De winnende stam van Casual 1 is... MUST READ

DeletedUser71298

Guest
Ja, omdat de regels zo zijn kun je ook niet anders verwachten. Sorry. Er is hier geen fout gemaakt. Lees de spelregels en de straffenboom goed door. Sorry.
Het bewerken van mijn bericht en jou reactie hebben elkaar gekruist.
Ik ken de spelregels, maak je daar maar geen zorgen over, je roept ze vaak genoeg.
Met mijn laatste 2 berichten heb ik gezegd wat ik zeggen wou, aan jullie of er wat mee gedaan wordt of niet
 
Reactiescore
179
Ja, omdat de regels zo zijn kun je ook niet anders verwachten. Sorry. Er is hier geen fout gemaakt. Lees de spelregels en de straffenboom goed door. Sorry.
Ja Famdecibel we weten precies hoe jij er in staat.
Met alle respect van werk jij verzet in de community maar ik ga niet akkoord met deze ban. Ik ben niet 1 keer genaaid ik ben in totaal 4 keer genaaid en dat wekt enorm veel frustratie op. Ik als eigenaar van Elossa zou graag willen zien dat jullie deze case willen kijken en eens over je hart willen strijken. Ik ben genoeg genaaid. Kan dan het CoMa team geen enkel greintje van respect tonen?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.191
Ja, omdat de regels zo zijn kun je ook niet anders verwachten. Sorry. Er is hier geen fout gemaakt. Lees de spelregels en de straffenboom goed door.

Regels, je volgt ze blind zonder enige moeite te tonen in de situatie. Zonder enig medeleven of begrip. Goed zo Fam, jij bent een van de redenen dat iemand makkelijk andere kan naaien.

Kijk naar case kaneki EyePatch. en yorick.. toen was er goed gehandeld en nu zelfde case maar vooral niet constant zijn met straffen.
 

DeletedUser49571

Guest
@Duckje @famdecibel

Geef Elossa gewoon een fucking unban, zonder aftrek of iets. Slaat echt werkelijk nergens op. Die Peter is al vaak genoeg genaaid, mag best eens wat losser gestraft worden, Peter heeft niks verkeerd gedaan. (blijkbaar) heb ik verkeerd gelogd, ook al kan ik dat niet herinneren en had zelf gedacht dat ik 2+ dagen gewacht had ). Maar anyways.

Peter kon hier niks aan doen, en daarbij is er al vaker zo'n regel versoepeld uit jullie strafboom, dus zo consequent zijn jullie hierin niet. Ik en vele andere zouden het waarderen als Elossa er zonder straf vanaf komt, want hij kon hier nogmaals N I K S aan doen.

De straf voor nachtmerrie mag je lekker laten staan, of verdubbelen. Misschien nog een 24u extra ban voor onbeleefd taalgebruik, maar maak voor nu eens een goede beslissing en laat peter vrij uit gaan
 

DeletedUser71298

Guest
Heeft geen nut om hier dingen te roepen, die laffe honden van support reageren toch niet en als ze reageren ontkennen ze toch de echte problemen en ontwijken ze oplossingen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
7.940
Jullie maken het probleem hoor, je het is kut dat peter weeral straf heeft. Er is echter een straffenboom opgesteld waar het TW team zich aan houden moet ongeacht wat er ook gebeurd. Kun je over blijven janken wat je wilt, maar het gaat echt niet veranderen.
 

DeletedUser28445

Guest
Jullie maken het probleem hoor, je het is kut dat peter weeral straf heeft. Er is echter een straffenboom opgesteld waar het TW team zich aan houden moet ongeacht wat er ook gebeurd. Kun je over blijven janken wat je wilt, maar het gaat echt niet veranderen.

