Top & Flop spelers

DeletedUser68589

Guest
Overigens worden onze mbs ook gewoon geedeld. Pot verwijt de ketel?
Die rim behoorde trouwens op het moment dat zn eerste dorp daar lag toe aan ons :rolleyes:

Dat is dus de definitie die Revoc aan een cluster geeft. Excuseer : aan hun cluster. 1 dorp is een cluster. en niemand anders mag er nog edelen als er 1 dorp in de buurt staat.

Ik heb hier tevoren uitvoerig aangetoond dat ik geen enkele onrechtmatige cf gedaan heb. Nu zagen ze verder , hou u vast, omdat ik het laatste dorp van ajacied , zou kunnen overnemen. (want heb ik nog steeds niet gedaan)
Als tegenmaatregel edelen ze een twintigtal barbs van 300punten achter en rond onze cluster.

Echt een mooie manier van spelen.

PJ
 

DeletedUser78702

Guest
Oh boy hier gaan we weer :rolleyes:
1. Ben blij dat je zelf op AF komt zeuren en ik hoop dat iedere neutrale speler nu hier dat dorp even kan bekijken en erkennen dat dat ook gewoon een CF zou zijn.
2. Waarom denk je in godsnaam dat die jump van SbL een reactie is op een eventuele overname van dat dorp van Ajacied? Niet alles draait om jou ;)
 

DeletedUser68589

Guest
vind iemand dit hier te rechtvaardigen ? het edelen van kleine bb's in en achter de cluster van de vijand.
Over dat ander akkefietje is al meer dan genoeg overbodige inkt gevloeid.
 

DeletedUser78702

Guest
Vindt iemand het internen van een speler in vijandig gebied die op punt staat om de vijand te joinen te rechtvaardigen?
Dat je nu al dat ander ‘akkefietje’ ontwijkt, zegt genoeg :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68589

Guest
ik wil het daar inderdaad niet over hebben. Vijandig gebied? een stam met een langdurige nap met ons. meer valt er daar echt niet over te zeggen.
 
Reactiescore
389
ik wil het daar inderdaad niet over hebben. Vijandig gebied? een stam met een langdurige nap met ons. meer valt er daar echt niet over te zeggen.
Heeft qua toch tijd voor het af? Moeten jullie niet verder met kurtroos internen?
 

DeletedUser77704

Guest
vind iemand dit hier te rechtvaardigen ? het edelen van kleine bb's in en achter de cluster van de vijand.
Over dat ander akkefietje is al meer dan genoeg overbodige inkt gevloeid.

Toen eerste dorpen gepakt werden lagen daar gewoon volgens mij nog dorpen van Bram en nu van Abuser :rolleyes:
 

DeletedUser73358

Guest
vind iemand dit hier te rechtvaardigen ? het edelen van kleine bb's in en achter de cluster van de vijand.
Over dat ander akkefietje is al meer dan genoeg overbodige inkt gevloeid.

In principe is het een vrij nieuw gebied en dan praat ik over het gebied rondom 456|401, je ziet Rapunzel en Seduced daar nieuwe dorpjes (voornamelijk barbs) edelen. Tjah ik snap volledig dat het in principe in de invloedsfeer van Qua ligt en ook de intentie heeft om de twee clusters daar te koppelen. Sowieso vind ik persoonlijk dat jump clusters moeten ontstaan uit een bestaand cluster, of althans redelijk passend bij het bestaande cluster. Volgens die logica zou ik die jump dan ook niet doen en vind ik het vrij opmerkelijk (indien de intentie is werkelijk om daar een cluster op te bouwen). Mocht het puur als belemmering dienen dan vind ik het persoonlijk laag spel.

Scenario is bijvoorbeeld om een deels weggespeeld account te gebruiken om andere spelers te dwarsbomen.

Dat is hoe ik zoiets ervaar, verder beschouw ik die dorpen daar overigens niet als CF's maar enkel als mogelijk laag spel. Als je hierover geen afspraken gemaakt hebt, net zoals CF-afspraken dan heb je geen poot om op te staan.
 

DeletedUser77704

Guest
In principe is het een vrij nieuw gebied en dan praat ik over het gebied rondom 456|401, je ziet Rapunzel en Seduced daar nieuwe dorpjes (voornamelijk barbs) edelen. Tjah ik snap volledig dat het in principe in de invloedsfeer van Qua ligt en ook de intentie heeft om de twee clusters daar te koppelen. Sowieso vind ik persoonlijk dat jump clusters moeten ontstaan uit een bestaand cluster, of althans redelijk passend bij het bestaande cluster. Volgens die logica zou ik die jump dan ook niet doen en vind ik het vrij opmerkelijk (indien de intentie is werkelijk om daar een cluster op te bouwen). Mocht het puur als belemmering dienen dan vind ik het persoonlijk laag spel.

Scenario is bijvoorbeeld om een deels weggespeeld account te gebruiken om andere spelers te dwarsbomen.

Dat is hoe ik zoiets ervaar, verder beschouw ik die dorpen daar overigens niet als CF's maar enkel als mogelijk laag spel. Als je hierover geen afspraken gemaakt hebt, net zoals CF-afspraken dan heb je geen poot om op te staan.

