Top & flop spelers

Reactiescore
2.303
En zeker in de start, ma bon blijkbaar is boosten nu een standaard start skill geworden!
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Tbh, 13 dorpen nu waarvan 4 boost. Hij doet t verdwr ook gwn prima :p

Waarvan 2 zijn start dorpen waren. Oftewel hij startte met 6 dorpen. Hoe kan je dit ooit verwoorden alsof hij t verder gewoon prima doet lol. 6 gratis dorpen, 7 gepakt. En om die 7 dorpen te pakken hij had 4 dorpen meer als normale spelers. Heeel knap.
 
Reactiescore
1.094
Naar mijn mening heeft dat niks te maken met hoe klein de wereld is.

Zoonbeetje alle oud gediende, wereld winnaars en “profs” van de vorige classics spelen momenteel integenstelling tot wat je beweerd. wat zou betekenen dat de “nieuwe” spelers weg blijven en dat is nou juist de doelgroep die niet snapt hoe die moet booster of juist boost en beide redenen omvatten een start :p

Dat deze CL klein is is denk ik gewoon een incident of simpelweg het momenteel enorm teruglopende ledenaantal op tw, wat al jaren gaande is en de laatste werelden heel duidelijk zichtbaar is.

Indd Flex heeft geboost, en zo is er ook info over boost accounts voor Kroket. Er stond hier al een “slafen” stukje over nog een account wat boost... helaas schijnt t een gewoonte te zijn ja. Ben allang blij dat al t gekata van de vorige CL er niet is :p

Ik zie precies nul mensen van classics 1-12 spelen. Dus hoezo alle oud gediende. Of iig op 1 hand te tellen.

Overigens heeft de classic het tijden goed gedaan terwijl op andere werelden de spelers flink terugliepen. Maar nu we zijn afgegleden naar standaard boosts en stabs vind ik een teruglopend spelers aantal op ook de cl logisch.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser80552

Guest
Ik zie precies nul mensen van classics 1-12 spelen. Dus hoezo alle oud gediende. Of iig op 1 hand te tellen.

Overigens heeft de classic het tijden goed gedaan terwijl op amdere werelden de spelers flink terugliepen. Maar nu we zijn afgegleden naar standaard boosts en stabs vind ik een teruglopend spelers aantal op ook de cl logisch.

Classic 9 hier om precies tezijn.
 
Reactiescore
461
Ze zijn triggered omdat 1 van hun boosts door iemand anders is opgeedeld
 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
2.303
Phil was er eentje. Er zouden er minimaal 2 zijn van wat ik vernomen heb.
Initieel was het niet de bedoeling om te spelen met Nowhere in the sun, zodra Phil dus rekt werd hebben we deze aangenomen.
Wie is de "2de" ?
 
Reactiescore
2.303
Sterk.
 
Reactiescore
461
Iemand van jullie stam zal jullie zwart zitten maken voor niets, dan kan ook natuurlijk
 
Bovenaan