Top & Flop spelers

DeletedUser68589

Guest
wat weet jij van calimero? Toen die op tv was, was jij nog niet geboren
 

DeletedUser77704

Guest
op het moment dat onze aanvallen aankwamen , waren er 9 dorpen van bram geedeld. van de 38.

er waren 3 dorpen van bram geinternd voor wij onze clears zijn gaan versturen, en 9 voor wij het eerste dorp hebben overgenomen. Hij had dacht ik 38 dorpen, en zijn toenmalige compaan je-rex-8 had er 9. (die overigens kwaad was hoe jullie met de vv waren omgegaan! en mij complimenteerde omdat ik goed had gespeeld)

Dus 'voor een groot gedeelte afgerond'... ik dacht het niet !

het is ongelooflijk hoe steevast de waarheid hier verdraaid wordt op het AF.
Wij hebben onze geplande aanval moeten versnellen en vervroegen omdat wij op de 12de zagen dat 2 dorpen werden geinternd. we zijn de 13de beginnen te versturen.

Kenbaar moet je beter leren lezen ;) Verschil tussen dorpen pakken en aanvallen :rolleyes: Toen 10 safe dorpen waren gepakt begonnen jullie pas los liggende diepe dorpen te pakken. Alle diepe dorpen werden gelijk gerecapped of gewoon geblocked. Groot verschil dus ;) Of iemand wat los liggende dorpen verliest aan aanvallen terwijl het safe gebied al heeft laten internen, op kaart kan je duidelijk zien welke dorpen weg mochten vallen en niet.

Veranderd niks aan feit dat dorpen die Bram had in noorden/RIM achter de stam stekker hem daar de dominerende factor maakte. Van 2-1 tot heden is dorp daar in bezit geweest van Bram en daarna Abuser en Seduced. Dus kan wel lopen klagen over dat gebied maar ons goed recht dat dorp en dorpen er naast te edelen. Daarbij laten jullie Kurtroos hetzelfde doen dus ga niet heilige boontje spelen ;)
 

DeletedUser68589

Guest
ik heb dit geschreven na de volledige spelersakte te hebben bekeken.

jullie blijven liegen
 
Reactiescore
1.075
hahaha wat een onzin moeten we hier nou lezen vandaag.

sbl heeft gewoon het recht die dorpen te edelen. op het moment van dorpsovername was dit gewoon revoc. rim, doordat bram deze rim dominant in bezit had, dat pjvo daar iets verder ligt boeit niet.
dat bram kapot gespeeld is klopt evenmin
op het moment van de eerste overname van Qua waren er al 10 dorpen geedeld.
de intern begon op 11 februari, en de eerste dorpsovername van qua kwam op 15 februari

ik denk dat jullie in totaal een 20 tal dorpen hebben gepakt met met 4 man, geen idee hoeveel er effectief behouden zijn.
ik weet dat de eerste wave zonder 1 dorp verlies afgeslagen werd , dat uiteindelijk noord bram werd opgegeven en niet echt meer gedeffed werd heeft zo zn tactische redenen , dat niet alles gelopen is zoals gehoopt is ook zo zal niemand ontkennen.
leuk dat je trouwens complimenten krijgt van een noobje, wat moeten wij daarmee?
vergeet je trouwens even niet te vermelden hoe je überhaupt zo dominant in die regio gekomen bent? doormiddel net van een stab?
door dave mustaine waar Fix. een akkoord mee had en die achter onze rug om plots bij Qua aansloot?
door Ajacied waar Fix/revoc ook weer een samenwerking mee had?
oja even nog vermelden dat Ajacied dave gestabbed heeft destijds tussendoor.
maar dat ajacied ook met ons een samenwerking had, wij deze stopzetten en hij zich dan maar laat internen door Qua?
wat we vooral veel mogen opmerken is dat de heer Pjvo heel veel interns heeft gehad die regio, en heeft samengewerkt met stabbers om deze dorpen te verkrijgen. een degelijke getimede aanval heb ik nog niet opgemerkt helaas.
 