Check eerste overname van SbL in dat gebied en hoe kaart er toen lag. Dan zie je dat van Abuser is overgenomen die daar dus al lag. Dat dorp oorspronkelijk van Bram was dus was al die tijd al ons gebied daar en daarmee onze invloedssfeer. Dat Qua nu daar dorpen pakt betekend niet wij daarom opeens daar niet zouden mogen edelen.
 

DeletedUser68589

Guest
Toen eerste dorpen gepakt werden lagen daar gewoon volgens mij nog dorpen van Bram en nu van Abuser :rolleyes:
Bram was niet van Fix , maar van een stam die nap had met qua. En abuser lag meer naar het zuiden.

Van die stam zijn uiteindelijk achteraf een volle 2 spelers naar het kamp van Fix overgelopen, en één dan nog niet officieel. Enkel Bram heeft zich bij fix gevoegd, en werd verder wel gesteund door je-rex-8, maar die is nooit tot de mb stam van fix of revoc toegetreden.

Dus zeggen dat dit gebied van fix was????
 
Reactiescore
1.476
Bram was niet van Fix , maar van een stam die nap had met qua. En abuser lag meer naar het zuiden.
Ajacied was niet van qua, maar van eeb stam die nap had met Fix. En pjvo lag meer naar het noorden.

En nee dit is geen shitpost, die stam had ook met ons diplomatieke betrekkingen.
 

DeletedUser68589

Guest
Ik weet niet dat die stam een nap met fix had. ik wil jullie wel geloven, maar ik weet alleen dat ze een nap met qua hadden. En die nap met qua was er al erg lang. En die was helemaal niet opgezegd toen ik jumpte.

PJ
 

DeletedUser77704

Guest
Bram was niet van Fix , maar van een stam die nap had met qua. En abuser lag meer naar het zuiden.

Van die stam zijn uiteindelijk achteraf een volle 2 spelers naar het kamp van Fix overgelopen, en één dan nog niet officieel. Enkel Bram heeft zich bij fix gevoegd, en werd verder wel gesteund door je-rex-8, maar die is nooit tot de mb stam van fix of revoc toegetreden.

Dus zeggen dat dit gebied van fix was????

Gaat toch om moment van jump SbL nu? Daar praten we over.

Bram1234 (tribe changes)
Real .Revoc 13th January 2019 - 04:03:58 253,390
.Revoc Geeneen 19th February 2019 - 20:03:35 9,242

Dus dat gebied was .Revoc in die periode dominant in dat gebied en die dorp van jump is overgenomen van een .Revoc-lid. Dus niet zeuren over dorpen SbL ;)
 

DeletedUser68589

Guest
oesje, ok. ik ben daar mis in. mijn excuses.

maar komaan. zeggen dat dat invloedssfeer van Revoc was, is toch sterk met de haren getrokken. Het is toch niet omdat bram daar een dorp had, dat het cluster van revoc is.

En Bram was al kapotgespeeld toen sbl dat dorp overnam, van waaruit die al die bbdorpen is gaan edelen. Dus jullie zeggen dat als je ergens een dorp kan pakken, je daarna plots alle barbs errond mag edelen?????,

Een troependode Bram met nog 5 dorpjes maakt nog geen dominant gebied.


PJ
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77704

Guest
oesje, ok. ik ben daar mis in. mijn excuses.

maar komaan. zeggen dat dat invloedssfeer van Revoc was, is toch sterk met de haren getrokken. Het is toch niet omdat bram daar een dorp had, dat het cluster van revoc is.

En Bram was al kapotgespeeld toen sbl dat dorp overnam, van waaruit die al die bbdorpen is gaan edelen. Dus jullie zeggen dat als je ergens een dorp kan pakken, je daarna plots alle barbs errond mag edelen?????,

Een troependode Bram met nog 5 dorpjes maakt nog geen dominant gebied.


PJ

Volgens mij is merendeel Bram geinternt, en gingen jullie pas dorpen pakken van hem toen intern voor groot gedeelte was afgerond :rolleyes:
 

DeletedUser68589

Guest
Volgens mij is merendeel Bram geinternt, en gingen jullie pas dorpen pakken van hem toen intern voor groot gedeelte was afgerond :rolleyes:
op het moment dat onze aanvallen aankwamen , waren er 9 dorpen van bram geedeld. van de 38.

er waren 3 dorpen van bram geinternd voor wij onze clears zijn gaan versturen, en 9 voor wij het eerste dorp hebben overgenomen. Hij had dacht ik 38 dorpen, en zijn toenmalige compaan je-rex-8 had er 9. (die overigens kwaad was hoe jullie met de vv waren omgegaan! en mij complimenteerde omdat ik goed had gespeeld)

Dus 'voor een groot gedeelte afgerond'... ik dacht het niet !

het is ongelooflijk hoe steevast de waarheid hier verdraaid wordt op het AF.
Wij hebben onze geplande aanval moeten versnellen en vervroegen omdat wij op de 12de zagen dat 2 dorpen werden geinternd. we zijn de 13de beginnen te versturen.
 

DeletedUser68589

Guest
Dat ben ik niet, maar volgens revoc ben ik barslecht . En dat ben ik zeker ook niet.
 
Bovenaan