Golden Awards.

Reactiescore
1.019
Na een paar maanden bezig te zijn hier op casual 7, is het tijd voor een iets actiever forum, hoop ik. Daarom, de Golden Awards! Ik hoop morgen een lijstje te maken. Succes :)

In te vullen lijstje:
Beste speler:
Beste stam:
De beste stam speler:
Het grootste ego:
Beste leider: .
Slechte leider:
Meest overschatte stam:
Meest onderschatte stam:
Meest overschatte speler:
Meest onderschatte speler:
Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste speler naam:
Mooiste stam naam:
Het tofste topic:
Het domste topic:
Favoriete forum poster:
Minst favoriete forum poster:
Dikste wannabe op het forum:
Dikste wannabe in het spel:
Meest belovende speler voor de toekomst:
Meest belovende stam voor de toekomst:
Mooiste profiel foto van spelers:
Mooiste profiel foto van stammen:
Grootste blunder:
Mooiste actie van de wereld:
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
362
Zal eens beginnen.

Beste speler: Fierce, denk de onbetwiste nummer 1. Nakal kun je niet echt serieus nemen natuurlijk.
Beste stam: Kwalitatief staat denk ik Angels buiten kijf als beste stam, maar er is soms meer voor nodig dan kwaliteit. Mijn stem gaat voor nu dan ook uit naar IR.
De beste stam speler: Heb nog niet veel van andere stammen gezien maar ik kies persoonlijk voor de Zwarte Tovenaar. Hannes heeft al een paar keer laten zien veel over te hebben voor zijn stam.
Het grootste ego: Cleonito by far. Noemt zichzelf een tw god, maar ondanks dat je hem pmt dat je gewoon online bent blijft hij fake treinen sturen.
Beste leider: Deficere Ad Damnatio. Heb hier enigszins mee te maken gehad op de casual 5 en als hij die lijn doortrekt naar hier zie ik in hem de beste leider.
Slechte leider: Goudvisje. Toevallig dezelfde stam, maar dit is een stabber 1ste klas. Zou die niet als mijn leider willen hebben.
Meest overschatte stam: Angels, laten we eerlijk zijn, wat hebben we nou laten zien :)
Meest onderschatte stam: Bob, ik verwacht hier echt nog wel wat van.
Meest overschatte speler: Cleonito (sorry maar ben totaal geen fan van je)
Meest onderschatte speler:Trustfundbaby, prima spelert
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ik sta open voor iedereen :D
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Cleonito en bossbassie
Mooiste speler naam: .Hot and a Redhead
Mooiste stam naam: Daddy Issues
Favoriete forum poster: Kerouac
Minst favoriete forum poster: ThatoneLegend
Dikste wannabe op het forum: ThatoneLegend
Dikste wannabe in het spel: Faithless.
Meest belovende speler voor de toekomst: Teun81 en Jann0
Meest belovende stam voor de toekomst: IR en Bob
Mooiste profiel foto van spelers: Calamity
Mooiste profiel foto van stammen: Angels
Grootste blunder: Steeds maar weer 3 edels sturen omdat je dat gewend bent geraakt van W62
Mooiste actie van de wereld: de actie op Excalibur

Zo min mogelijk met een gekleurde bril op proberen te maken.
 
Reactiescore
2.386
Grootste blunder: Steeds maar weer 3 edels sturen omdat je dat gewend bent geraakt van W62
het is stom hoe grappig ik dit vind haha

E; hoe kan Dries de meest onderschatte speler zijn??
 
Reactiescore
2.386
dombo
 

DeletedUser79332

Guest
Leuk initiatief! Ik zal van het weekend ook eens een lijstje plaatsen.
 

