De winnende stam van Casual 1 is... MUST READ

Reactiescore
3.457
Support heeft eens iets goed afgehandeld dus mijn werk hier is klaar.

Support handelt wel vaker goed alleen wordt dat schijnbaar snel vergeten; -)

En zijn jullie wel blij met de unban? Zo te lezen niet...
 

DeletedUser80547

Guest
Liever niet nog meer mensen bannen... de player base loopt al terug en zo blijft er niemand meer over!!!
 

DeletedUser28445

Guest
Grappig als ik al jullie comments zo lees, geen wonder dat iedereen casual 1 zo kut vind met jullie figuren. Hoop dat jullie volgende keer wel geband worden. Kneusjes.

De enige die zich hier zielig gedraagt ben jij met je opmerkingen zonder kennis van zaken. Hoepel nou maar weer op, want niemand interesseert wat jij te melden hebt.

On topic: Fijn dat Duckje dit vanuit een menselijk perspectief zo netjes heeft opgelost.
 
Reactiescore
2.490
Samenspelen met een co-speler is een beetje zoals trouwen in gemeenschap van goederen.

Onze spelregels zijn daarin dus heel duidelijk dat tijdens en tot het moment van de ontbinding (wat regeltechnisch 24 uur na de laatste login is) alle regelovertredingen iedereen op de account treffen.

In dit soort gevallen is dus de primaire account eigenaar niet per se schuldig maar achten wij deze wel verantwoordelijk. De nieuwe account is dan eveneens verantwoordelijk.

Laat dit een duidelijke les zijn dat je in de toekomst niet trouwt in gemeenschap van goederen. Hier betreft het een TW account, in de toekomst misschien 15.000 euro schulden of strafrechterlijke feiten.

Met betrekking tot de procedure op .nl ben ik ergens voorstander voor de 30% enkel van toepassing te maken op de nieuwe account. Dit is iets dat we meenemen bij een volgende Team meeting. Zullen we dan hier weer ontopic gaan naar de winnende stam van Casual 1.
 
Reactiescore
7.931
De enige die zich hier zielig gedraagt ben jij met je opmerkingen zonder kennis van zaken. Hoepel nou maar weer op, want niemand interesseert wat jij te melden hebt.

On topic: Fijn dat Duckje dit vanuit een menselijk perspectief zo netjes heeft opgelost.

Het enige wat ik zei is: het team moet consequent zijn met straffen. In het verleden en nu. That's it. Jullie gaan gelijk weer als een bende bavianen erop reageren omdat het om een stamgenoot gaat. Kortom, je kan geen dingen los van elkaar zien. Kortzichtig.
 

DeletedUser79332

Guest
Met betrekking tot de procedure op .nl ben ik ergens voorstander voor de 30% enkel van toepassing te maken op de nieuwe account. Dit is iets dat we meenemen bij een volgende Team meeting. Zullen we dan hier weer ontopic gaan naar de winnende stam van Casual 1.

Dit zou ik nou echt een goed initiatief vinden. Hulde!
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Het enige wat ik zei is: het team moet consequent zijn met straffen. In het verleden en nu. That's it. Jullie gaan gelijk weer als een bende bavianen erop reageren omdat het om een stamgenoot gaat. Kortom, je kan geen dingen los van elkaar zien. Kortzichtig.
Houd jij je maar bij je eigen wereld.
 

DeletedUser71298

Guest
Grappig als ik al jullie comments zo lees, geen wonder dat iedereen casual 1 zo kut vind met jullie figuren. Hoop dat jullie volgende keer wel geband worden. Kneusjes.

Kruip jij nou maar weer terug tussen de billen van Martijn, hebben we het allemaal een stuk rustiger en kunnen we ons bezig houden met ons gezeik.

Het enige wat ik zei is: het team moet consequent zijn met straffen. In het verleden en nu. That's it. Jullie gaan gelijk weer als een bende bavianen erop reageren omdat het om een stamgenoot gaat. Kortom, je kan geen dingen los van elkaar zien. Kortzichtig.

En wederom toon je aan dat je praat zonder enig verstand van zaken.
Stamgenoten en vijanden hebben hier gesproken met dezelfde boodschap "Unban Elossa".
Dat het een stamgenoot is staat hier dus compleet los van.
Nogmaals, zoek die billen maar weer op want de poep zit nog in je ogen.


Zou niet weten waarom. Standaard zinnetjes ook dit.

Omdat je hier net zo ongewenst bent als thuis.
 

Deleted User - 487936070

Guest
Wat heb je aan regels als je ze niet consequent handhaaft? Wanneer is iets dan wel toegestaan en wanneer niet? Wat dat betreft heeft GK gewoon een goed punt. Je zou in een aantal situaties van verzachtende omstandigheden kunnen spreken, maar dan zou dat wat mij betreft ook duidelijk gedefinieerd moeten zijn.
 

DeletedUser80543

Guest
gezien elossa nu dan toch vrij uit gaat mag er wel wat gefixt worden voor nachtmerrie vind ik gezien dat bij die -30% alle kerk dorpen verdwenen en dat nog is 3miljoen punten heeft gekost
 

DeletedUser71298

Guest
gezien elossa nu dan toch vrij uit gaat mag er wel wat gefixt worden voor nachtmerrie vind ik gezien dat bij die -30% alle kerk dorpen verdwenen en dat nog is 3miljoen punten heeft gekost
Lijkt me sterk gezien Nachtmerrie degene is die de fout heeft gemaakt en zover ik weet krijg jij geen aanvallen van ons
 

DeletedUser71298

Guest
Ik kan je verzekeren dat Interdictum niet meer terugkomt.
Ik zal eens kijken of en wat ik kan regelen voor je
 
Bovenaan