Spot je prent

DeletedUser80335

Guest
Tja, drank maakt meer kapot dan je lief is. Vraag maar aan alcoholist Amancho.
 

DeletedUser58227

Guest
Iemand tot alcoholist bombarderen is indd een stuk kwalijker ;)

Of heb ik iets gemist/ overheen gelezen en klopt dit niet?

Vind het persoonlijk erg sneu zulke simpele, maar goed verwoorde mededelingen ingame te rapporteren om er een voordeel uit te halen.
Vervolgens zijn er op het AF genoeg reacties te vinden (van spelers uit beide kampen) die wel over de schreef gaan, maar waar niets aan wordt gedaan.
 
Reactiescore
1.283
Vind het persoonlijk erg sneu zulke simpele, maar goed verwoorde mededelingen ingame te rapporteren puur om er een voordeel uit te halen.
Vervolgens zijn er op het AF genoeg reacties te vinden (van spelers uit beide kampen) die wel over de schreef gaan, maar waar niets aan wordt gedaan.

Ik ben persoonlijk ook niet zo van de report button maar met de teksten die @Jabroni hier plaatst heeft hij het verdient.
 

DeletedUser58227

Guest
Heb hier een aantal reacties gelezen die beneden pijl zijn en een report waard zijn idd.
 

DeletedUser80335

Guest
Ik ben persoonlijk ook niet zo van de report button maar met de teksten die @Jabroni hier plaatst heeft hij het verdient.
Verdiend met een d misschien? Als je me op spelling wil pakken moet je het zelf ook goed doen.

Ik hou het hier vooralsnog bij. Discussiëren tegen een roulerende cast van elitaire backstabbers wordt behoorlijk saai na een paar minuten. Weet niet hoe de normale mensen het volhouden hier met de pure smugness in jullie posts.

Vergeten jullie niet een aantal kratjes Hertog in te slaan voor de eindbarbecue na de wereldwinst? Heb gehoord dat de mod in jullie zak aardig wat alcohol weg kan zetten.
 
Reactiescore
1.476
0425bee59faf0244f249ad2027f37aff.png


Hier de PM waardoor de zogenaamde vreesloze man zeven kleuren moest schijten en op de reportknop drukte. Verder geen communicatie met dit grofvuil gehad.
Ik zou je er niet om reporten, maar snap niet dat je moeilijk doet als anderen dat wel doen. Bovendien zou je bij een eenmalige opmerking als deze niet direct een ban krijgen, maar een waarschuwing. Niks aan de hand dus.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ik weet oprecht niet wat er mis met jou is maar alles wat jij in je capabele kop heb is het provoceren en zwart maken van andere spelers en stammen waar je maar kan terwijl je letterlijk 0 idee hebt wat er speelt of waar het over gaat... Dit is dan toch wel echt het laatste bericht dat ik aan je ga wijden, want als ik nog verder zak naar jou niveau, dan zak ik door de grond heen...

Lekker clusterfucken met de hulp van Amancho. Just Ima. things.

Fearless Men. Absolute losâh

en dan al helemaal zo'n elitair gedrocht als team NIETTEDOEN. Lmfao! Jullie hebben allemaal zo'n groot ego omdat je een account met 10 man bemand en permanent acties kunt uitvoeren

Stelletje elitaire losers.

Wat lul je allemaal? Randdebiel.

Oei, daar zijn alle jaknikkers van Ima. die tegelijk dezelfde reactie posten.

net zo'n achterlijke backstabber die met complotjes een winst probeert te boeken. Lafbekjes.

het enige lachwekkende is de continue aanwezigheid van vtcpro op het forum

Als je me op spelling wil pakken moet je het zelf ook goed doen.

Discussiëren tegen een roulerende cast van elitaire backstabbers wordt behoorlijk saai na een paar minuten. Weet niet hoe de normale mensen het volhouden hier met de pure smugness in jullie posts.

Toe maar :eek:
Wat een drogredenen zeg, bah! Het niveau op het AF wordt er niet beter op! @Too Hot For This Planet niveau dit :p

Trouwens, dit viel me ook lichtelijk (heel lichtelijk) op.

Lekker clusterfucken met de hulp van Amancho

Res spelers blijven gebanned door Amancho, de Ajax & alcohol liefhebbende mod. Vandaar conclusie: de vrolijke zuipschuit Amancho helpt Ima. de wereld te winnen.

Ben benieuwd hoe jullie Amancho zo ver gekregen hebben. Kratje bier voor de oude alcoholist gekocht?

Daar komt de agressie even naar boven die hand in hand gaat met alcoholisme.

Daar komt de agressie even naar boven die hand in hand gaat met alcoholisme. Je laat je wederom kennen, Fransje!

Amancho is dit weekend weer aan z'n trekjes gekomen!

maar net als Amancho bij de supportaanvragen zal dat niet gelezen worden en zal er enkel op de man gespeeld worden.

Alcoholist Amancho staat beschuldigd van hoogverraad als mod. Reactie Ima

Drink (samen met alcoholist Amancho) dit weekend maar een paar biertjes op jullie wereldwinst.

Tja, drank maakt meer kapot dan je lief is. Vraag maar aan alcoholist Amancho.

Vergeten jullie niet een aantal kratjes Hertog in te slaan voor de eindbarbecue na de wereldwinst? Heb gehoord dat de mod in jullie zak aardig wat alcohol weg kan zetten.

Och jongen toch. Amancho is onze redder, ons geheime wapen, wist je dat nog niet?
Maar even serieus. Amancho zal je zaak wel behandeld hebben, alsof Ima hierbij een rol gespeeld heeft. Houd ons erbuiten, aub. Zijn beslissingen hoef je niet af te reageren op een stam die jou gereport heeft.

En om het even op te klaren:

Axfire was inderdaad gebanned. Wij als Ima hebben ook genoeg navraag gedaan over die ban. Verschillende hebben Duckje nog even benaderd, wij vinden deze ban ook heel rot hoor! Het was een boeiende strijd, Res pakte juist lekker op Ima. Maar ineens wordt Res op deze manier geslachtofferd. Verschrikkelijk zonde! Maar iedereen die denkt dat Ima hierachter zat of iets in die richting moet gewoon wegblijven hier. Als we dit deden om ervan te profiteren zouden we ons wel niet ingehouden hebben bij het edelen!
En je report sucks man. Het is een zeer ongepaste PM van je. Je hebt hier je straf voor gekregen. Ja, ik heb ook weleens een ban gekregen voor iets als "Ik snap er geen kut van". Ik vind inderdaad dat in sommige cases het TW team het erg zwaar bestraft, en ik houd zelf ook niet zo van rapporteren tenzij ik het echt niet acceptabel vind. Laat dit een goede les voor je zijn, kijk altijd uit met PM's ;).
 
Reactiescore
241
Kan er een reactie komen vanuit Ima waarom er al 2 axfire dorpen door jullie zijn genomen?

Zouden wij is moeten proberen als een account als Coru geband zou worden

We hebben besloten te stabben. Er lopen nu ongeveer 9 treintjes en 12 gesplitte paartjes.

groetjes,
Eat sleep STAB repeat.
 
Bovenaan