Stelling van de Dag

DeletedUser80547

Guest
De werelden worden sowieso steeds kleiner... wat ik op zich wel begrijp... er zijn een miljoen andere spellen te spelen & super toegankelijk en tegenwoordig zelfs gratis (apex legends / fortnite enz)
volgens mij zijn er helemaal niet meer zo heel veel actieve spelers, het zijn veel dezelfde mensen die je steeds tegenkomt, veel mensen spelen vaak op meerdere werelden, alleen dan vaak onder een andere naam.
 

DeletedUser80078

Guest
en er zijn steeds meer teams met steeds meer spelers actief die lange tijd solo speelde
 

DeletedUser80262

Guest
Stelling: door het uiteenvallen van res heeft Ima. nu vrijspel op deze wereld
 

DeletedUser13822

Guest
Dit zal puur en alleen van Shine afhangen en wat ze in de weegschaal kunnen smijten tegen ons.
 
Reactiescore
94
Ik ben er van overtuigd dat we wel wat sterke accounts hebben die zeker een leuke strijd kunnen leveren. Helaas zijn wij geen premade stam en daarom is het vaak moeilijk in te schatten wat voor kwaliteit spelers we hebben. Totdat er een keer fatsoenlijk wordt aangevallen en ze het dan totaal niet aan kunnen... Daar hebben we nu al een paar keer de gevolgen van gezien helaas :p

Maar er zijn zeker genoeg sterke accounts om een leuke strijd te maken :)
 

DeletedUser80074

Guest
Mysterious Individual. & Eat Sleep Farm Repeat hebben een transfer gemaakt?
 

DeletedUser78334

Guest
Stelling: de nieuwe wereldsituatie (Ima, Shine, Maai) is leuker/spannender dan de oude (Ima, Shine, Res)

Eens, ik schat de kansen van Maai hoger in dan die van Res, ook al zijn ze met Axfire 1 van hun 'steunpilaren' kwijt.
 
Reactiescore
1.478
Oneens. Ima. zal door het wegvallen van 2 grotere accounts waarschijnlijk een paar extra rekruten aannemen om hun safe te vergroten. Doen ze dat niet dan ben ik het eens met je stelling.
 

DeletedUser73927

Guest
Stelling: de nieuwe wereldsituatie (Ima, Shine, Maai) is leuker/spannender dan de oude (Ima, Shine, Res)

Oneens, gaat er vooral vanaf hangen of ESFR niet direct onderuit gehaald word. Indien dit wel het geval is, dan blijft gewoon het oude Res over - Axfire en is er bijzonder weinig veranderd. Ik vind het te vroeg om te zeggen dat er iets compleet is veranderd.
 
Reactiescore
1.478
dan blijft gewoon het oude Res over - Axfire en is er bijzonder weinig veranderd.
Maar dit is neem ik aan juist @AlmaIsLoveAlmaIsLife zijn punt. Res was het kleinste van de 3, en blijft er gelijk op, ima had de meeste kwaliteit van de 3, en raakt 2 accounts ten waarde van 2 miljoen kwantiteit + een aantal spelers kwijt. De wereld is dan dus meer in balans?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.772
Maar dit is neem ik aan juist @AlmaIsLoveAlmaIsLife zijn punt. Res was het kleinste van de 3, en blijft er gelijk op, ima had de meeste kwaliteit van de 3, en raakt 2 accounts ten waarde van 2 miljoen kwantiteit + een aantal spelers kwijt. De wereld is dan dus meer in balans?

In balans denk ik niet. Althans de fronten niet. Denk dat Maai dik de beste ligging heeft. Shine en Ima hebben mooie phalanxen tegen elkaar, maar Maai prikt zo die phalanxen lek. Is gewoon bijna te zielig voor woorden hoe weinig accounts beide stammen tegen hun hebben fronten. Heel Maai z'n front bestaat uit 3 spelers geloof ik. Spelers die weinig tot 0 save hebben :x.

Dus: Ja. 100% Ja. Maai heeft een stuk grotere luxe dan Res.
 
Bovenaan