Top & flop spelers

DeletedUser69389

Guest
Nouja het is wel een boel boter op je hoofd hebben hoor. Allemaal lekker boosten, maar ondertussen wel klagen dat de cl ontzettend klein is.
Vind het terecht dat er eens wat van gezegd wordt.

Zelfde geldt voor alle andere sluw gespeelde spelletjes die we de afgelopen classics hebben gezien. Ook op deze manier totaal geen interesse om ook maar een keer weer te gaan spelen.
Dat is de meest droevige constatering ja. Vooral als je kijkt naar hoe klein de kaart nu is en dat je je dan beseft dat dit zelfs met een twee dorpen start is.... Moet je nagaan hoe klein de wereld anders was geweest?
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Naar mijn mening heeft dat niks te maken met hoe klein de wereld is.

Zoonbeetje alle oud gediende, wereld winnaars en “profs” van de vorige classics spelen momenteel integenstelling tot wat je beweerd. wat zou betekenen dat de “nieuwe” spelers weg blijven en dat is nou juist de doelgroep die niet snapt hoe die moet booster of juist boost en beide redenen omvatten een start :p

Dat deze CL klein is is denk ik gewoon een incident of simpelweg het momenteel enorm teruglopende ledenaantal op tw, wat al jaren gaande is en de laatste werelden heel duidelijk zichtbaar is.

Indd Flex heeft geboost, en zo is er ook info over boost accounts voor Kroket. Er stond hier al een “slafen” stukje over nog een account wat boost... helaas schijnt t een gewoonte te zijn ja. Ben allang blij dat al t gekata van de vorige CL er niet is :p
 

DeletedUser69389

Guest
Naar mijn mening heeft dat niks te maken met hoe klein de wereld is.

Zoonbeetje alle oud gediende, wereld winnaars en “profs” van de vorige classics spelen momenteel integenstelling tot wat je beweerd. wat zou betekenen dat de “nieuwe” spelers weg blijven en dat is nou juist de doelgroep die niet snapt hoe die moet booster of juist boost en beide redenen omvatten een start :p

Dat deze CL klein is is denk ik gewoon een incident of simpelweg het momenteel enorm teruglopende ledenaantal op tw, wat al jaren gaande is en de laatste werelden heel duidelijk zichtbaar is.

Indd Flex heeft geboost, en zo is er ook info over boost accounts voor Kroket. Er stond hier al een “slafen” stukje over nog een account wat boost... helaas schijnt t een gewoonte te zijn ja. Ben allang blij dat al t gekata van de vorige CL er niet is :p
Valt behoorlijk tegen hoeveel oud gedienden van vorige classic spelen hoor. Ja misschien als je de laatste classics meetelt dat je conclusie klopt. Maar kijkend naar classic spelers die echt iets hebben gepresteerd dan is dat bedroevend weinig hoor. Ik heb het dan over classic spelers die langer dan vanaf classic 12 classic spelen. Omdat door de echte old gen classic spelers classic 11 als de enigszins laatste serieuze classic wordt beschouwd.


Wat betreft kata'en. Daarvoor is de fase ook nog iets te vroeg en wordt het ook deels voorkomen door de instellingen. Toch zijn er wel accounts die wel gedupeerd worden door katagebruik momenteel.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Dat is de meest droevige constatering ja. Vooral als je kijkt naar hoe klein de kaart nu is en dat je je dan beseft dat dit zelfs met een twee dorpen start is.... Moet je nagaan hoe klein de wereld anders was geweest?

Groter omdat je dan wel pre- registratie had. Pooh wat kan ik er slecht tegen als jij post zonder na te denken.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Wat betreft kata'en. Daarvoor is de fase ook nog iets te vroeg en wordt het ook deels voorkomen door de instellingen. Toch zijn er wel accounts die wel gedupeerd worden door katagebruik momenteel.

Vorige CL was juist de start fase van 2/3 dorpen het kata’n een probleem. Maarja aangezien je nooit een wereld speelt waar je komt zeiken weet je dat niet.
 

DeletedUser69389

Guest
Groter omdat je dan wel pre- registratie had. Pooh wat kan ik er slecht tegen als jij post zonder na te denken.
Dat heeft zeer zeker een invloed, maar dan nog past de huidige grootte wel in een langere trend als je kijkt naar de grootte van de klassieke werelden.
 
Reactiescore
2.303
Indd Flex heeft geboost, en zo is er ook info over boost accounts voor Kroket. Er stond hier al een “slafen” stukje over nog een account wat boost... helaas schijnt t een gewoonte te zijn ja. Ben allang blij dat al t gekata van de vorige CL er niet is :p
wie?
 
Reactiescore
2.386
Pfff Flex vuile booster :(
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Kan er naar ons gerefereerd worden als tijdelijk naam in plaats van kroket? Bedankt.
 

DeletedUser20001

Guest
Dan moet je maar een normale naam verzinnen.

Vik is wel pro btw.
 
Reactiescore
93
Als je 3-4 dorpen gratis krijgt in het begin is het vrij logisch dat je nu al zo hoog zit lol
 
Bovenaan