Top & Flop spelers

Reactiescore
3.536
Inge omgekeerd is Egni. Als je dat split heb je 'Eg ni' en dan hoor je eigenlijk 'Echt niet'. En nu we toch alles omdraaien, draaien we ook Echt niet om naar Niet echt.

Conclusie: Inge is een fake persoon want ze is Niet echt!

Zelf bedacht dit :cool::cool:
 

DeletedUser61134

Guest
Hahaha. Alsnog ik ging betalen dus maakt niet uit!

Ja dan snap ik het helemaal.
Als iemand die te gierig is om een nieuwe laptop te kopen je mee wil nemen naar de maan...

Dan is de kans groot dat "de maan" een willekeurige kamer in je vaders huis is waar je de aarde op het plafond hebt geverfd en je Inge vastbind "in de stoel van de raket" die toevallig op een bed lijkt.
 
Reactiescore
3.452
Kijk die Mr. Victorious en TeambigNubz ff internen:eek:
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
intern to win right
 

DeletedUser78972

Guest
Op 59 heeft dat ook niet echt tot een win geleidt voor mrV hoor:p
 

DeletedUser21830

Guest
Ik weet het ik zit met 1 dorpje in de RIM. De vraag is: Zijn hier ook wereldafspraken over kata gebruik? Die natuurlijk niet door de kleine stammetjes gehanteerd worden... ;) oef, boer -> 1 Had ik niet zien aankomen van meneer -Speedybob wees gewaarschuwd bij 396|517 (West)
 
Reactiescore
3.536
Ik weet het ik zit met 1 dorpje in de RIM. De vraag is: Zijn hier ook wereldafspraken over kata gebruik? Die natuurlijk niet door de kleine stammetjes gehanteerd worden... ;) oef, boer -> 1 Had ik niet zien aankomen van meneer -Speedybob wees gewaarschuwd bij 396|517 (West)

Die regels zijn er nog niet nee. Maar spreekt wel wat voor zich.

Maar hallo, laatste keer ik je tegen kwam moet geleden zijn van de start op w23. WB!
 
Bovenaan