Top & flop spelers

Deleted User - 487960736

Guest
Juah, vandaag zullen wij er niet aan komen denk ik zo.
Is ook wat makkelijk met dat dorpenverschil he :(
 
Reactiescore
19
Oke jongens en meisjes, wat vinden wij van kristalenbal? Persoonlijk vind ik het een stabbertje, hoppertje en een boostertje, als je wilt weten waarom zou ik daar best wel verder op willen gaan, maar ik wil graag weten wat jullie mening hierover is :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Hij kan niet spellen, dat is voor mij al genoeg om hem uit te schelden.
 
Reactiescore
93
Oke jongens en meisjes, wat vinden wij van kristalenbal? Persoonlijk vind ik het een stabbertje, hoppertje en een boostertje, als je wilt weten waarom zou ik daar best wel verder op willen gaan, maar ik wil graag weten wat jullie mening hierover is :)
Wat heeft die gedaan misschien?
 

DeletedUser75329

Guest
Alright het verhaal:
Ik speelde solo op het account Calamity.

Angels en Solid liggen vredig naast elkaar en er is enkel wat contact geweest onderling over een eventuele samenwerking. Dit was nog niet doorgezet.

PyTank benaderde mij dat hij solo speelt (ik ook) en of we dus konden fuseren. Ben hier op ingegaan en het plan was om na de fusie bij Angels verder te gaan.

Heb contact gezocht met dechilled en Kristalenbal. Leek me opzich wel handig ivm onze toekomstige samenwerking binnen Angels.
Dechilled reageerde positief en Kristalenbal heeft mijn mailtje onbeantwoord gelaten.

Nu zitten PyTank en ik midden in de fusie en stapt afgelopen nacht Kristalenbal uit Angels en voegt zich bij zijn huidige stam. Vervolgens wordt er per direct een massa gelanceerd op zowel mij als op PyTank.

Ik moet hier even aan toevoegen dat PyTank bevelen delen had aangezet met kristalenbal en dat de vriendschap ook actief was voor het groene bolletje. Om 00:00 waren alle def troops van PyTank doodgelopen aangezien ik die dorpen vandaag allemaal zou overnemen. Dit is door Kristalenbal opgemerkt en die zag zijn kans schoon.

Nu kan ik ook gaan wijzen naar de andere spelers die met deze massa mee hebben gedaan aangezien ze weten hoe Kristalenbal te werk gaat maar met die spelers is er geen contact geweest dus ga hun ook niets verwijten.

Mocht je er wat aan hebben:
vision is key, karl marx, I am Here., Kristalenbal deden mee aan de aanval.

Tactisch, maar wel enorm vies spel.
 

DeletedUser80547

Guest
Mwah tegenwoordig noemt iedereen alles meteen stabben.
Slim gespeeld!
 
Reactiescore
461
De bende van Cornelis en Wesley slaan weer toe, jezus achterlijke mongolen leren jullie nu niks
 
Bovenaan