We gaan aftellen, want het is einde is in zicht!

Reactiescore
2.303
wat heb jij gewonnen dan kut steven, vuile noob!
 
Reactiescore
2.303
W8-W24-W33(Net hoe je het bekijkt)-W40 -W42 en wereld w59 waar ik echt super veel heb gedaan.

En jij? Paupernoobje!!
Amai, wat een nietszeggende prestaties, kan je daar trots op zijn?
w14, w23, w36, w47, w49, w59
 
Reactiescore
2.303

DeletedUser61134

Guest
33 heeft ie verloren hoor.

Als je je niet ten alle tijden voorbereid op potentiële stabs moet je niet achteraf klagen, zei ik ook altijd tegen Dennis!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Lmfao emile flop
 
Reactiescore
1.478
Ik heb geen wereldwinst, waar heb ik dan eigenlijk voor gespeeld? :(
 

DeletedUser78972

Guest
Maar helaas geen #3 én geen OD.. Waar heb je dan eigenlijk voor gespeeld?
wil je nog geen uitspraken doen Voor dat de wereld daadwerkelijk afgelopen is over 11 dagen dus.
Dit zou buitenstaanders het idee kunnen geven dat ik geen 3e ben geworden terwijl ik me 3e plekkie misschien wel weer terug ga pakken:)
 

DeletedUser58290

Guest
wil je nog geen uitspraken doen Voor dat de wereld daadwerkelijk afgelopen is over 11 dagen dus.
Dit zou buitenstaanders het idee kunnen geven dat ik geen 3e ben geworden terwijl ik me 3e plekkie misschien wel weer terug ga pakken:)

@De Sukke staat al een hele poos 3e, het zou eigenlijk wel onverdiend zijn als jij 'm zou pakken, zeker ook als je kijkt naar wat Rogier en Lennart voor deze wereld betekent hebben.......

hap hap hap
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78972

Guest
Lol
Rogier gaat hier wss nog wel vertellen wat hij betekend heeft:p
 

DeletedUser58290

Guest
Lol
Rogier gaat hier wss nog wel vertellen wat hij betekend heeft:p

Laat ik daar nu alvast op reageren met dat ik vind dat hij helemaal gelijk heeft met wat hij gaat zeggen. @De Sukke zou eigenlijk zelfs od totaal verdienen maargoed dat heeft @noobstiaan de laatste dagen zo zitten boosten dat zit er niet meer in voor hen.....

0-3
 

DeletedUser78972

Guest
Laat ik daar nu alvast op reageren met dat ik vind dat hij helemaal gelijk heeft met wat hij gaat zeggen. @De Sukke zou eigenlijk zelfs od totaal verdienen maargoed dat heeft @noobstiaan de laatste dagen zo zitten boosten dat zit er niet meer in voor hen.....

0-3

Haha haal jij die banaan is uit je aars, miss doe je dan normaal:p

6-2
 
Bovenaan