Ja en het TW team is altijd zo consequent geweest wil je zeggen? Give me a break please. Ik ben het eens dat er een straffenboom is opgesteld en dat men zich daaraan dient te houden, maar in de praktijk is dat niet altijd zo. Zo is het ook wel vaker voorgekomen dat het TW Team de ene partij bv. meer informatie verschaft dan de andere partij etc. Dat is natuurlijk niet eerlijk en het TW Team kan nu ook niet zeggen dat ze alles strak volgen. Dus waarom kan men nu dan geen uitzondering maken nu iedereen aangeeft dat Peter er niks aan kon doen.

Ach, hierna ga ik toch stoppen met Tribalwars. Dit spel heeft zijn beste tijd toch wel gehad en het TW Team maakt er sowieso een zooitje van laatste tijd.
 

DeletedUser71298

Guest
Jullie maken het probleem hoor, je het is kut dat peter weeral straf heeft. Er is echter een straffenboom opgesteld waar het TW team zich aan houden moet ongeacht wat er ook gebeurd. Kun je over blijven janken wat je wilt, maar het gaat echt niet veranderen.
Altijd fijn als mensen zonder kennis zich bemoeien met een discussie, pluimpje voor jou.
Misschien eens solliciteren bij support?

Mag je ook posts bewerken van andere spelers omdat je niet tegen de waarheid kunt enzo :p

Edit.
Elossa is vrijgegeven, zonder aftrek.
Fijn om te zien dat support toch nog iets menselijks heeft, nu eens zien of ze hun fout ook openbaar durven toe te geven
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.191
Jullie maken het probleem hoor, je het is kut dat peter weeral straf heeft. Er is echter een straffenboom opgesteld waar het TW team zich aan houden moet ongeacht wat er ook gebeurd. Kun je over blijven janken wat je wilt, maar het gaat echt niet veranderen.

Toch wel

Goed.om te zien dat support zich toch aanpast aan de situatie.
 
Reactiescore
7.940
Mag je ook posts bewerken van andere spelers omdat je niet tegen de waarheid kunt enzo :p

Het boeit me echt geen ene ruk of dat account nou wel of niet gebanned is. Als je regels opstelt moet je je er gewoon aan houden, in dit geval en in andere gevallen. Dat het tw team in het verleden niet consequent was en nu niet is jammer.
 

DeletedUser80232

Guest
Het boeit me echt geen ene ruk of dat account nou wel of niet gebanned is. Als je regels opstelt moet je je er gewoon aan houden, in dit geval en in andere gevallen. Dat het tw team in het verleden niet consequent was en nu niet is jammer.
Nou als het je geen ruk boeit waarom doe je überhaupt de moeite om hier eens te posten?
 
Reactiescore
2.191
Het boeit me echt geen ene ruk of dat account nou wel of niet gebanned is. Als je regels opstelt moet je je er gewoon aan houden, in dit geval en in andere gevallen. Dat het tw team in het verleden niet consequent was en nu niet is jammer.

Je weet niks van de situatie maar toch probeer je de wijsneus uit te hangen. Nou nou, applausje voor jezelf, blind volgend schaapje.
 

DeletedUser17472

Guest
Fijn om te zien dat support toch nog iets menselijks heeft, nu eens zien of ze hun fout ook openbaar durven toe te geven
Ik hoef niks openbaar toe te geven. Elossa heeft geluk met Duckje. Ik raad hem toch eens aan om voorzichtiger te zijn, want als het weer voorkomt, ban ik hem, of wie dan ook, net zo hard als er geen aantekening staat dat de co-speler is gekickt en het wachtwoord is aangepast, direct daarna.
De regels waren overtreden en ik heb niet meer gedaan dan volgens de regels gehandeld. En dan kan iedereen vinden of zeggen dat ik niet juist gehandeld heb, maar dat Elossa vrij is, is puur omdat Duckje nogmaals zijn hand over zijn hart heeft gestreken, niet omdat de ban onterecht was.
Lees de spelregels en de straffenboom en kijk uit wie je als co-speler aanneemt. Ik kan het niet genoeg zeggen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.191
Ja en duckje zal echt een straf weghalen als de straf terecht was.. ben voor 1 keer eens niet eigenwijs want je redenering van vertrouw niemand slaat nergens op. Daar ga je zelf ook vol op tegen door duckje te vertrouwen.
 

DeletedUser71298

Guest
Ik hoef niks openbaar toe te geven. Elossa heeft geluk met Duckje. Ik raad hem toch eens aan om voorzichtiger te zijn, want als het weer voorkomt, ban ik hem, of wie dan ook, net zo hard als er geen aantekening staat dat de co-speler is gekickt en het wachtwoord is aangepast, direct daarna.
De regels waren overtreden en ik heb niet meer gedaan dan volgens de regels gehandeld. En dan kan iedereen vinden of zeggen dat ik niet juist gehandeld heb, maar dat Elossa vrij is, is puur omdat Duckje nogmaals zijn hand over zijn hart heeft gestreken, niet omdat de ban onterecht was.
Lees de spelregels en de straffenboom en kijk uit wie je als co-speler aanneemt. Ik kan het niet genoeg zeggen.

Dan is het maar goed dat Duckje boven jou staat, voor deze straf en voor tw in het algemeen.
Met alleen jou als support had je alleen jezelf nog als speler gehad.
Ook fijn dat je toegeeft, wat je tussen de regels door kunt lezen, dat jou vertrouwen in de mensheid verdwenen is en je gewoon te lang mod bent.
Je gehele opstelling laat gewoon zien dat je beste tijd voorbij is hier.
Ik zei het eerder vandaag al in de stamchat, Jij bent gewoon precies mijn Engels lerares van de middelbare "Je antwoord is goed maar niet letterlijk zoals in het boek staat dus ik reken het fout".
Mijn post van vanochtend , zoals die was voor hij bewerkt werd, zal dan ook behoorlijk confronterend geweest zijn.

@Duckje, bedankt voor het laten zien dat er ook nog mensen in het support team zitten die wel om hun spelers geven.
 

DeletedUser17472

Guest
Dan is het maar goed dat Duckje boven jou staat, voor deze straf en voor tw in het algemeen.
Met alleen jou als support had je alleen jezelf nog als speler gehad.
Ook fijn dat je toegeeft, wat je tussen de regels door kunt lezen, dat jou vertrouwen in de mensheid verdwenen is en je gewoon te lang mod bent.
Je gehele opstelling laat gewoon zien dat je beste tijd voorbij is hier.
Ik zei het eerder vandaag al in de stamchat, Jij bent gewoon precies mijn Engels lerares van de middelbare "Je antwoord is goed maar niet letterlijk zoals in het boek staat dus ik reken het fout".
Mijn post van vanochtend , zoals die was voor hij bewerkt werd, zal dan ook behoorlijk confronterend geweest zijn.

@Duckje, bedankt voor het laten zien dat er ook nog mensen in het support team zitten die wel om hun spelers geven.
Dat is gelukkig het verschil tussen Duckje en mij :) Ik mag geen straffen anders bepalen en hij wel. Het zou maar raar zijn als iedere moderator zijn eigen straffen zou toekennen niet?
 

DeletedUser71298

Guest
Dat is gelukkig het verschil tussen Duckje en mij :) Ik mag geen straffen anders bepalen en hij wel. Het zou maar raar zijn als iedere moderator zijn eigen straffen zou toekennen niet?
Niet zo raar als je proberen in te leven in een situatie en in te zien dat je fout zit maar toch bijdehante opmerkingen wilt maken.
Je kunt er zoveel omheen lullen als je wilt Fam maar jij, ik en iedereen hier op TW.nl weet dat jij het erom doet.
Elke ochtend wakker worden met de gedachte "wie zal ik vandaag eens een ban aansmeren" lijkt een beetje jou ding.
Is allemaal prima zolang we nog mods hebben als Duckje die niet helemaal verbitterd zijn geworden door de jaren maar zoals ik eerder al zei: Ook ons geduld houd eens op.

Verder ga ik niet meer op je reageren.
Support heeft eens iets goed afgehandeld dus mijn werk hier is klaar.
 
Bovenaan