We gaan aftellen, want het is einde is in zicht!

DeletedUser69389

Guest
Jullie hebben die 1e plek al, Gun Colla toch die 1e plek ODA die ze tot nu toe al de halve wereld hebben.
Nja het is tamelijk hypociet dat een voormalig leider die akkoord ging met het verbod op het boosten toch gaat boosten, omdat die zijn rang 1 ODA op legale wijze verloren ziet gaan.
 
Reactiescore
686
Het is tamelijk hypocriet dat een Voormalige mede-leider loopt te zeuren dat die Vinage nooit had opgegeven voor Vix-V als die van te voren wist dat Vix-V een klein foutje ging gemaakt ten opzichte van Vinage, waar dat vele malen vaker en groter is gebeurd.

We weten ondertussen je boostverhalen over Vix-V wel, Dus van mij mag je daar ook wel een keer mee ophouden. Helemaal nu je toch al gestopt bent. Waarom zou je dan nog steeds blijven afgeven op Colla?

Ik had ook liever gezien dat die 1ste plek en 1ste ODA gewoon verdeeldt werden. Dat scheelt wat gezeur. Maarja ik weet niet wat er afgesproken is tussen deze beide accounts.
 

DeletedUser78972

Guest
Ach het is niet raar dat als er eentje boost de ander ook gaat boosten.
Vandaar dat ik dan maar ook ga boosten lol.
 

DeletedUser78972

Guest
Als in jou geval kleine dingen op het acc doen onder boosten valt dan wel ja
 
Reactiescore
2.303
Kun je nagaan, wat een booster. Colla gooit expres al zijn clears op jou front om je oda te nakken. Bah.

Ik ben Colla sinds de start dus geen idee wat je bedoelt.
Verder is het gewoon een straatje zonder einde.. Verder zou het niemand nog mogen boeien wie eerste eindigt in zowel ODA ODD Rang.
Ik denk dat zowel Colla als banaan hun aandeel hebben gehad in deze wereld. En als ze er op terugkijken zal niemand denken dat de nr 1 ook maar iets boeit.

Martijn, stop met verder te janken in je depressie en zet je over je leven jezus baby.
 

DeletedUser69389

Guest
Het is tamelijk hypocriet dat een Voormalige mede-leider loopt te zeuren dat die Vinage nooit had opgegeven voor Vix-V als die van te voren wist dat Vix-V een klein foutje ging gemaakt ten opzichte van Vinage, waar dat vele malen vaker en groter is gebeurd.

We weten ondertussen je boostverhalen over Vix-V wel, Dus van mij mag je daar ook wel een keer mee ophouden. Helemaal nu je toch al gestopt bent. Waarom zou je dan nog steeds blijven afgeven op Colla?

Ik had ook liever gezien dat die 1ste plek en 1ste ODA gewoon verdeeldt werden. Dat scheelt wat gezeur. Maarja ik weet niet wat er afgesproken is tussen deze beide accounts.
Ware het niet dat vooraf bij de oprichting. Nog voordat ik met het idee opperde om eventueel jullie en Savethewhale te benaderen we tot bepaalde overeenkomsten waren gekomen. Overeenkomsten die de laatste weken overboord werden gegooid en andere afspraken die er geschonden werden. Je kunt dan kiezen voor slikken en stikken of voor je principes staan. Dat laatste heb ik gedaan. Had ik inderdaad vooraf geweten welke afspraken er geschonden werden dan was ik inderdaad niet uit Vinage gegaan. Dit omdat die overeenkomsten hetgene waren waarom we Vix-V hadden opgericht uit reactie tegen het handelen van Vinage.

De reden dat ik afgeef op Colla en dan zie ik het niet zozeer als afgeven op Aldo en Emile, is omdat Roald bepaalde uitlatingen heeft gedaan en welke hij momenteel zelf niet nakomt. Ook afspraken die hij zelf niet nakomt. Ook afspraken die we vlak voor mijn quiten nog hadden gemaakt binnen de stam.
 
