Top & flop spelers

Reactiescore
656
Gelukkig verloor Laurens niet veel dorpen op Suicide Consultant ;).

Niet komen met een 'ik was op vakantie' excuus Laurens >,>
 

DeletedUser3809

Guest
Vraag gerust na of ik speelde tijdens dat dorpsverlies. Ik wil je gezicht wel zien als je te weten komt dat dat niet zo is.

Voor de rest heb ik er weinig woorden aan vuil te maken aangezien je nu gewoon punten probeert te scoren omdat je eerste assumptie niet te bewijzen viel :D.

Je zou maar zo sneu zijn zeg. Volgende keer beter Boris, misschien als je op mijn level komt te zitten? Kusjes

Och ik wist wel dat je daarna kwam. Maar ik vond het wel mooi hoe je iedereen aan het vertellen was hoe lang je wel niet speelde en dat het allemaal solo was/hoe belangrijk dat wel niet was.
Terwijl je er ondertussen dus wat, 2 maanden bent geweest ofzo? Max 3? In jouw worden was dat toch 3 keer meer ofzo? Wel mooi dat je het sneu vindt dat ik laat zien dat jij liegt. Je zou op jou woorden bijna zeggen dat het andersom was laurens? Maargoed laten zien dat jij je eigen acties zwaar overdrijft is natuurlijk wel goedkoop punten scoren, zoals je zelf zegt.

Dus kom vooral nog een keertje buurten op 59 he. Dan kun je nog snel even claimen dat je de afgelopen maanden actief was en heel Vix V hebt geleid in die tijd.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
@dragonshield3 heeft gewoon heel de vix-V tjd gespeeld. Ik had hem in eerste instantie gevraagd voor noobstiaan, ivm mega front met mr V maar toen die niks bleek te doen is hij vrij snel overgestapt naar vlekje waar hij nodig was, waar hij lange tijd solo en/of met merlijn/dorine heeft gespeeld. Ruim daarvoor had Laurens ook al tijd in Vinage gespeeld op fluffydog zoals in de chat in aangeduid.
 

DeletedUser68252

Guest
Maargoed als ik iets hoor van mensen die met jou op een acc hebben gespeeld is het meestal iets in de richting van: 'super actief in de chat maar logt niet/vrijwel niet/alleen om 1 keer te deffen'.

Wereld of 10 met Lau in de stam of op een account gezeten, altijd actief geweest wanneer ik met hem speelde. :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Laat m lekker lullen. Hij definieert het spreekwoord inactief zijn.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Jij bent iedereen hun grote voorbeeld ofc xx
 
Bovenaan