Ken je het verschil niet tussen iets in vraag stellen en iemand beschuldigen ?

Daarbij grappig dat iemand van qua dat zegt. De stam die deals met Nova goed praat omwille van de insinuatie dat iemand van modus ook deals zou hebben gesloten met iemand van revoc... en daarmee deze wereld om zeep helpt.

Rot toch op joh...
 
Reactiescore
1.278
Als je iemand op basis van insinuaties gaat beschuldigen... De dag dat ik Claujo weg gespeeld heb, zijn ze gaan lopen. Opslagen zaten vol bij scout berichten dus was het wel duidelijk.

Wel erg toevallig dat beide vvs in handen waren van pony, het account waarmee jullie een informatiestroom hebben. De BG van nova, die geregeld vvs voor ze deed, wist hier blijkbaar zelfs niks van. Dat blijkbaar op andere vvs wel tijd was om op te deffen(republic) maakt het verhaal alleen maar mysterieuzer.

Nova heeft niet gedeft en internt ... in combinatie met het kopja verhaal is 1 + 1 nogsteeds 2
 
Reactiescore
69
Ken je het verschil niet tussen iets in vraag stellen en iemand beschuldigen ?

Daarbij grappig dat iemand van qua dat zegt. De stam die deals met Nova goed praat omwille van de insinuatie dat iemand van modus ook deals zou hebben gesloten met iemand van revoc... en daarmee deze wereld om zeep helpt.

Rot toch op joh...

Natuurlijk zie ik het als een beschuldiging als. Als het al meermaals in vraag gesteld is en ontkend is maar het blijft maar gevraagd worden. Grappig dat het altijd nette taalgebruik plots verslapt. Helaas, oprotten zal ik niet doen.
 
Reactiescore
69
Jeetje dus lege dorpen en dorpen overnemen met 1,2m GS
Niet vaak edel je iemand en maak je er eenheden winst op kwa GS :p

Nog beter service dan een intern!

Ja want lege dorpen leveren wel OD op natuurlijk. Zowel voor mij als iha en nits. Beter je huiswerk maken voor je hier zever komt vertellen ;)
 

DeletedUser61134

Guest
Ja want lege dorpen leveren wel OD op natuurlijk. Zowel voor mij als iha en nits. Beter je huiswerk maken voor je hier zever komt vertellen ;)

Ja beetje cleartjes doodvegen en halve defjes af en toe een volle.
Goedkoop clearen dus gratis ODA boost & bij overname een 1,2m GS om verloren eenheden 2x te vergoeden gemiddeld

Win win, meestal interns is het maar de vraag of ze de GS voor je laten staan.
1,2m GS is meer waard dan 1000 bijltjes die je verliest :p

Ik heb ook altijd liever dat interns de eenheden en GS laten staan.
Mooiste is als ze zwaard en speer ook splitsen
 
Reactiescore
69
Ja beetje cleartjes doodvegen en halve defjes af en toe een volle.
Goedkoop clearen dus gratis ODA boost & bij overname een 1,2m GS om verloren eenheden 2x te vergoeden gemiddeld

Win win, meestal interns is het maar de vraag of ze de GS voor je laten staan.
1,2m GS is meer waard dan 1000 bijltjes die je verliest :p

Ik heb ook altijd liever dat interns de eenheden en GS laten staan.
Mooiste is als ze zwaard en speer ook splitsen


Als je het zelf maar gelooft he ;)
 

Deleted User - 24028

Guest
Jij verwacht dat wij jou allemaal op je woord geloven terwijl alles tegen je spreekt... waarom zouden wij dat doen ?
 
Reactiescore
152
Wel erg toevallig dat beide vvs in handen waren van pony, het account waarmee jullie een informatiestroom hebben. De BG van nova, die geregeld vvs voor ze deed, wist hier blijkbaar zelfs niks van. Dat blijkbaar op andere vvs wel tijd was om op te deffen(republic) maakt het verhaal alleen maar mysterieuzer.

Nova heeft niet gedeft en internt ... in combinatie met het kopja verhaal is 1 + 1 nogsteeds 2

Er is weinig tot geen vv gedaan door Revoc binnen Nova.

Het was vaak andersom dat ik vv deed binnen Revoc, soms wel 3 accounts tegelijk;)
 

DeletedUser73358

Guest
Ik voer namelijk zelf alle aanvallen van Qua, Nova, Modus en Revoc uit. Vervolgens moet ik ook tegen mezelf deffen, is wel leuk. Ik kan je garanderen dat iedereen dit bevestigd.
bigstock-man-plays-chess-against-himsel-50875502.jpg
 
Reactiescore
389
Er is weinig tot geen vv gedaan door Revoc binnen Nova.

Het was vaak andersom dat ik vv deed binnen Revoc, soms wel 3 accounts tegelijk;)

Liefst dan ook nog tegen iedereen zeggen hoe slecht het account wel niet was en dat het zonder de vv echt direct verloren zou zijn gegaan en dat je het helemaal gered hebt.
 
Reactiescore
1.365
Verklaar je nader Chris. Noob stabber?

Ja sws dat jij een noobstabber bent.
Was je op w57 al. :)
Noob gewoon puur om jouw speelstijl, maar je weet dat ook wel.
Er is daarnaast ook al bewijs dat kwarkie en nog 1 naar jullie stam toegaat en jij vindt het natuurlijk best.
Doen alsof jouw neus bloed is jouw specialiteit. :)
Gok dat het qq af accie door Nicolas gebruikt wordt?
Dan maakt het zelf wat meer duidelijk.
Lui ompraten en alles maar makkelijk in jouw voordeel (ookal is het stabben) accepteren..
Leer maar eens eerlijk spelen jochie.
 

Deleted User - 24028

Guest
Er is weinig tot geen vv gedaan door Revoc binnen Nova.

Het was vaak andersom dat ik vv deed binnen Revoc, soms wel 3 accounts tegelijk;)
Ik heb werkelijk nog nooit iemand gezien die zo veel leugens verteld in zo weinig post op het af... en dan nog zo dom zijn om dat te zeggen terwijl het mega hard weerlegd kan en zal worden... precies of je geloofd je eigen leugens zelf :D
 
Bovenaan