DeletedUser68589

Guest
ik had die spelersakte doorzocht en heb overnames van bram door bram niet als intern geteld ;)
En brammetje is echt nooit dominant geweest in die buurt. dat is een pertinente leugen. maar ja, dat zijn we gewoon van jullie.
en wat die complimenten van het noobje betreft : dat noob aspekt valt precies nogal mee. ik heb wat plaatjes gevonden op het profiel van het noobje :



top_player_kills_all.jpg

De heerser over het slagveld
Je versloeg de meeste eenheden op Wereld 44.

top_player_kills_def.png

Onoverwinnelijk
Als verdediger heb je de meeste eenheden verslagen op Wereld 44.

ally_victory.jpg

Winnende Stam
Je overwon Wereld 53 met je stam A New Beginning.

ally_victory.jpg

Winnende Stam
Je overwon Wereld 60 met je stam Red Sky at Morning.
 

DeletedUser77704

Guest
ik had die spelersakte doorzocht en heb overnames van bram door bram niet als intern geteld ;)
En brammetje is echt nooit dominant geweest in die buurt. dat is een pertinente leugen. maar ja, dat zijn we gewoon van jullie.
en wat die complimenten van het noobje betreft : dat noob aspekt valt precies nogal mee. ik heb wat plaatjes gevonden op het profiel van het noobje :



top_player_kills_all.jpg

De heerser over het slagveld
Je versloeg de meeste eenheden op Wereld 44.

top_player_kills_def.png

Onoverwinnelijk
Als verdediger heb je de meeste eenheden verslagen op Wereld 44.

ally_victory.jpg

Winnende Stam
Je overwon Wereld 53 met je stam A New Beginning.

ally_victory.jpg

Winnende Stam
Je overwon Wereld 60 met je stam Red Sky at Morning.

Wij ook niet ;)

Nog steeds: leer tellen :D:D

Jouw drang naar erkenning is wel heel erg zoals je dit zegt :eek:
 
Reactiescore
1.075
ik had die spelersakte doorzocht en heb overnames van bram door bram niet als intern geteld ;)
En brammetje is echt nooit dominant geweest in die buurt. dat is een pertinente leugen. maar ja, dat zijn we gewoon van jullie.
en wat die complimenten van het noobje betreft : dat noob aspekt valt precies nogal mee. ik heb wat plaatjes gevonden op het profiel van het noobje :



top_player_kills_all.jpg

De heerser over het slagveld
Je versloeg de meeste eenheden op Wereld 44.

top_player_kills_def.png

Onoverwinnelijk
Als verdediger heb je de meeste eenheden verslagen op Wereld 44.

ally_victory.jpg

Winnende Stam
Je overwon Wereld 53 met je stam A New Beginning.

ally_victory.jpg

Winnende Stam
Je overwon Wereld 60 met je stam Red Sky at Morning.

Je negeert wel erg selectief.
Hoe was jullie dominantie in die regio weer? Wacht 0,0%?
Overigens leuk voor m dat hij wat werelden heeft gespeeld en gewonnen?
 

DeletedUser22896

Guest
vergeet je trouwens even niet te vermelden hoe je überhaupt zo dominant in die regio gekomen bent? doormiddel net van een stab?
door dave mustaine waar Fix. een akkoord mee had en die achter onze rug om plots bij Qua aansloot?

Ik weet niet waar je dit vandaan haalt maar dave geeft NOOIT de intentie gehad om fix of zoals in jullie planning was voorzien een nieuwe stam te joinen.
Ook niet moeilijk als je spelers eerst afbrandt op het af en nadien dol leuk verwacht dat hij jullie zou joinen.

Qua is in deze meer dan fair geweest toen we dave's account in ons bezit hadden hebben we de invite die er lag om fix te joinen geweigerd.
Je kan veel beweren maar in deze zijn we altijd correct geweest. En een speler die stopt mag toch nog altijd bepalen aan wie hij zijn vv of dorpen afgeeft.
En dat REAL in deze een dubieuze rol speelde is meer dan duidelijk ( van bram de stabber kan je ook niks anders verwachten).
 
Reactiescore
1.075
vergeet je trouwens even niet te vermelden hoe je überhaupt zo dominant in die regio gekomen bent? doormiddel net van een stab?
door dave mustaine waar Fix. een akkoord mee had en die achter onze rug om plots bij Qua aansloot?

Ik weet niet waar je dit vandaan haalt maar dave geeft NOOIT de intentie gehad om fix of zoals in jullie planning was voorzien een nieuwe stam te joinen.
Ook niet moeilijk als je spelers eerst afbrandt op het af en nadien dol leuk verwacht dat hij jullie zou joinen.

Qua is in deze meer dan fair geweest toen we dave's account in ons bezit hadden hebben we de invite die er lag om fix te joinen geweigerd.
Je kan veel beweren maar in deze zijn we altijd correct geweest. En een speler die stopt mag toch nog altijd bepalen aan wie hij zijn vv of dorpen afgeeft.
En dat REAL in deze een dubieuze rol speelde is meer dan duidelijk ( van bram de stabber kan je ook niks anders verwachten).
Hahaha man, dan heeft dave wellicht de pms verwijderd waar te lezen viel dat hij de dag later fix ging joinen? Waarna die 1 dag later plots in de mb stam van qua zat?
En vergeet je niet de dubieuze rol van real waar dave idd leiding van was en niet bram?

Of hoe je de zaken wilt rechtpraten . Je kan evengoed 1 grote post maken met blablabla aangezien er in je post geen enkele waarheid zit :D
 
Reactiescore
180
Kurtroos had zelf het support team wel gewoon benaderd met een volledige uitleg over de dubbellog die per ongeluk was uitgevoerd. Eerste mod ging de straf niet wijzigen, en de second opinion helaas ook niet. Ze waren dus gedoemd de straf gewoon te accepteren. Gewoon pure ongeluk dus..

Over SBL en het edelen van die BB's, is in mijn ogen ook laag spel. Zoals iemand hier ook al eerder zei, er zijn geen afspraken over gemaakt. Betekent dus ook dat Revoc inderdaad al het recht heb daar gewoon te edelen. Haalt alleen niet het feit weg dat spelers dit zien als laag spel, wat ik wel kan begrijpen. Ik kan de jump van SBL namelijk niet als een "tactische zet" zien, al helemaal niet omdat de oorspronkelijke spelers op dat acc allang gerund zijn. Eigenlijk een gebroken acc dus.. Ik vermoed dan ook dat dit pure provocatie is, wraak om acties waar ze Qua van verwijten. Wij waren niet vies van vies spel, zei Revoc, maar na deze actie kan je er wel op uitmaken dat Revoc er ook wel wat van kan. Is ook helaas niet de enige keer dat Revoc vies spel speelde. Meestal kijken we de andere kant op als Revoc weer vieze handen krijgt, maar het staat hier zo vol hierover.. Wilde mijn mening hier wel even over kwijt.
 
Reactiescore
180
Als iemand eerst bbs gaat edelen, direct tegen mijn front en vervolgens een 30% bann krijgt ga ik daar van profiteren ja. Zijn niet 2k bbs die ik pak he, gwn uitgebouwde gebande dorpen met volle troepen. Ook zijn er al eerder edels op mijn mb gestuurd dus doe ik gwn precies datzelfde terug.

Als er ergens een regel is dat revoc niet een cf mag plaatsten door bbs die uit een bann komen over te nemen, zie ik die graag.
Er waren afspraken wereldwijd over CF'en.. Geen BB's in andermans cluster. BB is een BB, of dat er nu een is door een ban of eentje die gespawned oid is blijft het en is het een BB.
 

DeletedUser77704

Guest
Kurtroos had zelf het support team wel gewoon benaderd met een volledige uitleg over de dubbellog die per ongeluk was uitgevoerd. Eerste mod ging de straf niet wijzigen, en de second opinion helaas ook niet. Ze waren dus gedoemd de straf gewoon te accepteren. Gewoon pure ongeluk dus..

Over SBL en het edelen van die BB's, is in mijn ogen ook laag spel. Zoals iemand hier ook al eerder zei, er zijn geen afspraken over gemaakt. Betekent dus ook dat Revoc inderdaad al het recht heb daar gewoon te edelen. Haalt alleen niet het feit weg dat spelers dit zien als laag spel, wat ik wel kan begrijpen. Ik kan de jump van SBL namelijk niet als een "tactische zet" zien, al helemaal niet omdat de oorspronkelijke spelers op dat acc allang gerund zijn. Eigenlijk een gebroken acc dus.. Ik vermoed dan ook dat dit pure provocatie is, wraak om acties waar ze Qua van verwijten. Wij waren niet vies van vies spel, zei Revoc, maar na deze actie kan je er wel op uitmaken dat Revoc er ook wel wat van kan. Is ook helaas niet de enige keer dat Revoc vies spel speelde. Meestal kijken we de andere kant op als Revoc weer vieze handen krijgt, maar het staat hier zo vol hierover.. Wilde mijn mening hier wel even over kwijt.

