Top & flop spelers

DeletedUser78884

Guest
Ben jij niet die kerel die al tig keer zijn clear is doodgelopen en een heel slavenleger achter zich heeft staan?

Ja dat is hij inderdaad! Hij laat 1k punters het vieze werk voor hem opknappen.

Dit doet hij echter omdat hij zelf gewoon NOOB is.
 
Reactiescore
1.167

DeletedUser58227

Guest
Zo kom je alleszins wel over als je een heel slavenleger hebt en tig keer je troepen dood loopt :')
 

Deleted User - 487924308

Guest
Wel grappig dat je dit zo wat overdrijft. Alsof ik tientallen mensen heb die clears voor me smijten. En volgens mij moeten die troepen toch gebruikt worden in plaats van stil te staan terwijl je dorpen gratis krijgt van andere mensen :)
 
Reactiescore
510
Ik boost me ODA, telt dat ook?
 

DeletedUser58227

Guest
Wel grappig dat je dit zo wat overdrijft. Alsof ik tientallen mensen heb die clears voor me smijten. En volgens mij moeten die troepen toch gebruikt worden in plaats van stil te staan terwijl je dorpen gratis krijgt van andere mensen :)

Overdrijven of niet, het klopt dus wel jammer genoeg. Thanks voor je bevestiging.
 

Deleted User - 487924308

Guest
Valt moeilijk te ontkennen dat een minder ervaren speler als du gaat spelen en mij geholpen heeft idd, welke spelers me verder geholpen hebben moet je me toch even zeggen.
 
Reactiescore
510

DeletedUser58227

Guest
Valt moeilijk te ontkennen dat een minder ervaren speler als du gaat spelen en mij geholpen heeft idd, welke spelers me verder geholpen hebben moet je me toch even zeggen.

Omdat jij je clear tot stervens toe doodloopt moet je anderen inzetten om evengoed in die "top" te blijven.
Verschillende spelers fungeren als slaaf voor je. Daarmee doel ik op spelers als Yarno06 en hypert bijvoorbeeld.

Dat is het laatste ik hier over te zeggen heb. Ik ben totaal niet in je geïnteresseerd. Wilde je enkel even op je plek zetten na je misplaatste reactie.
 
Bovenaan