DeletedUser79332

Guest
Beste speler: Ik denk als ik naar de huidige top kijk Fierce. er toch wel bovenuit springt. Dus voor nu gaat mijn stem naar Fierce.
Beste stam: Ik moet eerlijk bekennen dat de stam *IR* op dit moment het meeste heeft laten zien. Dus deze award is dik voor hun op dit moment!
De beste stam speler: Altijd moeilijk om hier iemand buiten je eigen stam te benoemen aangezien je de ins en outs van de andere stammen niet goed kent. Als ik dan binnen mijn eigen stam kijk sluit ik me aan bij bovengenoemde. De zwarte tovenaar!
Het grootste ego: -
Beste leider: tsja, Ik zal Bram ook eens een veer geven;)
Slechte leider: -
Meest overschatte stam: Misschien ook wel Angels. We hebben nog niet echt onze stempel ergens op kunnen drukken.
Meest onderschatte stam: Hier ga ik ook voor BOB. Zitten een aantal leuke spelers in en ik verwacht nog wel wat van hun mid en endgame.
Meest overschatte speler: Goudvisje. Was in het begin nogal vol lof over zichzelf, schroomde het gebruik van kata's niet, maar nu lijkt het toch te stagneren bij hen. Verder zijn ze communicatief ook niet echt uitmuntend.
Meest onderschatte speler: Misschien toch wel de huidige nummer 3. Lord Java. Zie of hoor je niet, groeit gestaag door en als ze zo doorgaan zouden ze het nog wel eens ver kunnen schoppen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Met iedereen wel tot op heden. Heb niet snel een hekel aan mensen.
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: -
Mooiste speler naam: Chevalier de Sangreal klinkt wel aardig.
Mooiste stam naam: ANGELS Wie wil er nu niet door God gestuurd worden..
Het tofste topic: Alles waar activiteit is!
Het domste topic:-
Favoriete forum poster: Iedereen!
Minst favoriete forum poster:-
Dikste wannabe op het forum:-
Dikste wannabe in het spel: NAKAL.
Meest belovende speler voor de toekomst: Fierce. Deze zullen de wereld als nr1 afsluiten denk ik.
Meest belovende stam voor de toekomst: *IR*, BoB & toch ook Angels.
Mooiste profiel foto van spelers:Calamity.
Mooiste profiel foto van stammen: Angels.
Grootste blunder: Elke keer me edels laten doodlopen op mezelf omdat iemand anders steeds de TS omlaag edeld.. :(
Mooiste actie van de wereld: Moet nog komen imo!
 