Jammer dat account gewoon bezet is.... Zitten zelfs 2 oorspronkelijke spelers terug op
 
Reactiescore
180
Goed om te horen dat SBL weer bespelers heb. Haalt nog steeds het feit niet weg dat de jump niet tactisch doordacht is en hoe ik het zie alleen is gedaan uit provocatie/wraak.

En ach, laat die afspraken maar zitten. Ik had vernomen dat die een keer gemaakt waren met jullie, maar later is dat niet gebleken. Maakt voor de rest niet uit.
 

DeletedUser77704

Guest
Goed om te horen dat SBL weer bespelers heb. Haalt nog steeds het feit niet weg dat de jump niet tactisch doordacht is en hoe ik het zie alleen is gedaan uit provocatie/wraak.

En ach, laat die afspraken maar zitten. Ik had vernomen dat die een keer gemaakt waren met jullie, maar later is dat niet gebleken. Maakt voor de rest niet uit.

Op moment jump was Bram in dat gebied er gewoon nog. Paar uur later gingen die dorpen daar verloren omdat belangrijkste dorpen gepakt waren. Toen bleek dat SbL aansluiting ging verliezen. Besloten ze de bb er omheen te edelen.

Afspraken hebben we initiatief voor genomen, kwam door omstandigheden niks uit.

Wil best praten over een deal mbt dorpen SbL. Maar dat laat ik aan jullie.
 
Reactiescore
389
Er waren afspraken wereldwijd over CF'en.. Geen BB's in andermans cluster. BB is een BB, of dat er nu een is door een ban of eentje die gespawned oid is blijft het en is het een BB.

Die waren er dus idd niet en onder het topic waar de poging tot afspraken wordt gedaan heb ik ook direct gereageerd dat ik dat niet wil, zou niet weten hoe ik dan vervolgens gedwongen moet worden om me er wel aan te houden? Al hou ik me gewoon netjes en edel ik geen 2k bbs en geen random spelers.
 

DeletedUser80076

Guest
Kenbaar moet je beter leren lezen ;) Verschil tussen dorpen pakken en aanvallen :rolleyes: Toen 10 safe dorpen waren gepakt begonnen jullie pas los liggende diepe dorpen te pakken. Alle diepe dorpen werden gelijk gerecapped of gewoon geblocked. Groot verschil dus ;) Of iemand wat los liggende dorpen verliest aan aanvallen terwijl het safe gebied al heeft laten internen, op kaart kan je duidelijk zien welke dorpen weg mochten vallen en niet.

Veranderd niks aan feit dat dorpen die Bram had in noorden/RIM achter de stam stekker hem daar de dominerende factor maakte. Van 2-1 tot heden is dorp daar in bezit geweest van Bram en daarna Abuser en Seduced. Dus kan wel lopen klagen over dat gebied maar ons goed recht dat dorp en dorpen er naast te edelen. Daarbij laten jullie Kurtroos hetzelfde doen dus ga niet heilige boontje spelen ;)
Bedoel je 10 safe dorpen in de vorm van 10 safe liggende dorpen of 10 safe (deff) dorpen ?

Optie 1 , goed geinternd !
Optie 2 , waar lag jullie verstand ?

Daarlangs, van hetgeen ik meekrijgen van die situatie .
Vind ik dat Bram is gaan runnen , abuser het vuile werk heeft moeten (proberen) recht te trekken en PJVO toch een volhoudertje is en daarom dus ook mijn complimenten aan pjvo voor het volhouden en toch het grote winst gedeelte. En mijn complimenten aan abuser dan voor het recappen van de dorpen.

(P.s. Alex Lannon , ik vind je nog steeds niet leuk .)
 
Reactiescore
1.075
good story, ik weet nog steeds niet wie je bent hehe

bram is wel zowat de vreemste runner ooit gekend dan, een speler die gaat runnen omdat die in de + staat tegen zn vijand, en op dat moment nog geen halve aanval ontvangen had.
jup runnertje hoor.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan