Top & Flop spelers

Reactiescore
967
Blijft gewoon jammer dat er een aantal spelers van Nova zonder strijd stoppen waardoor wereld nu een andere wending krijgt. Wereld kon nog alle kanten op met 4 grote stammen, helaas al meer gezien de afgelopen werelden. Het lijkt me niet dat je Qua kan blamen aan deze situatie, het is aan de leiding van de stammen om de wereld nog interessant te maken.

Tuurlijk valt dit Qua wel te verwijten. Ze wisten dondersgoed wat er zou gebeuren al gingen ze in op die "niet-interns" en al namen ze die vv aan (waar zogenaamd niets mee gedaan wordt).

Hierdoor hebben ze de machtspositie enorm veranderd en een enorme overmacht gecreerd. Maarja sommige spelers worden nu eenmaal geil van gratis dorpen ongeacht de consequenties voor andere stammen of de wereld.
 

DeletedUser47575

Guest
Tuurlijk valt dit Qua wel te verwijten. Ze wisten dondersgoed wat er zou gebeuren al gingen ze in op die "niet-interns" en al namen ze die vv aan (waar zogenaamd niets mee gedaan wordt).

Hierdoor hebben ze de machtspositie enorm veranderd en een enorme overmacht gecreerd. Maarja sommige spelers worden nu eenmaal geil van gratis dorpen ongeacht de consequenties voor andere stammen of de wereld.

Wat had jij ermee gedaan? Actief deffen tegen je stamgenoot? Wachten tot het account verwijdert is? Die dorpen hadden toch die richting wel opgegaan lijkt me.
 

DeletedUser77704

Guest
Wat had jij ermee gedaan? Actief deffen tegen je stamgenoot? Wachten tot het account verwijdert is? Die dorpen hadden toch die richting wel opgegaan lijkt me.

Dus verhaal klopt?

Bullshit, als BG geen enkele VV aanvraag krijgt die wel willen deffen. Nee laten we de VV aan de vijand geven en ons lekker laten internen. Wat een wanvertoning dit.
 
Reactiescore
967
Wat had jij ermee gedaan? Actief deffen tegen je stamgenoot? Wachten tot het account verwijdert is? Die dorpen hadden toch die richting wel opgegaan lijkt me.

Waarom zou je die vv aannemen als je er toch niets mee doet? Aldus de woorden van leiding Qua. Ook vind ik het opmerkelijk dat Nova ervoor kiest om accounts als iha, sun, korja te laten vallen met als reden dat de spelers gerund zijn en het dus niet de moeite is te deffen, maar bij een geval republic, waarvan de spelers ook gerund zijn, wel hun hand ervoor uitsteken en deze deffen dmv snipes/interns.
Ben oprecht benieuwd naar de intenties en achterliggende gedachte van kamp Nova in deze kwestie.

Die vv is nooit bij de vijand geweest, maar eigenlijks altijd in mijn bezig geweest;)

Haha wie houd je voor de gek? SatJ, de speler die de vv in handen heeft, heeft dit zelfs toegegeven. Dus houd je aub niet voor de domme.
 

DeletedUser73358

Guest
Ook vind ik het opmerkelijk dat Nova ervoor kiest om accounts als iha, sun, korja te laten vallen met als reden dat de spelers gerund zijn en het dus niet de moeite is te deffen, maar bij een geval republic, waarvan de spelers ook gerund zijn, wel hun hand ervoor uitsteken en deze deffen dmv snipes/interns.
Ben oprecht benieuwd naar de intenties en achterliggende gedachte van kamp Nova in deze kwestie.

Wat er gewoon niet klopt in deze situatie is dat ze ook meermaals actief OS hebben gestuurd vanuit bijvoorbeeld Korjak richting TFA. We praten over meerdere miljoenen aan ODS, dus laten we er even vanuit gaan dat de 48-uur vv regel niet eens speelde, ze bewust zo'n intern account gebruikten om vrij doorgang bij Qua te verlenen en dan toch nog Modus te blocken.

Neen, dat is op geen enkele wijze te verantwoorden. Die accounts zijn volledig in eigen belang gebruikt, ten kosten van die accounts. Dit resulteerde in een vrije doorgang van Qua en een harde block bij Modus. Kortom nog meer invloed op de wereldsituatie dan de miljoenen aan intern.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.278
Mark is niet perfect, Mark handelt soms uit eigenbelang en Mark maakt fouten. Maar Mark is 1 van de meest faire spelers op tw. Velen hier praten acties van eigen volk goed. Wat je eigen stam of bg doet is ok of wanneer het niet ok is moet je dat goedpraten, want je zit aan dezelfde kant. Zo is Mark niet, Mark kan gewoon niet tegen onrecht.

Toen de stam SL nog bestond en de spelers Ano12 en blackflag er nog waren, had ik met QQEEZZ een GAP met iha en sun tegen SL. Toen beide accounts weg waren en enkel nog de speler Claujo tussen QQ en de 2 nova accs inlagen hebben ze bij die accounts beslist om ondanks de GAP, een BG met Claujo aan te nemen. Het plan was om deze speler volledig te gaan stacken met def van voltallig Nova. Vervolgens zou Nova de vv gaan draaien en Claujo als defbunker tussen QQ en Nova laten fungeren. Met als doel het account QQ zoveel mogelijk te belemmeren. Het plan van team iha en sun is verdergezet door team RBC.

Hieronder de inventarisatie voor def, nodig voor de 22e, de datum dat de gezamenlijke massa tussen QQ en iha+sun zou plaatsvinden.
acefe17e-b4e6-4d51-8461-2aa27b8c56a2.img

Elk account heeft zijn bijdrage geleverd, sommige waren het niet helemaal eens maar deden het toch. Anderen vonden het wel leuk. Mark niet, hij heeft zijn veto gesteld en heeft deze stab op QQ tegengehouden. Hieronder te zien:
9d51c8c0-aefb-46c5-95bf-90d74be06a06.img

9d51c8c0-aefb-46c5-95bf-90d74be06a06

5d2e0921-1d9b-4e7d-a72d-9400f401652c

Hieronder nog een screentje(er zijn er meer maar komen allemaal op hetzelfde neer) waarin iha en sun alles leukweg aan het bespreken waren:
92eb52da-9119-4522-971e-2357df95b19f.img


92eb52da-9119-4522-971e-2357df95b19f

Moet je in dit geval een gezamenlijke stab goedkeuren en meedoen of ga je hier tegenin? Mark zal een van de weinigen zijn die zijn eigen in gevaar brengt om er tegenin te gaan maar zoals ik eerder zei, Mark is een van de meest faire spelers in mijn ogen.

Interessant verhaal die je aanlevert over Mark. In mijn optiek mogen op een stamfora dingen vrij besproken worden, ja zelfs dingen die op het randje zitten van fairplay, stamgenoten kunnen op dit moment elkaar op de vingers tikken en zoeken naar andere oplossingen. Mark was tegen deze actie, maar vooral als leiding moet je voor de belangen voor je stam opkomen. Het dwars gaan liggen en alles(van stamfora) naar de vijand lekken komt je eigen stam nooit ten goede. Mark had kunnen opperen om de GAP te beëindigen en daarvoor een week beëindig tijd te hanteren, hierna kon namelijk alsnog het plan uitgevoerd worden met het stacken van claujo(of wat hier van over was dan). Hoe nadelig de plannen van je stam ook voor een 'vriendje' van je zijn, het uitlekken ervan verpest de mogelijkheden van je stam op toekomstige samenwerkingen en je geeft gewoon een enorm strategisch iets weg. Ik kan me voorstellen dat de druk bij Qua om claujo ASAP weg te spelen door de informatie uit Nova flink is toegenomen.

