Top of Flop spelers

Reactiescore
766
prima bol we gaan het zien :), en de recruit van len gaat de joins van kusm en kevinknip alleen maar 'rechtvaardigen' zgn. maar staat nooit in verhouding natuurlijk
Waar heb jij het over en waar baseer je dit op :)
 

DeletedUser80632

Guest
Tijd gaat het uitwijzen enigste wat ik er over uit laat. Ik hoop dat ik GRUWELIJK mis zit dan blijft de wereld leuk!
 
Reactiescore
766
Tijd gaat het uitwijzen enigste wat ik er over uit laat. Ik hoop dat ik GRUWELIJK mis zit dan blijft de wereld leuk!
Binnen welke stam speel jijzelf dan als ik vragen mag? Want zie weinig van je glazenbol voorspelling gebeuren eerlijk gezegd :p
 

DeletedUser80632

Guest
Geen temeer ik er faliekant naast zit alleen maar mooi . (Baseer op mini bronnetjes her en der)
 
Reactiescore
2.062
Len werkt dus samen met Maai,dank je is dat ook weer opgehelderd:D
Len werkt NIET samen met maai. Onze prio ligt op dit moment bij Ima en dat lijkt me niet meer dan logisch. Maar tussendoor gaan we daar ook aanvallen hoor, kijk maar naar alexandria morgan.
Denk dat je je speculaties even voor je moet houden. Zeker als je het aanneemt van iemand die ik niet eens ken.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Len werkt NIET samen met maai. Onze prio ligt op dit moment bij Ima en dat lijkt me niet meer dan logisch. Maar tussendoor gaan we daar ook aanvallen hoor, kijk maar naar alexandria morgan.
Denk dat je je speculaties even voor je moet houden. Zeker als je het aanneemt van iemand die ik niet eens ken.

Er is contact gezocht vanuit Maai naar Len94 toe met daarbij een datum dat TWL een massa krijgt. Hoe is dit niet samenwerken?
 
Reactiescore
760
Er is contact gezocht vanuit Maai naar Len94 toe met daarbij een datum dat TWL een massa krijgt. Hoe is dit niet samenwerken?

Vind het wel lachwekkend, heb zelf met Len gesproken. Volgens mij ging het berichtje als enigste zo:
"Hey Len, Wat fakéjes of aanvallen op TWL zou mooi zijn"

Groetjessss
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Volgens mij moet je er nog wel bij zeggen dat je hem ook 2 pijp beurten hebt gegeven. Niet informatie achterwege laten aub!
 
Reactiescore
1.367

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Vind het wel lachwekkend, heb zelf met Len gesproken. Volgens mij ging het berichtje als enigste zo:
"Hey Len, Wat fakéjes of aanvallen op TWL zou mooi zijn"

Groetjessss

Dus in je bericht stond een verzoek om clears te gooien op TWL tesamen met wat fakes?
 
Reactiescore
1.367
Pfew, heb even gechecked, en gezien dat je je aanbood om op een account mee te draaien op wereld 52. Ik had vooral contact met de spelers van Bellum in het westen, geen idee dus op welk account je zat daar.
Grz
Pep

Wist niet dat er een bellum op die wereld was, maar gaat om de w63 variant, waar ik nu nog speel :p
 
Reactiescore
2.062
Pfew, heb even gechecked, en gezien dat je je aanbood om op een account mee te draaien op wereld 52. Ik had vooral contact met de spelers van Bellum in het westen, geen idee dus op welk account je zat daar.
Grz
Pep

Anders mag je altijd bij mij hoor Pep!

Grtz rene van KYH
 
Reactiescore
1.283
na mijn glazenbol erbij te hebben gepakt heb ik het volgende gezien:
Kevinknip zal op korte termijn IMA joinen (even wachten totdat het AF geweld is gaan liggen en het iets rustiger is).
wss zijn de lijntjes met account kevinknip al uit uitgelegd maar ff het juiste moment afwachten.
Kusm zal daarna volgen maar iets moeizamer!

Kortom wat rest is de rekensom 1+1=2 nietszeggende wereldwinst R2W voor IMA gefeliciteerd!

Jij bent duidelijk een waarzegger die vraagt wie er aan de deur staat als er iemand aanklopt, niet erg betrouwbaar dus.
 

DeletedUser80632

Guest
Eigenlijk wou ik gewoon polsen hoe het zat met ima en die twee spelers. AF kennende wist ik dat dit reacties zou uitlokken ben wel wat wijzer geworden top.
 

DeletedUser79458

Guest
na mijn glazenbol erbij te hebben gepakt heb ik het volgende gezien:
Kevinknip zal op korte termijn IMA joinen (even wachten totdat het AF geweld is gaan liggen en het iets rustiger is).
wss zijn de lijntjes met account kevinknip al uit uitgelegd maar ff het juiste moment afwachten.
Kusm zal daarna volgen maar iets moeizamer!

Kortom wat rest is de rekensom 1+1=2 nietszeggende wereldwinst R2W voor IMA gefeliciteerd!

Bepaalde leden van Ima krijgen incs van hun 2 dus denk het niet. Als er een stam R2W gaat plegen is dit Maai. Hoop niet dat ze samenwerking zullen aangaan, zou wereldsituatie negatief veranderen.
 
Bovenaan