DeletedUser79767

Guest
Beste speler: Ook ik ga hier voor Fierce. Zeer sterke speler, heeft dat ook al meermaals bewezen op andere werelden.
Beste stam: *IR* heeft tot nu toe het meeste laten zien, en is kwalitatief ook het sterkst denk ik samen met Angels. Al moet ik zeggen dat BoB dat gemis aan kwaliteit wel goed maakt door een feiloze samenwerking en de bereidheid om door het vuur te gaan voor onze stammies
De beste stam speler: Deze gaat uit naar onze Snowkiller, al kan ik hier veel stammies neerzetten, deze man staat altijd voor je klaar, heb je wat nodig? Pm en 2 minuten later is het gefixt, geen gezeur, gewoon gaan met die banaan :)
Het grootste ego: Onze willie46, echt een baasje en dat ego is dan eigenlijk ook wel terecht :D
Beste leider: Niemand minder dan Meat. Ik ben misschien de oprichter van BoB maar zonder meat was bob nooit geweest wat het nu is. Hij verzet het meeste werk en zijn no nonsense instelling heeft ervoor gezorgd dat we nu een mooie en sterke stam hebben staan, echt een topper!
Slechte leider: Leiding FoF voor de naai actie op schaapje, tevens een zeer domme actie, want volgens mij was dat kwalitatief gezien de beste speler die ze hadden :p
Meest overschatte stam: Prof, ik had veel meer verwacht van die stam en dat is uit gedraait op een flinke teleurstelling
Meest onderschatte stam: BoB, mijn stammies zullen nog wel wat gaan laten zien, en ik denk dat we ook nog wel wat verbazing gaan veroorzaken bij de rest van de wereld ^^
Meest overschatte speler: Ik, ben gewoon een dikke noob met teveel vrije tijd :p
Meest onderschatte speler: Goudvisje. Ik denk dat door een paar domme fouten van hem op cas5 mensen een verkeerd beeld van hem hebben gekregen. In team verband is hij 1 van de beste stammies die je kan hebben, altijd bereid om VV te pakken of deff te leveren. Staat altijd klaar voor zn maten, hij is misschien nog jong en moet misschien nog doorkrijgen hoe de "volwassenen" Tw spelen, maar hij komt er wel ;)
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Je-maintiendrai. Zeer nette en volwassen speler, en tot nu toe krijg ik ook de indruk dat hij zeer goed is, denk dat hij nog wel flink wat gaat laten zien op deze wereld
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Tiran peter pan en distelvinkje, niet alleen vanwege de stab op schaapje maar ook vanwege de ubernoobheid
Mooiste speler naam: Chevalier de Sangreal
Mooiste stam naam: Hier ga ik toch voor Angels
Het tofste topic: Top en flop stammen, daar is toch het meeste activiteit te vinden
Het domste topic: Is er niet echt
Favoriete forum poster:Je-maintiendrai, reageert altijd respectvol en onderbouwt zn posts goed. Zeer fijn om te zien dat er nog spelers zijn die wat kwaliteit leveren op het AF
Minst favoriete forum poster: Jorrit, denk niet dat ik dit hoef toe te lichten
Dikste wannabe op het forum: Dat ben ik, doe heel interessant maar ben ik eigenlijk helemaal niet xD
Dikste wannabe in het spel: Simi45678 Love u bro!
Meest belovende speler voor de toekomst: Athean en avada kedavra, verborgen talentjes die nog flink wat gaan laten zien ;)
Meest belovende stam voor de toekomst: Zodra de range valt gaat angels nog wel wat vuurwerk opleveren, daar ga ik tenminste wel van uit, dus stel me niet teleur! :D
Mooiste profiel foto van spelers: Vind die van calamity wel vet
Mooiste profiel foto van stammen: Hier moet ik toch weer Angels plaatsen
Grootste blunder: FoF spelers die hun vlagverdubbelaars blijven verkloten aan deff vlaggen op stacks die het toch niet gaan houden xD
Mooiste actie van de wereld: De oprichting van BoB natuurlijk :D
 
Reactiescore
1.019
Beste speler: Fierce, altijd enorm gedreven, en zitten ook 2 goede spelers op, ik denk dat dit acc de sterkste is deze casual.
Beste stam: voor dit moment kies ik Angels, omdat ze atm de meeste gemiddelde punten per speler hebben, atm is de casual niet zo spannend, dus er zijn nog niet echte fights geweest. daar wachten we dan maar op :)
De beste stam speler: ook Fierce, staat altijd voor een ander klaar. in andere stammen heb ik niet echt weet van, al lijkt mij bossbassie ook wel veel voor zijn stam doen.
Het grootste ego: ik af en toe hier op het forum, maar dat is meer omdat ik dat eens grappig vind, voorderest kan ik niet zoveel x
Beste leider: deze laat ik even open. ik denk dat bossbassie veel voor zijn stam doet, maar zoals eerder aangegeven, ik heb er niet echt kijk op :p
Slechte leider: dat zal de leiding van fof wel zijn. lekker massastammetje wel
Meest overschatte stam: angels, we hebben nog niks bewezen, alles kan nog gebeuren, al denk ik dat we wel een leuke groep spelers hebben.
Meest onderschatte stam: ik denk niet dat ze echt onderschat worden, maar ik denk dat IR ook een hele goede stam is/kan worden voor casual begrippen :)
Meest overschatte speler: exalibur, bij dorpverlies direct maar op delete.
Meest onderschatte speler: trust.fund, dries is een enorm goede speler, en is daarnaast ook nog eens gezellig op skype. ik denk dat hij ook een van de keys word deze casual.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: met mijn stamgenoten van nu. daarnaast sta ik altijd open voor mensen, heb niet echt een hekel aan mensen op deze w. we zien wat de toekomst brengt!
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: stabbers, backstabbers etc. ik hoef dat niet
Mooiste speler naam: bring me back to life, mijn eigen mooie naampie :D
Mooiste stam naam: IR vind ik wel wat hebben, en angels ook. maar nog niet echt hele mooie stamnamen.
Het tofste topic: golden awards, mits een beetje actief, leuk dat mensen moeite steken in een lijstje
Het domste topic: -
Favoriete forum poster: kerouac, mijn medespeler, heeft soms erg leuke post. keep up the good work!
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: -
Meest belovende speler voor de toekomst: nakal, als die zo doorgaat heeft die straks 1k dorpen en de rest volgt dan met 300 dorpjes :p
nee, just kidding, ik denk dat de zwarte tovenaar, fierce en trust.fund wel veel gaan laten zien eenmaal range wegvalt. ik heb er iig zin in!