Het constructief meedenken met een stam binnen je morele waarden is een normaal iets om te doen als een stamgenoot in het bijzonder als een plan nog in de conceptuele fase verkeerd.

Ik denk dat Mark niet blij moet zijn met het voorbeeld die je aanhaalt in zijn verdediging. Een leider die zulke belangrijke informatie lekt die kwetsbaarheden blootlegt op zowel strategisch als stamsfeer vlak is gewoon absoluut niet betrouwbaar.

Ik schaam me toch wel met zo'n top vijf waarbij blijkbaar het halen van vertrouwelijke informatie uit andere stammen de normaalste zaak van de hele wereld is.

Niet Modus maar Anton, Verder had Anton dit in de skype chat gezegd dit te willen doen en heeft die vervolgens van iedereen in Modus te horen gekregen dat dit not done was. vervolgens is dit dus nooit concreet geworden, En heeft Gentlemen gewoon dorpen van Seduced by lies geedeld zonder dat deze afspraken ooit tot stand gekomen zijn.

Kan je mij twee skype citaten sturen met met mensen die ten tijden dat ik met Revoc. bezig was tegen mij hebben gezegd dat het 'not done' was. Ok vooruit doe er maar 1.

Dat Mark mij die screens stuurde van Gentlemen die afspraken maakt met Revoc accs om hier een deel te internen en de qua kant te laten stacken door Revoc is zoals Justin eerder zei tov Revoc mss een soort stab. Hij heeft daarmee hun vertrouwen geschonden. Maar globaal gezien heeft hij hier alweer een soort stab (want dit is het wel aangezien Gentlemen deel was van de GAP met Qua) tegengehouden. Ok, dit is ook deels uit eigenbelang op de connecties met Qua te verbeteren, ik ben niet naief in wist dat ook wel.
.

Ik heb de stats gekeken en heb geen ODS stijging kunnen vinden bij Qua tijdens de aanvallen op TFA. Of Modus moet alle Qua def hebben ontweken?

Maar lees ik nou goed dat Modus heeft voorgesteld om dat te doen tegen het Qua front om vervolgens Qua te beschuldigen?

Heb het al vaker aangehaald, maar veel berust op een misverstand. Ik zal het wat proberen toe te lichten, al vind ik het überhaupt belachelijk dat ik informatie besproken in vertrouwelijke skype gesprekken hier moet komen toelichten ... puur omdat bepaalde personen een screen krijgen en denken dat ze direct alles begrijpen.

Ik heb skype gesprekken gevoerd van X en Y van Revoc.. Had al langere tijd gesprekken met X over de toekomst van de wereld en heb met deze persoon openlijk gespeculeerd over de toekomst van de wereld na het wegvallen van de GAP tussen Modus <> Qua. Daarin heb ik gezegd tegen X op 17-2 22:57:
9f1e6b757381dbaab7f3840dda4649c8.png

Later is Y aan het gesprek toegevoegd, geschiedenis teruglezen stond aan dus Y heeft zichzelf ingelezen. Blijkbaar heeft Y niet alles teruggelezen. Later in het gesprek heb ik gezegd(dus nu met Y en X)

Toen is er naar Mark het volgende gestuurd door Y, die toen blijkbaar nog niet geheel op de hoogte was van de gehele situatie.

d15b35f5c21cead48a945563c2f16dea.png

973e5703def1b4fca52c4e57ba7f8a87.png

Uiteindelijk is er pas in PM duidelijkheid gekomen:
40be85afc92e17b5717bceecfc865c81.png

Uiteindelijk overeen gekomen met een NAP tussen SBL en Gentle. SBL wilde dit gebruiken om thijmen te internen en wij om kregen iets van 9 dorpen van SBL en spraken een lijn met ze af. Door het lek van Mark is de NAP vervallen met SBL als vergoeding door Revoc. en een indirect gevolg is dat de resterende dorpen van SBL zijn weggedeld zijn daar.

De volgde dag werd ik direct al geskyped, omdat er screens van mij bij qua zouden liggen.
Ik ben van mening dat het gewoon normaal is om openlijk te speculeren over de toekomst van de wereld en met andere stammen de mogelijkheden af te tasten. Het lekken van Mark richting Qua heeft gevolgen gehad zoals net door QQUEEZZ aangegeven.

De manier waarop ik de info kreeg maakt weinig uit. Ik kreeg deze screens omdat ze inhoudelijk niet ok waren. Ik hoop dat je beseft wat je hiermee hebt veroorzaakt.
Nog een tip, blame niet iemand anders voor je eigen fouten. Als je een moord pleegt en een getuige gaat tegen je getuigen, ben jij als enige in fout en in geen geval de getuige.

Ik besef wat ik hiermee veroorzaak heb, maar ik besef ook dat deze situatie geheel door spionage komt. Binnen een stam zijn er altijd wel groepen die discussiëren over dingen en daar worden vast ook 'discutabele' ideeën geopperd, gelukkig moet zo'n idee dan ook nog door de controle van een team en van een stam komen. In de huidige situatie hebben we een geval dat Qua Modus veroordeeld op iets wat niet gebeurd was nog en daarnaast ook eens geheel uit zijn context getrokken is.

Dames en heren van W64 aanschouw de keerzijden van spionage en vertrouwen, er is er 1 die lacht ... en dat is Mark. Bedankt QQUEZZ voor het faciliteren.
 

Bijlagen

  • upload_2019-3-14_17-27-7.png
    upload_2019-3-14_17-27-7.png
    383,6 KB · Weergaven: 6
  • upload_2019-3-14_17-27-28.png
    upload_2019-3-14_17-27-28.png
    100 KB · Weergaven: 6
  • upload_2019-3-14_17-57-3.png
    upload_2019-3-14_17-57-3.png
    100 KB · Weergaven: 9
  • upload_2019-3-14_17-57-14.png
    upload_2019-3-14_17-57-14.png
    383,6 KB · Weergaven: 7
Laatst bewerkt:
Reactiescore
967
Haha grapjas, vv iha en vv sun zijn Altijd in mijn bezit geweest, nadat deze zijn geleaved.

Geen idee waarom je het ineens over iha en sun hebt, volgens mij ging het in dit topic al een hele poos over de vv van Korja die bij SatJ ligt voor wie weet hoelang.

Maar mooi dat jij even kenbaar maakt dat die vv's van stamgenoten bij jou lagen en jij minder dan niets gedaan hebt om deze accounts ook maar iets van weerlegging te geven m.b.t. Qua. Sluit weer mooi aan bij de speculaties die al rondgingen.
 

DeletedUser77704

Guest
@.RidingMyDirtyPony kan je dus niet meer serieus nemen.

Hetgeen wat Mark nu zegt is letterlijk het tegenovergestelde als wat je in onderling gesprek zegt.
 

DeletedUser47575

Guest
Interessant verhaal die je aanlevert over Mark. In mijn optiek mogen op een stamfora dingen vrij besproken worden, ja zelfs dingen die op het randje zitten van fairplay, stamgenoten kunnen op dit moment elkaar op de vingers tikken en zoeken naar andere oplossingen. Mark was tegen deze actie, maar vooral als leiding moet je voor de belangen voor je stam opkomen. Het dwars gaan liggen en alles(van stamfora) naar de vijand lekken komt je eigen stam nooit ten goede. Mark had kunnen opperen om de GAP te beëindigen en daarvoor een week beëindig tijd te hanteren, hierna kon namelijk alsnog het plan uitgevoerd worden met het stacken van claujo(of wat hier van over was dan). Hoe nadelig de plannen van je stam ook voor een 'vriendje' van je zijn, het uitlekken ervan verpest de mogelijkheden van je stam op toekomstige samenwerkingen en je geeft gewoon een enorm strategisch iets weg. Ik kan me voorstellen dat de druk bij Qua om claujo ASAP weg te spelen door de informatie uit Nova flink is toegenomen.

Het constructief meedenken met een stam binnen je morele waarden is een normaal iets om te doen als een stamgenoot in het bijzonder als een plan nog in de conceptuele fase verkeerd.

Ik denk dat Mark niet blij moet zijn met het voorbeeld die je aanhaalt in zijn verdediging. Een leider die zulke belangrijke informatie lekt die kwetsbaarheden blootlegt op zowel strategisch als stamsfeer vlak is gewoon absoluut niet betrouwbaar.

Ik schaam me toch wel met zo'n top vijf waarbij blijkbaar het halen van vertrouwelijke informatie uit andere stammen de normaalste zaak van de hele wereld is.



Kan je mij twee skype citaten sturen met met mensen die ten tijden dat ik met Revoc. bezig was tegen mij hebben gezegd dat het 'not done' was. Ok vooruit doe er maar 1.





Heb het al vaker aangehaald, maar veel berust op een misverstand. Ik zal het wat proberen toe te lichten, al vind ik het überhaupt belachelijk dat ik informatie besproken in vertrouwelijke skype gesprekken hier moet komen toelichten ... puur omdat bepaalde personen een screen krijgen en denken dat ze direct alles begrijpen.

Ik heb skype gesprekken gevoerd van X en Y van Revoc.. Had al langere tijd gesprekken met X over de toekomst van de wereld en heb met deze persoon openlijk gespeculeerd over de toekomst van de wereld na het wegvallen van de GAP tussen Modus <> Qua. Daarin heb ik gezegd tegen X op 17-2 22:57:
9f1e6b757381dbaab7f3840dda4649c8.png

Later is Y aan het gesprek toegevoegd, geschiedenis teruglezen stond aan dus Y heeft zichzelf ingelezen. Blijkbaar heeft Y niet alles teruggelezen. Later in het gesprek heb ik gezegd(dus nu met Y en X)

Toen is er naar Mark het volgende gestuurd door Y, die toen blijkbaar nog niet geheel op de hoogte was van de gehele situatie.

d15b35f5c21cead48a945563c2f16dea.png

973e5703def1b4fca52c4e57ba7f8a87.png

Uiteindelijk is er pas in PM duidelijkheid gekomen:
40be85afc92e17b5717bceecfc865c81.png

Uiteindelijk overeen gekomen met een NAP tussen SBL en Gentle. SBL wilde dit gebruiken om thijmen te internen en wij om kregen iets van 9 dorpen van SBL en spraken een lijn met ze af. Door het lek van Mark is de NAP vervallen met SBL als vergoeding door Revoc. en een indirect gevolg is dat de resterende dorpen van SBL zijn weggedeld zijn daar.

De volgde dag werd ik direct al geskyped, omdat er screens van mij bij qua zouden liggen.
Ik ben van mening dat het gewoon normaal is om openlijk te speculeren over de toekomst van de wereld en met andere stammen de mogelijkheden af te tasten. Het lekken van Mark richting Qua heeft gevolgen gehad zoals net door QQUEEZZ aangegeven.



Ik besef wat ik hiermee veroorzaak heb, maar ik besef ook dat deze situatie geheel door spionage komt. Binnen een stam zijn er altijd wel groepen die discussiëren over dingen en daar worden vast ook 'discutabele' ideeën geopperd, gelukkig moet zo'n idee dan ook nog door de controle van een team en van een stam komen. In de huidige situatie hebben we een geval dat Qua Modus veroordeeld op iets wat niet gebeurd was nog en daarnaast ook eens geheel uit zijn context getrokken is.

Dames en heren van W64 aanschouw de keerzijden van spionage en vertrouwen, er is er 1 die lacht ... en dat is Mark. Bedankt QQUEZZ voor het faciliteren.

Sorry Anton, maar ik vind dit echt hypocriet. Het gaat niet om even wat afdwalen over het wereldverloop, maar om een smerige afspraak achter de rug van je GAP. Je bent het er zelf van bewust, want er mag niemand achterkomen.
 
Reactiescore
1.278
Sorry Anton, maar ik vind dit echt hypocriet. Het gaat niet om even wat afdwalen over het wereldverloop, maar om een smerige afspraak achter de rug van je GAP. Je bent het er zelf van bewust, want er mag niemand achterkomen.

Ik vind dat niet.(punt)

Oké vooruit laat ik me niet tot dat niveau verlagen.
Wat vind je smerig aan de afspraak?

Al kijk je naar qua die had tijdens GAP een GAP met nova. Al kijk je naar Revoc. die gaat met zoiets akkoord terwijl wij natuurlijk vijand van Nova zijn. De laatste tijd word alles maar vies en smerig genoemd, maar waarom eigelijk?

Een GAP is alleen een NAP met daarin mogelijkheid tot gezamelijk aanvallen. Ooit in het leven geroepen om de BG verwijtten bij een gezamelijke aanval de kop in te drukken. Het deffen of OS sturen tegen een GAP is natuurlijk not done, maar je hoeft elkaars groeit niet te faciliteren. Zeker niet als het nadelig uitpakt voor je eigen stam. Een GAP is tijdelijk, er mag dus naar de toekomst gekeken worden.

Tjah waarom zou ik strategische gesprekken vertrouwlijk willen houden? Ik kan me een tal van redenen bedenken ...

tjah waarom houden we massa aanvaltargets geheim of waarom potentiele recruuts? “Hij houd het geheim dus het moet wel smerig zijn” is eerlijk gezegd vrij kortzichtig.
 

DeletedUser79906

Guest
@Anton ik ga die citaten niet terug zoeken is al een aardige tijd terug gebeurt en echt geen zin om door heel de skype chat te gaan.

Maar weet nog vrij goed wat ik er van vond en das dit: Als jij als Gentlemen sbl gaat ondersteunen betekent dat indirect ook dat er meer def vrij gaat komen in Revoc om aanvallen van andere Modus spelers te blokken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
389
Geen idee waarom je het ineens over iha en sun hebt, volgens mij ging het in dit topic al een hele poos over de vv van Korja die bij SatJ ligt voor wie weet hoelang.

Maar mooi dat jij even kenbaar maakt dat die vv's van stamgenoten bij jou lagen en jij minder dan niets gedaan hebt om deze accounts ook maar iets van weerlegging te geven m.b.t. Qua. Sluit weer mooi aan bij de speculaties die al rondgingen.

Heb je daar bewijs van dan?
 
Reactiescore
389
Oke, als je altijd transparant bent, waarom dan geen antwoord geven op alle vragen / beschuldigingen die hier gemaakt worden? Nee zeggen is genoeg, hoeven geen lange verhalen te zijn als het toch allemaal niet waar is...

Ligt/lag er een VV van nova bij Qua?
Wordt er een account van nova internd door Qua?
Is er verder samenwerking tussen nova en Qua?
Wist men bij de massa op tfa dat het front met Qua toch niet gestacked moest worden, zodat er extra def naar TFA kon?
En als er toch geen oorlog kon komen tussen Nova en Qua, kan je dan garanderen dat er 0 os van Qua bij nova staat? Zonder front kan qua wel wat missen natuurlijk.

ik hoef geen lang verhaal als antwoord, gewoon 5x ja of nee antwoorden is genoeg.

Ik kan overal Nee op antwoorden;)

Dan zou er geen nee kunnen worden gezegd worden op de vraag of er een VV ligt/lag van nova bij Qua?
Maar Satj zegt nu dat ze de vv hadden van een account van nova?????
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan