Top/flop spelers

DeletedUser79332

Guest
Ik heb het allang geaccepteerd, het zal niet veranderen, maar had me wel leuk geleken voor een CASUAL om met andere n00bs te kunnen spelen, niet met spelers die in normale werelden ook gewoon in de top10 spelen....

Ga bij een ervaren iemand erbij op een normale wereld. Krijg je het misschien ook sneller onder de knie.
 
Reactiescore
2.369
Saaie propaganda wereld hoor
 

DeletedUser79332

Guest
Je-maintiendrai flop.

Edelt bijna alleen maar bb dorpen die noob...
 
Reactiescore
2.369

DeletedUser79767

Guest
Meat

Absolute topper. Zeer sterke speler, denkt altijd in team verband en als leider zijnde echt een spelmaker. zonder hem had BoB het nooit zover geschopt!
 

DeletedUser79332

Guest
Ik ken de bespeler(s) niet van Meat. Ziet er Idd wel steady uit.
 

DeletedUser79767

Guest
nou daar zijn de mening over verdeeld.
Niet echt kwestie van mening. Wat ik daar zeg is gewoon waar.
Misschien moet je peter pan maar is gaan helpen, zelf is ie al gerend voor meat lijkt t als ik de rapportjes zo langs zie komen :)
 
Reactiescore
698
houden zo, hij is van mij. :D
We zullen zien wat de toekomst brengt.
Momenteel is de echtscheiding aan de gang, maar wie weet kan de liefde overwinnen en dat jullie nog verder leven in glorie voor altijd! Tot jullie laatste snik.:oops:
20190408 oorlog.PNG

Groetjes,
De adviseur van Meat
 

DeletedUser79332

Guest
Wel een ludieke oorlogsverklaring. Kon er wel om grinniken.


Om terug te komen op mijn reactie omtrent meat.
Zullen ongetwijfeld goede spelers zijn en intern hun steentje enorm bijdragen. Ik geloof jullie op je woord en kan het toch niet controleren.

Echter als leider is hij niet echt een visite kaartje naar buiten toe. Ik zal hier verder op het AF niet over uitwijden uit respect, en ik hoef hem ook niet publiekelijk aan de schandpaal te hangen. Heeft geen meerwaarde.

@Second Sons @miketijger jullie kunnen IG om opheldering vragen en ik zal deze netjes met jullie delen.
 
Bovenaan