Top & Flop stammen

Reactiescore
389
Als dat zou gebeuren zou de wereld wel een beetje verpest zijn of niet?
Zou getuigen van weinig fair play niet dan?
 

DeletedUser77704

Guest
Nederlandse les? Bedoeld is met een t ipv een d wanneer het als een tegenwoordige tijd 3e persoon gebruikt wordt. Gaat niet om het woord terug, maar om terugslag. Je doet iets en je krijgt iets terug. Hoe kan het dat jullie dat niet begrijpen?

Ja, geen grammatica les :)

Maar goed het woord terugslag:
TERUGSLAG
1) Achteruitgang 2) Economische achteruitgang 3) Economische teruggang 4) Ellende 5) Fiasco 6) Flop 7) Gevolg 8) Kater 9) Malheur 10) Misrekening 11) Misslag 12) Moeilijkheden 13) Nadelige gevolgen 14) Nadelige reactie 15) Niezen 16) Ongeluk 17) Onheil 18) Onspoed 19) Pech 20) Ramp 21) Rampspoed 22) Reactie 23) Rebound-effect 24) Recessie

Snap niet waar dit op slaat in deze situatie? Reactie is op iets wat bij jouw gebeurd (actie > reactie principe), rebound is wie de bal kaats kan hem terug verwachten. Maar nog steeds, zij hebben toch niks bij jullie gedaan?

Jullie gaan wel achteruit qua moraal, bedoel je die terugslag soms?


Ps:
derde persoon enkelvoud
Bij de meeste werkwoorden bestaat de derde persoon enkelvoud van de tegenwoordige tijd uit de stam + de uitgang -t: hij vindt, hij racet, ze bevestigt, ze deletet, het hagelt, het sneeuwt.

Uitzonderingen daarop zijn de onregelmatige werkwoorden kunnen, zullen, mogen en willen. De vorm voor de derde persoon enkelvoud is bij die werkwoorden gelijk aan die voor de eerste persoon: hij kan, hij zal, hij mag, hij wil. Het werkwoord zijn heeft ook een uitzonderlijke derdepersoonsvorm: hij is.

Als je toch de les wilt lezen, doe dit dan goed ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
180
Gebruik google nog maar eens om de betekenis van "terug" op te zoeken dan ;)


In vergelijking met de rest op deze wereld is Modus zeker en vast het brave jongetje ;)


haha blijf jezelf vooral wijs maken dat jullie even clean spelen als Modus en blijf vooral herhalen dat ik er niks mee te maken heb. Lijkt me beter om geen discussie te voeren idd, want dan moet je inhoudelijk antwoorden en dat is moeilijk :eek:

Maar stilaan tijd om er over op te houden denk, iedereen weet ondertussen wel hoe de vork aan de steel zit ;)

"want dan moet je inhoudelijk antwoorden en dat is moeilijk" Dit bedoel ik dus. Wat een opmerking... Haatdragend, uitlokkend en niet onderbouwd. Slaat volkomen nergens op, maar toch: Leve het AF!

En Modus is helaas niet het brave jongetje. Op deze wereld heersen er gewoon 4 grote heren die wel eens vieze handen krijgen. Door op het AF moraalridder te spelen zal je niks oplossen, alleen maar een volgende "actie-reactie" creëren. Aangezien hier alleen maar haat gecreëerd kan worden ipv echt naar oplossingen gekeken kan worden.

Ik hoorde je trouwens niet zo schreeuwen toen Revoc die CF's bij ons zette van de ban van Kurtroos? Wij zullen het wel meer verdienen denk.

Niet dat ik Revoc iets kwalijk neem. Begrijp me niet verkeerd. Voordat daar weer over geschreeuwd wordt.
 

DeletedUser47575

Guest
Modus heeft destijds een speler gerecruut in het cluster van The Fallen Angel. Er werd hier toen gezegd dat het dorp werd opgegeven door Modus. Onder andere door Warre. Is echter nooit gebeurd.
 

Deleted User - 24028

Guest
"want dan moet je inhoudelijk antwoorden en dat is moeilijk" Dit bedoel ik dus. Wat een opmerking... Haatdragend, uitlokkend en niet onderbouwd. Slaat volkomen nergens op, maar toch: Leve het AF!
Ik haat het idd als mensen blijven lullen maar nergens inhoudelijk op in gaan, en het is wel onderbouwd, hoe veelste post van jou is dit deze avond en hoe veel inhoudelijk staat er in ? Deze post op zich bewijs het al, wederom een random uitspraak (modus is niet het brave jongetje) maar niks inhoudelijk om dit te staven...