Meest belovende stam voor de toekomst: voor mij is dat angels.
Mooiste profiel foto van spelers:
upload_2019-1-27_11-7-14.png
Mooiste profiel foto van stammen:
upload_2019-1-27_11-7-46.png
Grootste blunder: ik doe niet aan blunders, ben daar veel te goed voor
Mooiste actie van de wereld: ik denk dat dat atm het wegspelen van exalibur is. klasse werk door meerdere personen!
 
Reactiescore
338
Beste speler: Fierce
Beste stam: IR en Angels
De beste stam speler: bossbassie, heeft al veel clears gedoneerd voor z'n stam zonder er zelf voordeel bij gehad te hebben
Het grootste ego: Stan xxx :D
Beste leider: bossbassie, lijkt alles voorlopig wel goed te kunnen regelen voor z'n stam
Slechte leider: leiding FoF, werkt zelf een stab in de hand
Meest overschatte stam: geen idee eigenlijk :D
Meest onderschatte stam: IR, leek me eerst niet de sterkste stam maar tonen toch een collectief sterk geheel
Meest overschatte speler: mezelf, ze hebben blijkbaar allemaal het gedacht dat ik een topper ben
Meest onderschatte speler: DZT, kan meer dan hij denkt ;)
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: M'n huidige stam :)
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: de stabbers van FoF
Mooiste speler naam: Fear the walking dead, bossbassie wou hier denk ik graag punten scoren vandaar de namechange :D
Mooiste stam naam: Angels, by far :)
Het tofste topic: /
Het domste topic: /
Favoriete forum poster: Kerouac
Minst favoriete forum poster: nakal
Dikste wannabe op het forum: /
Dikste wannabe in het spel: Bring me Back to life (vooral Stan dan ;) )
Meest belovende speler voor de toekomst: De Zwarte Tovenaar
Meest belovende stam voor de toekomst: Angels en IR zullen het ver schoppen lijkt me
Mooiste profiel foto van spelers: /
Mooiste profiel foto van stammen:/
Grootste blunder: Eigen deff in bb's bashen
Mooiste actie van de wereld: Hier wil ik toch wel een pluim op m'n eigen hoed en die van m'n buren steken om excalibur weg te spelen :)
 
