De Golden Awards van het jaar 2018, W62.

DeletedUser61134

Guest
Duncan hij probeert te zeggen dat hij vindt dat hijzelf een ban verdient.
Doe die jongens eens zijn pleziertje :eek:

Zie trouwens nergens waar ik racistische opmerkingen maak.
Enige wat ik doe is aannames doen wat jij ook doet over mijn relatie met Jannes ^^
En discriminatie had Jus Soli de eerste steen geworpen ^^
 

Deleted User - 487871837

Guest
@Hopeful Oké duidelijk, de wijze waarop je het topic dicht heb gegooit verdient misschien geen schoonheidsprijs, maar jij hebt daarin als mod een bepaalde vrijheid in (misschien goed ook maar). Zou je nog willen reageren op mijn laatste zin? Begrijp ik het goed dat je niet gaat optreden? Want dan zou je namelijk impliceren dat je prima discriminerende en racisische uitlating kunt doen zonder dat je daarvoor geband kunt worden. Weten we gelijk ook waar we aan toe zijn en waar de grens ligt. ;)

Er werden vanuit beide kanten dingen gezegd die niet door de beugel kunnen, wat exact weet ik niet want ik heb niet alles gelezen, maar genoeg om het topic te sluiten. Bovendien had ik vandaag al eerder gezegd dat het offtopic gespam wel klaar moest zijn en als dat niet gebeurt dan gaat een topic dicht, dat is niet heel ingewikkeld.

Of/wat ik ermee ga doen dat merk je vanzelf, maar mijn moeder is vandaag 50 geworden dus tijd om uitgebreid te modden heb ik vandaag niet.
 

DeletedUser78975

Guest
Er werden vanuit beide kanten dingen gezegd die niet door de beugel kunnen, wat exact weet ik niet want ik heb niet alles gelezen, maar genoeg om het topic te sluiten. Bovendien had ik vandaag al eerder gezegd dat het offtopic gespam wel klaar moest zijn en als dat niet gebeurt dan gaat een topic dicht, dat is niet heel ingewikkeld.

Of/wat ik ermee ga doen dat merk je vanzelf, maar mijn moeder is vandaag 50 geworden dus tijd om uitgebreid te modden heb ik vandaag niet.
Er is nog altijd een verschil tussen onfatsoenlijk/onrespectvol zijn en discrimineren en herhaaldelijk racistische opmerking maken maar goed ik denk dat jij dat zelf ook wel weet. Ik wacht je besluit wel af.

Voor nu, van harte gefeliciteerd met je moeder!
 
Reactiescore
30
ga verder in de praathoek :cool:
 
Reactiescore
656
Toch altijd leuk om het account waar je in het begin op hebt gespeeld in vele lijstjes positief terug ziet komen!
 
Reactiescore
656
Wist helemaal niet Yannick in Gods speelde :eek:

Ik was zelfs de oorzaak van problemen tussen abor & ALW. Woops ;)

Ik was ook tegen de join van Paroxysm en de andere van Cube., want dan zou wereld te makkelijk worden. En dat bleek ook zo.
Gratz met de winst tho
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
656
Toen heb je maar even je handtekening aangepast zodat de echte noobs onder de indruk zijn van je wereldwinst?:eek:

Ik zou graag al mijn accounts daar neerzetten met links, maar niet genoeg ruimte voor :O
Ach ja, NL + Net + US werelden winnen doet iedereen, dus zet jij er anders is wat in.
 
Reactiescore
3.576
Ik was zelfs de oorzaak van problemen tussen abor & ALW. Woops ;)

Ik was ook tegen de join van Paroxysm en de andere van Cube., want dan zou wereld te makkelijk worden. En dat bleek ook zo.
Gratz met de winst tho

Makkelijk zou ik niet beweren. Gods heeft meermaals op het punt gestaan meerdere accs volledig te verliezen wat enkele keren net voorkomen is. Ik zou niet zeggen Gods tot het uiterste is moeten gaan maar stellen het 'te makkelijk' was vind ik fout.

Dat ALW voor Gods koos zou je wel als de makkelijkste ingame keuze kunnen zien van het account. Dus aub niet uit de hoogte doen je opzoek was naar heel veel strijd.
 
Bovenaan