En Modus is helaas niet het brave jongetje. Op deze wereld heersen er gewoon 4 grote heren die wel eens vieze handen krijgen. Door op het AF moraalridder te spelen zal je niks oplossen, alleen maar een volgende "actie-reactie" creëren. Aangezien hier alleen maar haat gecreëerd kan worden ipv echt naar oplossingen gekeken kan worden.
Ik zei in verhouding tot de anderen. Hoe veel cases zijn er vanuit Modus die als niet netjes waren ? Ergens tussen de 0 en de 3 (afhankelijk van welke schaal voor netjes je hanteert), en voor alle andere stammen ligt dit ergens tussen de 10 en 30 op dezelfde schaal. Dan is in verhouding Modus de brave jongen, of beter gezegd de enige stam op deze wereld die clean spelen hoog in het vaandel draagt ;)

Ik hoorde je trouwens niet zo schreeuwen toen Revoc die CF's bij ons zette van de ban van Kurtroos? Wij zullen het wel meer verdienen denk.
Niet dat ik Revoc iets kwalijk neem. Begrijp me niet verkeerd. Voordat daar weer over geschreeuwd wordt.
Nice try maar ik was 1 van de eersten toen die Revoc hun acties niet netjes vond en Qua daar dus in steunde. Heb je nu nog steeds niet door dat ik (zo goed als) altijd met gelijke maten weeg ?
Zou belachelijk zijn als ik toen niet geklaagd zou hebben op Revoc maar nu wel op jullie he.. nog belachelijker natuurlijk dat jullie eerst klagen er over als het bij jullie gebeurt en vervolgens het zelf doen :D

Modus heeft destijds een speler gerecruut in het cluster van The Fallen Angel. Er werd hier toen gezegd dat het dorp werd opgegeven door Modus. Onder andere door Warre. Is echter nooit gebeurd.
De stammen zijn in gesprek gegaan over illegaal verkregen CF's toen en er was voorgesteld om ze te ruilen. Pony had toen een illegale CF bij Modus en Modus had via een nieuwe MB en een oude MB die nog wat verder lag zo een 6 tal cf's. De ruil die voorgesteld is was gewoon 6 dorpen vs 1 dorp.

Maar daar moest Nova niks van weten, ze wouden niet toegeven dat hun cf illegaal was en de ruil is er nooit gekomen. Modus MB heeft het dorp gehouden net zoals Nova hun illegale cf heeft gehouden. Modus heeft echter nooit gebruik gemaakt van dat dorp (het is nog steeds in handen van de MB, dus geen torendorp dat ons voordeel oplevert en er is voor zo ver ik weet zelfs nooit een aanval op TFA uit gezonden).

Als jij een stam die een ruil voorstelt in verhouding 6 - 1 in hun eigen nadeel wilt classificeren onder vuil spel en dit als richtlijn wilt gebruiken voor de eerder besproken schaal dan liggen alle stammen buiten modus op die schaal plots op de 100+ gevallen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79946

Guest
Mijn meningen zijn nog steeds even sterk beargumenteerd zoals je hier boven kan zien, alleen zijn ze eens een keer tegen jullie gericht en dat vinden jullie niet tof natuurlijk...

Als er tussen 2 stammen geen afspraken bestaan wordt er meestal uit gegaan van algemene fair play, en dat is niet wat dit is, maar je hebt gelijk dat hier geen officiële richtlijnen voor zijn en het dus geen feiten zijn.
Wat wel een feit is is dat de situaties Revoc vs Kurtroos en Qua vs Noob 100% te vergelijken zijn. Toen de eerste situatie zich voor deed heeft Qua hier alles uit de kast gehaald om Revoc de grond in te stampen, maar wanneer jullie hetzelfde doen komen jullie die actie hier verdedigen. Dit is gewoon de definitie van wat "Hypocriet" betekend ;)


Mag het publiek niet weten wat voor zaken jullie uit steken dat wij hier onze mond moeten houden ? Als mijn stam dit soort zaken zou uit steken zou ik ook liever hebben dat niemand er van wist :$

Zoals ik in mn eerdere bericht al zei , ik vind het zeker niet de schoonheidsprijs verdienen, en dat is ook alles wat ik vond van de actie van Fix op Kurtroos. Als er geen afspraken zijn kan je nergens van uitgaan, ik sta zelf ook niet achter kata gebruik, CF's en andere zaken maar als je niks afspreekt kan je hier achteraf ook niet over gaan klagen. Blijkt maar weer dat wereldwijde afspraken toch helemaal zo gek niet zouden zijn.

Vind wel dat je nu een beetje onze actie uit zit te melken om je banden met andere bekende anti Qua posters wat aan te halen.
 
Reactiescore
180
Je noemt mijn uitspraak niet inhoudelijk terwijl je het weerlegt met een niet inhoudelijk argument. Makkelijk om te zeggen dat wij al op 10+ zitten en Modus (misschien volgens jou woorden) op 3.

En mijn posts bevatten zeker wel inhoud, jammer dat je het niet kan begrijpen. Dat je het niet begrijpt betekent niet dat het geen inhoud heeft.

Goed dat je met gelijke maten weegt. Het zal dan alleen mijn persoonlijke ervaring zijn, maar het lijkt in mijn ogen alsof je het ons meer kwalijk neemt. Maar dat is wat ik ervaar, ik kan uiteraard ook fout zitten.
 

Deleted User - 24028

Guest
Zoals ik in mn eerdere bericht al zei , ik vind het zeker niet de schoonheidsprijs verdienen, en dat is ook alles wat ik vond van de actie van Fix op Kurtroos. Als er geen afspraken zijn kan je nergens van uitgaan, ik sta zelf ook niet achter kata gebruik, CF's en andere zaken maar als je niks afspreekt kan je hier achteraf ook niet over gaan klagen. Blijkt maar weer dat wereldwijde afspraken toch helemaal zo gek niet zouden zijn.

Vind wel dat je nu een beetje onze actie uit zit te melken om je banden met andere bekende anti Qua posters wat aan te halen.
Ahh kijk dit is een mooie reactie... Je hebt volledig gelijk over die afspraken. Maar als je kijkt naar hoe Qua hun mening veranderd is tegenover toen het bij hun gebeurde snap je toch dat ik me zorgen maak ?

Je noemt mijn uitspraak niet inhoudelijk terwijl je het weerlegt met een niet inhoudelijk argument. Makkelijk om te zeggen dat wij al op 10+ zitten en Modus (misschien volgens jou woorden) op 3.

En mijn posts bevatten zeker wel inhoud, jammer dat je het niet kan begrijpen. Dat je het niet begrijpt betekent niet dat het geen inhoud heeft.

Goed dat je met gelijke maten weegt. Het zal dan alleen mijn persoonlijke ervaring zijn, maar het lijkt in mijn ogen alsof je het ons meer kwalijk neemt. Maar dat is wat ik ervaar, ik kan uiteraard ook fout zitten.
Die schaal is moeilijk te vormen natuurlijk, dan zou je alles van het begint tot nu samen moeten leggen alsook alle info van alle top stammen... Moeilijk te staven dus idd, maar zal het anders vragen: Durf jij hier te beweren dat Modus even veel of meer fratsen heeft uitgevoerd dan Qua ?

Elke post bevat inhoud, het gaat om inhoudelijk over het onderwerp waar het over gaat (bewijzen, stavingen,...)

Ik neem jullie ook nets iets meer kwalijk dan revoc toendertijd. Toen revoc het deed was het enige dat ik kon zeggen "Niet netjes van jullie, dacht dat de normen en waarden hoger lagen" terwijl ik nu tegen Qua datzelfde kan zeggen en ook nog "Paar maand geleden waren jullie er nog publiek tegen en nu staan jullie er volledig achter"... Logisch dus dat je voelt dat er een verschil is, maar dat verschil is er dus alleen omwille van jullie keuze om het vorige keer te veroordelen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79946

Guest
Ahh kijk dit is een mooie reactie... Je hebt volledig gelijk over die afspraken. Maar als je kijkt naar hoe Qua hun mening veranderd is tegenover toen het bij hun gebeurde snap je toch dat ik me zorgen maak ?

Denk dat iedereen altijd wel defensief gaat reageren als er gelijk een bak gezeik over zoiets op het AF komt.
Is altijd een middenweg in zoiets maar met sommige mensen kan je gewoon niet normaal over zoiets praten en dat zorgt dan voor frustraties, wat er weer voor zorgt dat een zinnige reactie ook wel vergeten kan worden.

Zoals je zelf eigenlijk ook wel weet post je hier alleen je mening over zaken die spelen omdat je dan naar sensatie op zoek bent, als je echt een nette reactie over zoiets wil weet je zelf ook wel heel goed wie je dan ingame kan pmen toch :p

Zelf vond ik heel het gedoe met SBL stacken en plannetjes smeden om samen te gaan werken tegen je bestaande GAP ook een rotstreek, maar ook dan zie je nog mensen die het gaan verdedigen. Denk dat je dit altijd wel zal blijven houden zeker omdat er nooit normaal iets gezegd kan worden maar gelijk een giftige steek is ;)
 

Deleted User - 24028

Guest
Denk dat iedereen altijd wel defensief gaat reageren als er gelijk een bak gezeik over zoiets op het AF komt.
Is altijd een middenweg in zoiets maar met sommige mensen kan je gewoon niet normaal over zoiets praten en dat zorgt dan voor frustraties, wat er weer voor zorgt dat een zinnige reactie ook wel vergeten kan worden.

Zelf vond ik heel het gedoe met SBL stacken en plannetjes smeden om samen te gaan werken tegen je bestaande GAP ook een rotstreek, maar ook dan zie je nog mensen die het gaan verdedigen. Denk dat je dit altijd wel zal blijven houden zeker omdat er nooit normaal iets gezegd kan worden maar gelijk een giftige steek is ;)
Ik verdedig dat SBL gedoe niet hoor... in tegendeel. Allesinds ik verdedig de plannen die ze hadden om misschien uit te voeren in de toekomst niet, wat ze uiteindelijk gedaan hebben is niet zo veel mis mee. Maar voor mijn part zeker 1tje op de lijst van slechtere acties van Modus ;)
 
Reactiescore
1.278
Zelf vond ik heel het gedoe met SBL stacken en plannetjes smeden om samen te gaan werken tegen je bestaande GAP ook een rotstreek, maar ook dan zie je nog mensen die het gaan verdedigen. Denk dat je dit altijd wel zal blijven houden zeker omdat er nooit normaal iets gezegd kan worden maar gelijk een giftige steek is ;)

Mijn post hierover gelezen?;)
 
Reactiescore
180
Ahh kijk dit is een mooie reactie... Je hebt volledig gelijk over die afspraken. Maar als je kijkt naar hoe Qua hun mening veranderd is tegenover toen het bij hun gebeurde snap je toch dat ik me zorgen maak ?


Die schaal is moeilijk te vormen natuurlijk, dan zou je alles van het begint tot nu samen moeten leggen alsook alle info van alle top stammen... Moeilijk te staven dus idd, maar zal het anders vragen: Durf jij hier te beweren dat Modus even veel of meer fratsen heeft uitgevoerd dan Qua ?

Elke post bevat inhoud, het gaat om inhoudelijk over het onderwerp waar het over gaat (bewijzen, stavingen,...)

Ik neem jullie ook nets iets meer kwalijk dan revoc toendertijd. Toen revoc het deed was het enige dat ik kon zeggen "Niet netjes van jullie, dacht dat de normen en waarden hoger lagen" terwijl ik nu tegen Qua datzelfde kan zeggen en ook nog "Paar maand geleden waren jullie er nog publiek tegen en nu staan jullie er volledig achter"... Logisch dus dat je voelt dat er een verschil is, maar dat verschil is er dus alleen omwille van jullie keuze om het vorige keer te veroordelen ;)
Ik durf te beweren dat Modus geen haar beter is op morele schaal dan Qua. Dat geldt voor de hele top 4 stammen op deze wereld.

Maar ik ga hier een eind aan breiden. Mijn punt is dat ik het jammer vindt dat het AF zo snel wordt bezocht met zaken, wat alleen maar zorgt voor meer haat en verdenkingen die niet berusten op waarheid. Ik waardeer het veel meer als er persoonlijk IG zaken besproken en opgelost worden dan dat er hier uitgebreid over gespeculeerd en conclusies over getrokken worden. Bereik je helemaal niks mee, behalve dan haat en een creatie van nog meer vuil spel. Ik denk dat we als TW community wel beter kunnen dan dat.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik durf te beweren dat Modus geen haar beter is op morele schaal dan Qua. Dat geldt voor de hele top 4 stammen op deze wereld.

Maar ik ga hier een eind aan breiden. Mijn punt is dat ik het jammer vindt dat het AF zo snel wordt bezocht met zaken, wat alleen maar zorgt voor meer haat en verdenkingen die niet berusten op waarheid. Ik waardeer het veel meer als er persoonlijk IG zaken besproken en opgelost worden dan dat er hier uitgebreid over gespeculeerd en conclusies over getrokken worden. Bereik je helemaal niks mee, behalve dan haat en een creatie van nog meer vuil spel. Ik denk dat we als TW community wel beter kunnen dan dat.
Dan zijn we idd uitgepraat, sorry maar als je dat eerst durft beweren dan ben je overduidelijk niet in staat om objectief naar je eigen stam hun acties te kijken. Verder dient het AF gewoon voor dit soort dingen, welke betere manier dan iedereen wijzen op fouten van andere stammen is er om spelers voor je te winnen misschien ? Dat is exact wat propaganda is en waar het voor dient voor zo ver ik weet.
 
Bovenaan