Reactiescore
142
Beste speler: Fierce.
Beste stam: IR. Momenteel toch. Staan op nummer 1. Hebben 14 spelers wat een goed aantal is en hebben een kloofje geslagen met de nummer 2 stam van C7. Angels is (naar mijn mening) de 2e beste van de wereld.
De beste stam speler: je-maintiendrai. Ik heb er nog maar even mee in dezelfde stam gezeten. Maar erna ook nog even mee samengewerkt. Goede gast, actief en weet hoe je het spel speelt.
Beste leider: De gasten van IR.
Slechte leider: Ik aan het begin van deze wereld. Gelukkig ben ik geen leider meer :D
Meest overschatte stam: FOF. Zal geleidelijk aan, maar steeds sneller dalen in de ranglijst. Maximum aan leden, maar een minimum aan slaagkansen op wereldwinst.
Meest onderschatte stam: ORDER ??? Stonden op C6 ook opeens hoog in de ranglijst. Doen ze dat kunstje nog eens hier? Misschien is het een gave om er te staan met je stam wanneer het echt pas telt.
Meest overschatte speler: goudvisje. In mijn actieve dagen even mee gevochten. Was slecht voorbereid. Heb eenmaal een goede aanval gekregen van hem samen met een stamlid van hem. Maar ze konden het niet afmaken. Sterk gegroeid laatste tijd : door dorpen over te nemen van een stamlid.
Meest onderschatte speler: Spelers komen en gaan. De betere blijven gaan. En staan op het einde vooraan.
Kon niet kiezen, maar de betere belanden meestal wel vanboven.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: je-maintiendrai
Mooiste speler naam: Valheru. Ik raad iedereen aan de boeken van Raymond E. Feist te lezen.
Mooiste stam naam: Daddy.
Het tofste topic: Elke topic dat ik kan spammen.
Het domste topic: Diegene die niet bestaan
Favoriete forum poster: Alle actieve
Meest belovende speler voor de toekomst: Ik allesinds niet
Meest belovende stam voor de toekomst: Angels. Hoe het er nu wat uitziet, zullen ze de kop wel eens gaan overnemen. Geleidelijk, maar zeker.
Mooiste profiel foto van spelers: Avada kedavra
Mooiste profiel foto van stammen: Moeilijk te kiezen. De stam BLUE heeft de mooiste volgens mij.
Daddy. heeft ook een leuke met een toets humor die ik apprecieer.

Grootste blunder: Op Casual 7 beginnen.
Mooiste actie van de wereld: Dat moment dat je beseft dat een Casual wereld vooral een test op geduld is.
 

DeletedUser79332

Guest
Beste speler: @.TimeforplanB Deze topper laat zien dat hij alles naar zijn hand kan zetten, de boel kan motiveren en een berg aan ervaring, skills en activiteit heeft.
Beste stam: Ik benoem hier de stam BoB. Ik denk dat hier wel veel stille krachten in zitten en dat ze nog wel eens voor een verrassing kunnen zorgen hier op cas7.
De beste stam speler: @Clickb*it Draait veel vv's, gezellig aanwezig op skype goede activiteit. Gewoon een echte aanwinst!
Het grootste ego: tsja, wie moet ik hier nu neer zetten. Kata gooiers, mensen met een grote mond.. Kan gewoon geen keuze maken. Teveel kandidaten.
Beste leider: @Second Sons Ondanks dat je het niet meer bent verdien je het om hier genomineerd te worden!
@Victorious. ook voor jou een benoeming. Toch lastig om iedereen in het gareel te houden!
Slechte leider: Toch wel de leiding van IR. Dat ze kata's willen gebruiken moeten ze zelf weten. Maar gewoon stelselmatig kata's gooien en niet eens zozeer om te edelen maar om een ander het spelplezier te ontnemen en dit goedkeuren gaat mij te ver!
Meest overschatte stam: Angels, laten we eerlijk zijn, wat hebben we nou laten zien
Meest onderschatte stam: BoB. Hoor je niet veel. Maar stille wateren...........
Meest overschatte speler: Copi. Wat een held om te timen met 34 sec er tussen..
Meest onderschatte speler: Calamity. Hier gaan we nog wel van horen denk ik!
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Met me huidige stammies en @Second Sons
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Stabbers, hackers en mensen die individueel belang boven stambelang zetten.
Mooiste speler naam: Chevalier de Sangreal
Mooiste stam naam: Angels!
Favoriete forum poster: @Kerouac goede dosis humor. I like!
Minst favoriete forum poster: Niemand. Laat iedereen maar posten hier. Valt er tenminste nog wat te lezen!
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel:
-
Meest belovende speler voor de toekomst: Calamity en Trust.fundbaby
Meest belovende stam voor de toekomst: Bob en Angels!
Mooiste profiel foto van spelers: Calamity
Mooiste profiel foto van stammen: Angels
Wie haalt het beste in me naar boven: Mijn stammies, mijn tegenstanders en ofcours @superfan
Mooiste actie van de wereld: De start van de huidige oorlog tussen IR en aanhang tegen Angels!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan