Spot je prent

DeletedUser80335

Guest
Toelichting aub
Ima. gaat o.a. mass reporten zodat mensen gebanned worden. Fearless Men. Absolute losâh. Vervolgens meerdere 10k barbarendorpen die na een 50% reductie leeg staan overnemen en clusterfucken (Discovered en zijn moraalbitches Jelco en Aapje). Ima spelers worden insta unbanned, Res spelers blijven gebanned door Amancho, de Ajax & alcohol liefhebbende mod. Vandaar conclusie: de vrolijke zuipschuit Amancho helpt Ima. de wereld te winnen.
 
Reactiescore
766
Ima. gaat o.a. mass reporten zodat mensen gebanned worden. Fearless Men. Absolute losâh. Vervolgens meerdere 10k barbarendorpen die na een 50% reductie leeg staan overnemen en clusterfucken (Discovered en zijn moraalbitches Jelco en Aapje). Ima spelers worden insta unbanned, Res spelers blijven gebanned door Amancho, de Ajax & alcohol liefhebbende mod. Vandaar conclusie: de vrolijke zuipschuit Amancho helpt Ima. de wereld te winnen.
Yep ligt inderdaad aan ima en de accounts die gebanned zijn hoeven zelf geen verantwoordelijkheid te nemen.
 
Reactiescore
766
Ima. gaat o.a. mass reporten zodat mensen gebanned worden. Fearless Men. Absolute losâh. Vervolgens meerdere 10k barbarendorpen die na een 50% reductie leeg staan overnemen en clusterfucken (Discovered en zijn moraalbitches Jelco en Aapje). Ima spelers worden insta unbanned, Res spelers blijven gebanned door Amancho, de Ajax & alcohol liefhebbende mod. Vandaar conclusie: de vrolijke zuipschuit Amancho helpt Ima. de wereld te winnen.

Leuke kerel ben jij :)
 

Bijlagen

  • 21A72A4C-E7CD-49C6-82D9-5ECE2F3D8044.jpeg
    21A72A4C-E7CD-49C6-82D9-5ECE2F3D8044.jpeg
    339,3 KB · Weergaven: 41

DeletedUser80335

Guest
Jullie bekijken het beide vanuit je bevooroordeelde Ima. blik. Ben benieuwd hoe jullie Amancho zo ver gekregen hebben. Kratje bier voor de oude alcoholist gekocht?
 
Reactiescore
766
Jullie bekijken het beide vanuit je bevooroordeelde Ima. blik. Ben benieuwd hoe jullie Amancho zo ver gekregen hebben. Kratje bier voor de oude alcoholist gekocht?
Heb jij toevallig 1 van de regels die tribalwars heeft opgesteld verbroken?
 
Reactiescore
853
Jullie bekijken het beide vanuit je bevooroordeelde Ima. blik. Ben benieuwd hoe jullie Amancho zo ver gekregen hebben. Kratje bier voor de oude alcoholist gekocht?
Nou dit lijkt me toch eerder een reactie van een bevooroordeelde Res blik. Dat je iets tegen Ima hebt moet je zelf weten, maar de ban van Axfire verhalen op Ima is simpelweg idioot. Toont enkel aan dat je het verstandelijk vermogen van een aardappel hebt en eigenlijk verspilling van zuurstof bent. Het verzoek je gezicht hier nooit weer te vertonen.

Met de vriendelijke groetjes,

Amancho (Frans), Ajax supporter en winnaar van W65 (ima)
 

DeletedUser80044

Guest
Jaman wij zijn echt onterecht unbanned droom lekker verder met je jaloers kop
 

Bijlagen

  • F2583F03-DFA7-4D21-A07C-3C5369BD1CC7.png
    F2583F03-DFA7-4D21-A07C-3C5369BD1CC7.png
    672,5 KB · Weergaven: 39

DeletedUser78621

Guest
Ima. gaat o.a. mass reporten zodat mensen gebanned worden. Fearless Men. Absolute losâh. Vervolgens meerdere 10k barbarendorpen die na een 50% reductie leeg staan overnemen en clusterfucken (Discovered en zijn moraalbitches Jelco en Aapje). Ima spelers worden insta unbanned, Res spelers blijven gebanned door Amancho, de Ajax & alcohol liefhebbende mod. Vandaar conclusie: de vrolijke zuipschuit Amancho helpt Ima. de wereld te winnen.

Sorry, maar ik hoef geen beschrijving van jouw wildste bedverhalen in mijn inbox te hebben. Denk toch wel dat je volwassen genoeg bent om een gesprek aan te gaan als een normaal persoon, die een gemiddeld IQ van hoger dan zijn schoenmaat heeft.
 

DeletedUser80335

Guest
Oh wat flink allemaal. Daar komt de agressie even naar boven die hand in hand gaat met alcoholisme. Je laat je wederom kennen, Fransje! Alhoewel het net iets te netjes verwoord is om echt te geloven dat jij Amancho bent, @Felicitys.

En Kechvin, niemand vraagt jou wat. Dat doe ik al vanaf het begin niet, want niemand mag je en je bent irrelevant. Jaloers op een TW speler, en dan al helemaal zo'n elitair gedrocht als team NIETTEDOEN. Lmfao! Jullie hebben allemaal zo'n groot ego omdat je een account met 10 man bemand en permanent acties kunt uitvoeren. Hou toch op. Ik heb het hier tegen de mod die in jullie zak zit. Maar gelijk de verdediging ingaan met z'n allen, ik weet genoeg! Amancho is dit weekend weer aan z'n trekjes gekomen!
 
Reactiescore
766
Oh wat flink allemaal. Daar komt de agressie even naar boven die hand in hand gaat met alcoholisme. Je laat je wederom kennen, Fransje! Alhoewel het net iets te netjes verwoord is om echt te geloven dat jij Amancho bent, @Felicitys.

En Kechvin, niemand vraagt jou wat. Dat doe ik al vanaf het begin niet, want niemand mag je en je bent irrelevant. Jaloers op een TW speler, en dan al helemaal zo'n elitair gedrocht als team NIETTEDOEN. Lmfao! Jullie hebben allemaal zo'n groot ego omdat je een account met 10 man bemand en permanent acties kunt uitvoeren. Hou toch op. Ik heb het hier tegen de mod die in jullie zak zit. Maar gelijk de verdediging ingaan met z'n allen, ik weet genoeg! Amancho is dit weekend weer aan z'n trekjes gekomen!
Sterke inhoudelijke reactie wel ;)
 

DeletedUser80335

Guest
Ik kan wel een uitgebreid verhaal typen, maar net als Amancho bij de supportaanvragen zal dat niet gelezen worden en zal er enkel op de man gespeeld worden. Stelletje elitaire losers.
 

DeletedUser80376

Guest
Jaman wij zijn echt onterecht unbanned droom lekker verder met je jaloers kop
Tbh vind ik dit ook echt een smerige reactie van de mods? Dus je wordt gehacked en dan gaan ze doodleuk zeggen dat je ze dankbaar moet zijn dat ze je unbannen? En dat je volgende keer gewoon lekker gebanned zou blijven??? Wat is dit hier voor een f*cked up gedoe allemaal ... wilt innogames wel dat wij spelers hun rijk blijven maken? Of willen ze TW stilletjes laten sterven en er nog snel zoveel mogelijk geld uithalen met al die PP-abuse ??
 

DeletedUser78334

Guest
Kan er een reactie komen vanuit Ima waarom er al 2 axfire dorpen door jullie zijn genomen?

Zouden wij is moeten proberen als een account als Coru geband zou worden
 
Bovenaan