Reactiescore
2.303
De reden dat ik afgeef op Colla en dan zie ik het niet zozeer als afgeven op Aldo en Emile, is omdat Roald bepaalde uitlatingen heeft gedaan en welke hij momenteel zelf niet nakomt. Ook afspraken die hij zelf niet nakomt. Ook afspraken die we vlak voor mijn quiten nog hadden gemaakt binnen de stam.

Welke afspraken? Ik weet dat je het niet op ons uit maar je moet wel verstaan dat ik toch Roald zijn rug heb bij deze. Hoe deze wereld gewoon op het einde compleet in mineur eindigt zeg maar vind ik nogal kut voor velen die er veel tijd in gestoken hebben.
 

DeletedUser69389

Guest
Welke afspraken? Ik weet dat je het niet op ons uit maar je moet wel verstaan dat ik toch Roald zijn rug heb bij deze. Hoe deze wereld gewoon op het einde compleet in mineur eindigt zeg maar vind ik nogal kut voor velen die er veel tijd in gestoken hebben.
De afspraak om niet te gaan boosten. Een topic dat, door idk wie, opeens was verwijderd.

Als je over de afspraken wilt spreken van het begin. Geen ego gedrag, samenwerken, niet onnodig recruiten, geen afspraken verbreken etc.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Vind dat boosten sws allemaal bs. Lekker boeiend wie eerste eindigt. De enige accounts die men zal herinneren zijn de accounts die goed gedeft hebben, buitengewoon geofft, iemand gebroken etc.

Alsof er 1 iemand nog weet wie de nummer 1 ODA was op w24 en waarom dat zo was. Boeie.

Btw @Boris. Die sneer van inactiviteit hoeft niet hoor, en al zeker niet van jouw kant. Dat is gewoon hypocriet gezeik.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.303
De afspraak om niet te gaan boosten. Een topic dat, door idk wie, opeens was verwijderd.

Als je over de afspraken wilt spreken van het begin. Geen ego gedrag, samenwerken, niet onnodig recruiten, geen afspraken verbreken etc.

Denk dat je van colla niet echt kunt zeggen dat wij een Egoïstisch gedrag hadden?

Verder kon Roald het moeilijk verkroppen dat er plots door een account sick veel pakketten werden gespaard om dan endgame toch nog nummer 1 te worden, door een speler die enkel clears gebruikte voor achterland te bashen. Die vervolgens nu ook gewoon aan het boosten is voor Colla hier mee begonnen was...

Uiteindelijk kan je dan wel stellen dat colla meer benadeeld is geweest doordat de clears altijd herbouwt moesten worden, waardoor er dan ook minder Edels waren. Zover het Ego gedrag! Onnodig recruiten werd er niet gedaan neem ik aan?

Verder ga ik hier niet meer over uitwijken want dit is nogal een zinloze discussie, even zinloos als je ongesteld gedrag Martijn toen je de stam zonder pardon leavde. Hierdoor liet je je co's in een lastig pakket zonder het maar te bespreken met hen en ook keerde je de rug toe naar je gehele stam. En waarom?
 
Reactiescore
2.485
Altijd achterlijk om te zien hoe een stam zolang eenheid kan uitstralen tot het eind. Dan is het vingertje wijzen in het openbaar.

Martijn het enige wat jij doet is negativiteit verspreiden over alles waar jij een bijdragen aan hebt gehad, zowel op deze wereld als TW-globaal. We weten onderhand je mening wel en ik word er persoonlijk erg moe van. Je schopt alles en iedereen tegen de enkels en zegt tegelijk dat je gestopt bent. Mijn advies aan jou is om vooruit te kijken en niet aandacht te blijven zoeken op dit spel, bouw in RL een leuk leven op. Zorg dat je deze "slechte periode van TW" achter je laat, want als ik het zo lees heb jij je de afgelopen maanden totaal niet vermaakt, maar toch ben je er nog steeds.
 

DeletedUser58290

Guest
Altijd achterlijk om te zien hoe een stam zolang eenheid kan uitstralen tot het eind. Dan is het vingertje wijzen in het openbaar.

Naja, daar is een uitspraak op die gisteren tegen mij gebruikt werd toen ik precies hetzelfde dacht toen ik voor mijn gevoel toch wel een mes in m'n rug kreeg van iemand. ''Het is maar een spelletje''

En dat vingertje wijzen in het openbaar daar doe ik niet aan mee, dat er bepaalde mensen hier zijn die dat wel graag doen moeten ze zelf weten, maar ik ben er niet van om mensen zwart te maken terwijl je alles enkel van je eigen kant ziet. Hoe ik het zie is natuurlijk heel anders maargoed ik heb geen zin om hier een discussie daarover aan te gaan. Wat ik ook zou zeggen zou toch niet goed zijn of weer weersproken worden en daar heb ik geen zin in. Ik weet inmiddels hoe dat gaat op het AF. Ben je verbaal niet sterk heb je niks te zoeken op het AF met al dat gemierenneuk tegenwoordig.
 

DeletedUser3809

Guest
Vind dat boosten sws allemaal bs. Lekker boeiend wie eerste eindigt. De enige accounts die men zal herinneren zijn de accounts die goed gedeft hebben, buitengewoon geofft, iemand gebroken etc.

Alsof er 1 iemand nog weet wie de nummer 1 ODA was op w24 en waarom dat zo was. Boeie.

Btw @Boris. Die sneer van inactiviteit hoeft niet hoor, en al zeker niet van jouw kant. Dat is gewoon hypocriet gezeik.

Wou je zeggen dat je actief bent dan de laatste tijd? We hebben al een week je vv (nja die heb je gister doorgestuurd naar Colla maar same thing). Heb je echt meer gedaan dan even luisteren naar Roald z'n kant van het verhaal? Lijkt me sterk.
Maar dan kom je hier wel om te zeggen dat wij boosten en Colla niet. Ja natuurlijk krijg je dan een opmerking over dat je inactief bent en het zeker niet hebt gevolgd.



Denk dat je van colla niet echt kunt zeggen dat wij een Egoïstisch gedrag hadden?

Verder kon Roald het moeilijk verkroppen dat er plots door een account sick veel pakketten werden gespaard om dan endgame toch nog nummer 1 te worden, door een speler die enkel clears gebruikte voor achterland te bashen. Die vervolgens nu ook gewoon aan het boosten is voor Colla hier mee begonnen was...

Uiteindelijk kan je dan wel stellen dat colla meer benadeeld is geweest doordat de clears altijd herbouwt moesten worden, waardoor er dan ook minder Edels waren. Zover het Ego gedrag! Onnodig recruiten werd er niet gedaan neem ik aan?

Verder ga ik hier niet meer over uitwijken want dit is nogal een zinloze discussie, even zinloos als je ongesteld gedrag Martijn toen je de stam zonder pardon leavde. Hierdoor liet je je co's in een lastig pakket zonder het maar te bespreken met hen en ook keerde je de rug toe naar je gehele stam. En waarom?

Je lult gewoon onzin. Wij zijn pas vrij laat begonnen met pakketten sparen omdat we dachten dat er een halvering zou komen, zodat pakketten effectief dubbele opbrengsten zouden hebben en we snel naar 65% konden. Die halvering kwam er niet dus toen gooiden we ze maar gewoon. Toen er geen halvering kwam gingen we ze meteen gebruiken. Of we nou wel die pakketten of niet gespaard hadden hadden we altijd toch ruim eerste gestaan, het huidige verschil in dorpjes verklaar je niet met dat je iets efficienter bent als je pakketten tijdens een edeldecreet gebruikt.

En wij hebben altijd clears en deff beschikbaar gesteld voor de stam, meegedaan met elke massa wat kon, regelmatig vv's gedraaid, etc. Dus je kan ODA noemen (want ja Roald kwam graag elke dag vertellen hoeveel clears hij/zn mbs nou weer hadden in totaal), maar daar lagen we nooit ver achter Colla want ook onze clears liepen meestal ergens naar een front. We lieten zelfs tijden lang allemaal gaten in ons cluster omdat er altijd wel een stamactie belangrijker was waarbij we konden helpen, terwijl we voor ons eigen account natuurlijk liever een keer een schoon cluster maken. Dus om nu nog even aan het einde snel te zeggen dat wij egoistisch zijn is gewoon triest. Accepteer gewoon dat je geen eerste haalde, dat ligt niet aan het wel of niet sparen van pakketjes. Je krijgt geen rente op die dingen. We hadden gewoon meer. Je mag al je clears aardig vaak stukgooien om 150 dorpen in te lopen, en zo'n verschil was er niet. Het is gewoon zielig dat je er nu zo om kan huilen dat je niet je gewenste rang krijgt aan het einde.
 
Reactiescore
2.303
En wij hebben altijd clears en deff beschikbaar gesteld voor de stam, meegedaan met elke massa wat kon, regelmatig vv's gedraaid, etc. Dus je kan ODA noemen (want ja Roald kwam graag elke dag vertellen hoeveel clears hij/zn mbs nou weer hadden in totaal), maar daar lagen we nooit ver achter Colla want ook onze clears liepen meestal ergens naar een front. We lieten zelfs tijden lang allemaal gaten in ons cluster omdat er altijd wel een stamactie belangrijker was waarbij we konden helpen, terwijl we voor ons eigen account natuurlijk liever een keer een schoon cluster maken. Dus om nu nog even aan het einde snel te zeggen dat wij egoistisch zijn is gewoon triest. Accepteer gewoon dat je geen eerste haalde, dat ligt niet aan het wel of niet sparen van pakketjes. Je krijgt geen rente op die dingen. We hadden gewoon meer. Je mag al je clears aardig vaak stukgooien om 150 dorpen in te lopen, en zo'n verschil was er niet. Het is gewoon zielig dat je er nu zo om kan huilen dat je niet je gewenste rang krijgt aan het einde.

Zoals meermaals gezegd boeit de rang mijzelf vrij weinig. Ook noem ik je nergens een egoist. Ook zit ik niet te huilen over iets maar maak ik martijn gewoon duidelijk dat hij niet zo moet lopen janken over alles en nog wat.
 
Reactiescore
2.485
Naja, daar is een uitspraak op die gisteren tegen mij gebruikt werd toen ik precies hetzelfde dacht toen ik voor mijn gevoel toch wel een mes in m'n rug kreeg van iemand. ''Het is maar een spelletje''

En dat vingertje wijzen in het openbaar daar doe ik niet aan mee, dat er bepaalde mensen hier zijn die dat wel graag doen moeten ze zelf weten, maar ik ben er niet van om mensen zwart te maken terwijl je alles enkel van je eigen kant ziet. Hoe ik het zie is natuurlijk heel anders maargoed ik heb geen zin om hier een discussie daarover aan te gaan. Wat ik ook zou zeggen zou toch niet goed zijn of weer weersproken worden en daar heb ik geen zin in. Ik weet inmiddels hoe dat gaat op het AF. Ben je verbaal niet sterk heb je niks te zoeken op het AF met al dat gemierenneuk tegenwoordig.

Mijn complete reactie was voornamelijk jegens Martijn gericht ;) Of Banana nu eerste wordt of niet zal mij een worst wezen. Ik gun het Roald zeker, maar ik heb hem ook gezegd dat Colla het sleutel acc deze wereld is geweest en dat is hetgeen wat telt. Ik denk dat we het daar over eens kunnen zijn toch? Dat Colla en dan zeker Roald de grootste invloed op deze wereld heeft gehad.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Ik doelde meer op het feit dat jij er vrijwel niet bent geweest wanneer het nodig was, en mij dan aanduidt op een inactieve periode die nu aan de gang is wanneer t niet nodig is. Daarom is die sneer van jouw kant pure hypocrisie.

Kant van roald? Roald vroeg me om de vv, ik gaf hem. Wat jullie en hij bespreken en gezeik over hebben kan mij geen fuck boeien. Ik heb een leven en een wereld waar ik nummer 1 ODA heb, zal dat niet verbeteren. Jullie denken van wel, sneu.
 
Bovenaan